Холдинг компанијата одлучи да ги замрзне новите вработувања до крајот на првиот квартал од 2019 година, поради лошите прогнози за следната година
WPP побара од менаџерите на своите агенции да паузира со доведување на нови таленти во оваа холдинг компанија до почетокот на следната година, како резултат на слабата годишна прогноза, пишува TheDrum.
Според пишувањата на Блумберг, до раководителите на секторите е испратен допис кој повикува на “итна акција” и запирање на вработувањата, во обид да се “заштити” работењето во наредните години.
Извори на Блумберг тврдат дека одделот за финансии на WPP редовно праќа дописи за вработувања отприлика во ова време на фискалната година, а последниот е испратен на 26 октомври, еден ден откако новиот извршен директор на компанијата Марк Прочитај претстави намалени прогнози за време на финансискиот извештај за третиот квартал.
WPP моментално вработува 134.000 луѓе, а до крајот на 2018 година предвувале да се вработат уште 2.000. Извори укажуваат дека вработувањата ќе продолжат на крајот на првиот квартал од 2019 година.
Извештајот дека WPP има намера да ги замрзне вработувањата дојде откако една од нивните најголеми агенција, Ogilvy Велика Британија, посебно им понудила на своите вработени доброволно прогласување на технолошки вишок, како дел од радикалното преструктуирање на агенцијата.