• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

WPP ќе создава генеративни тридимензионални светови во соработка со NVIDIA

31/07/2024
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

На годишната конференција за компјутерска графика SIGGRAPH, британската маркетинг групација WPP ја откри следната фаза во своето партнерство со NVIDIA – користење на нови микросервиси NVIDIA NIM за генеративни модели со вештачка интелигенција за универзален опис на сцени (Universal Scene Description – OpenUSD), изградени на платформата NVIDIA Omniverse, со цел создавање на генеративни тридимензионални пејзажи и светови.

WPP е првата компанија која ги тестира и користи новите NVIDIA NIM микросервиси за универзален опис на сцени (OpenUSD). Компанијата, исто така, ќе соработува со Shutterstock за да ја забрза изградбата на 3D светови кои содржат производи во согласност со стандардите на одреден бренд, со помош на генеративна вештачка интелигенција напојувана од микросервисите NVIDIA NIM.

р е к л а м а

WPP продолжува во поместувањето на границите на креативноста преку употреба на вештачката интелигенција. Како дел од партнерството склучено минатата година, WPP соработуваше со NVIDIA за да развие иновации за вештачка интелигенција кои можат да се применуваат во маркетингот и продукцијата на содржини и да се применуваат во создавањето и имплементацијата на кампањи за клиентите. Конкретно, одделот Creative Technology Apprentices на WPP – група технолошки креативци од следната генерација обучени од страна на WPP и нејзината продукциска компанија Hogarth – беа интегрален дел на тестирањето и еволуцијата на новите технологии на NVIDIA.

Новите микросервиси на NVIDIA (USD Search NIM и USD Code NIM) им овозможуваат на креативните тимови да ги надградуваат веќе постоечките визуелни содржини на WPP, или да ја пребаруваат библиотеката на Shutterstock со речиси 1,3 милиони тридимензионални објекти. Микросервисот USD Search NIM се користи за истражување на визуелната архива, додека микросервисот USD Code NIM помага во изградбата на виртуелни средини објект по објект, да се преместуваат објекти наоколу по команда и да се комбинираат објекти во сцени.

Креативните тимови на WPP се способни да скратат повеќе слоеви на продукцискиот процес, овозможувајќи ја изградбата на тридимензионални светови во обем и нивно приспособување во културно релевантни кампањи или кампањи специфични за одредена публиката кои можат да се користат на локалните пазари. Новите генеративни алатки им се достапни на илјадниците продукциски експерти на WPP ширум светот преку неодамна лансираното „Продукциско Студио“ интегрирано во рамки интелигентниот маркетинг оперативен систем WPP Open, или преку засебни решенија за индивидуални клиенти.

Компанијата Coca-Cola ќе биде еден од првите клиенти на WPP што ќе започне да ги применува можностите за генеративни тридимензионални содржини на своите 100 пазари ширум светот, работејќи со својот посветен маркетинг тим WPP Open X за да ја прошири употребата на Prod X, специјализирано продукциско студио од WPP, во нивните маркетинг операции. WPP, исто така, оствари соработка со Ford за да изгради физички прецизни дигитални близнаци од нивните возила за создавање автомобилски конфигуратори во реално време што клиентите можат да ги истражуваат и да ги приспособат според своите потреби, генерирајќи побарувачка за нови автомобили пред тие воопшто да излезат на производната линија.

„Еволуцијата на нашата соработка со NVIDIA нагласува како WPP иновира за да предводи во сферата на вештачката интелигенција во корист на нашите клиенти. Со ран пристап до најновите технологии преку нашиот интелигентен маркетинг оперативен систем WPP Open, можеме да ја надоградуваме нашата библиотека од тридимензионални модели за да конструираме нови дигитални светови во обем и да создаваме кампањи во согласност со брендовите, кои што ќе може да се прилагодуваат за да резонираат со повеќе видови на публика“ – истакнува Стефан Преториус, генерален технолошки директор во WPP.

„Со усвојување на новите микросервиси на NVIDIA, USD Search и USD Code NIM, креативните тимови на WPP можат да создадат значително поразновидни, високоверни и физички прецизни тридимензионални виртуелни средини и да испорачаат поиновативни и ефективни маркетинг содржини за своите клиенти“ – додава Рев Лебаредијан, потпретседател за омниверзум и технологија за симулација во NVIDIA.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.