Британската маркетинг групација WPP го продолжи своето партнерство со Google за уште пет години, со цел да ја искористи облачната инфраструктура и технологијата на вештачка интелигенција на технолошкиот гигант и да развие клучни огласувачки алатки.
Проширеното партнерство вклучува финансиски ангажман од 400 милиони долари од страна на WPP за технологиите на Google. Средствата ќе бидат искористени за интегрирање на вештачката интелигенција во услугите на WPP и за зголемување на инвестициите во нејзината огласувачка платформа базирана на вештачка интелигенција – WPP Open, соопштија двете компании.
Како резултат на ова партнерство, клиентите на WPP ќе можат да користат ВИ решенија развиени со Gemini, додека производите на Google Cloud базирани на моделите на DeepMind ќе ја поддржуваат ВИ платформата за податоци на WPP Media наречена Open Intelligence. WPP исто така ќе има рана пристапност до најновите ВИ модели на Google, интегрирани во WPP Open, наведуваат компаниите.
„Како значаен партнер на Google Marketing, WPP тесно соработува со нас на развојот на повеќе алатки и иновации во областа на вештачката интелигенција, создадени со Gemini – сите насочени кон градење лојалност кон брендовите и вистински деловен раст преку навистина корисни искуства што одекнуваат кај милијарди корисници ширум светот“ – изјави Лорен Тухил, потпретседателка на Google за глобален маркетинг.