• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, May 12, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

White Square: Фестивал на креативноста и инспирација на индустријата!

09/03/2023
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Фестивалите на креативноста имаат значајна улога во професионалната средина. Во последно време фестивалите го зголемуваат своето влијание врз развојот и на индустријата и на светската економија воопшто. Фестивалите служат и како одличен извор на инспирација, што е толку неопходно за сите вклучени во креативноста. За ова разговаравме со организаторите, учесниците и членовите на жирито на еден од меѓународните фестивали на креативност – White Square. Секоја година на фестивалот учествуваат кампањи од над 35 земји, вклучувајќи земји од Европа, САД, Кина, Блискиот Исток и Северна Африка, Централна Азија, Источна Азија, Латинска Америка итн. White Square годишно ги ажурира натпреварувачките категории и номинации, притоа споделувајќи ги принципите на општествено одговорниот маркетинг, мирот и поддржувањето на универзалните човекови вредности. Повикот за пријавување на кампањи е отворен до 28 април 2023 година.

Кој концепт лежи во основата на Меѓународниот фестивал на креативност White Square и зошто мислите дека одржувањето на фестивалот е знајачно?

р е к л а м а

Алена Устинович, основач на Меѓународниот фестивал на креативност White Square посочува:

„Оваа година фестивалот White Square ја слави својата 15-годишнина. Не е толку многу, но сепак е многу значајно за проектот. При креирањето на фестивалот, искористивме аскетски бел квадрат како основа на концептот и името, што иницијално за нас стана еден вид симбол на креативноста во огласувањето. На крајот на краиштата, токму од празен лист бела хартија најчесто се создаваат идеи, зад кои подоцна се издигнуваат силни брендови. За нас огласувањето е уметност, но применета уметност која извршува одредени маркетинг задачи. Има ограничувања, но нема граници за уметноста на креаторите. Тоа е коктел-фестивал со професионална возбуда, страст и инспирација на адвертајзинг уметници од различни земји. Затоа, последователно го променивме корпоративниот идентитет, додавајќи разни аспекти и бои, но одржувајќи ги и промовирајќи ги основните вредности: наоѓање на најдобрите, чисти идеи и охрабрување на нивните креатори. Луѓето во огласувачката индустрија се талентирани и, според мене, навистина го менуваат светот на подобро. Се надеваме дека и оваа година ќе видиме многу нови блескави кампањи и учесници.“

Која е, според вас, мисијата на огласувачките фестивали како White Square за индустријата?

Стив Колмар, извршен креативен директор на Publicis Groupe во Португалија вели:

„Лесно е да се заборави дека рекламните фестивали се повеќе од само наградување на најдобрите кампањи. Најчесто се фокусираме на препознавањето на кампањи, честитање на нивните креатори, славење на придонесот на брендовите и радување на еволуцијата на нашата индустрија. Да бидам искрен, јас лично улогата на фестивалите не ја гледам само во ова. Фестивалите се секогаш размена на искуства, различни гледишта, нови пристапи кон работата и, секако, интересните луѓе што ги среќаваме таму. Секој состанок е шанса да се подобрите себеси. И на тој начин да ја креирате иднината на индустријата. Затоа, слободно може да се каже дека White Square има висока мисија: да изгради мост меѓу огласувачите и маркетерите, да создаде простор каде што сите заедно ќе можеме да создадеме отворена иднина за брендовите.“

Фолкер Врејџ, основач на Wrage / Antwort од Швајцарија, додава:

„Огласувачките фестивали обезбедуваат многу повеќе од само награди. Тоа е една од ретките можности за нас да поминеме време надвор од канцеларијата и да се фокусираме на учење и подобрување на нашите вештини. Стекнуваме пријатели, се инспирираме и стануваме дел од глобалната заедница. Не познавам фестивал кој е повеќе фокусиран на инспирација и едукација од White Square. Затоа секогаш се трудам да најдам начин да бидам таму.“

Али Рез, генерален креативен директор на Impact BBDO MENA од Обединетите Арапски Емирати, посочува:

„Огласувачките фестивали се исклучително корисни затоа што не само што ја промовираат креативноста како индустрија, туку и ги инспирираат и мотивираат креативците да ги креираат сите најдобри проекти. Ова е бранот што ги крева сите чамци. White Square секоја година демонстрира колекција од најдобрите креативни дела кои секако заслужуваат признание и промоција.“

Иштван Брачок, генерален креативен директор и основач на White Rabbit Budapest од Унгарија, вели:

„Накратко: ако немаше Олимписки игри, дали некој би можел да истрча 100 метри за помалку од 10 секунди? Подетално, креативната работа е главна задача на агенциите. Затоа креативноста е најважниот критериум за донесување одлука при избор на агенција. Клиентите бараат некој кој би можел да понуди иновативни идеи, импулси и иновативни мисли до кои тие самите не би можеле да дојдат. На крајот на краиштата, престижните фестивали на креативност, како што е White Square, служат како демонстрација на исполнувањето на оваа главна индустриска задача.“

Рикардо Рачело, виш уметнички директор во Wieden+Kennedy Amsterdam од Холандија, посочува:

„Според мене, фестивалите се одлична можност да се направи пауза и да се измери пулсот на индустријата. Мислам дека во секое поле на активност има време за акција и време да се одмери сработеното со цел да се евалуираат вашите следни чекори. За индустријата во целина, фестивалите се местото каде што се наградуваат кампањите кои ќе станат репери за следната година, време кога индустријата размислува во која насока да оди за да одговори на времето.

Според Микеланџело Сианчиози, извршен креативен директор на DigitalGo од Италија:

„Ако е вистина дека генијалноста е 1% талент и инспирација и 99% напорна работа, тогаш тој еден процент е апсолутно важен! Огласувачките фестивали воопшто, а особено оние млади и иновативни како White Square, се само местата каде што барам инспирација и (зошто да не?) станам муза за другите!“

Томасо Мецавила, извршен дигитален креативен директор на Robilant Associati од Италија, вели:

„За мене, учеството на огласувачки фестивал значи одлична можност за споделување искуства, воспоставување контакти и развој: токму тоа се случува на White Square. Гледате илјадници креативни дела, ја разменувате визијата за иднината, улогата на креативноста, креативните идеи со луѓе кои ја претставуваат огласувачката индустрија од целиот свет. Ова е едно од најдобрите места на кои некогаш сум бил за да ја проширам мојата мрежа на контакти. Секоја година овде среќавам прекрасни креативци, талентирани млади луѓе, иновативни менаџери, а некои од нив не стануваат само конекции, туку пријатели!“

Даниеле Фијандака, основач на Token Man Consulting од Велика Британија, истакнува:

„Фестивалите како Белиот плоштад се извори на инспирација. А, имајќи предвид дека различноста лежи во самото срце на креативноста, таму уживав да откривам скапоцени камења кои понекогаш се губат на други фестивали поради културните разлики.“

Фернандо Перез, виш дизајнер на Interbrand од Шпанија, додава:

„White Square е место за средба на умовите и креативците, каде што главите и срцата се обединуваат за иновативни и смели потези. Се надевам дека ќе ја пренесам мојата визија и искуство за комбинирање стратегија и креативност од сцената на White Square со цел да ги инспирирам учесниците да преземат значајни чекори.“

Франческо Герера, главен креативен директор на Different од Италија, објаснува:

„Присуството на фестивали е нашата огромна предност како индустрија, бидејќи културата е последната бариера против незнаењето што сите го гледаме на социјалните мрежи и околу нас. Фестивалите се една од нашите најважни вредности. White Square е од витално значење за регионот како здив на свеж воздух и нов поглед однадвор. Така беше и во Италија, кога решивме да го формираме фестивалот IF!, благодарение на кој угледот на индустријата денес значително порасна.“

Кристоф Нан, генерален креативен директор на FCB Hamburg, од Германија, вели:

„Има места каде концентрацијата на инспирација е над мерната скала. Каде што има толку многу инспирација што изгледа како да не дишете воздух, туку идеи. Пример за такви места се огласувачките фестивали, а особено просториите за жирирање. За креативците ова е најдобрата „храна“ што може да биде. Затоа толку многу сакам да работам во жирито и затоа секоја година особено го чекам White Square.“

Николина Поповиќ, креативен директор на Grey MENA, заклучува:

„Верувам во моќта на креативноста. Несомнено, тоа го движи бизнисот, влијае на развојот на културата и го менува светот. Затоа, огласувачките фестивали се чист концентрат на неверојатни резултати во бизнисот, културата и креативната индустрија. Тоа е како континуирано инјектирање на првокласна креативност – интравенски, неколку дена. Ги зголемувате вашите амбиции и ги проширувате хоризонтите. Токму тоа се случува на White Square, па дури и повеќе.“

Фестивалите како White Square, со својот дух на професионален нагон, возбуда и многу одлични кампањи од различни земји, годишно ги инспирираат учесниците со нови креативни идеи кои се предуслов за успешен бизнис во денешната економија. Учесниците од целиот свет можат онлајн да ги пријават своите проекти за овогодишното издание на White Square и тоа во 205 категории на номинација, кои што го покриваат целиот спектар на комуникации, маркетинг, брендирање и креативни индустрии. Повеќе информации за правилата за пријавување кампањи се достапни на официјалната веб-страница на White Square.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.