• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Што им вети YouTube на адвертајзерите на годишниот BrandCast 2016

09/05/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Огромното влијание на YouTube врз културата, гледачките навики и адвертајзинг буџетите чекореше по црвениот тепих минатиот четврток, како што илјадниците YouTube ѕвезди, маркетинг директори, фанови и голем број на Гуглачи се појавија во Javits Center на Менхетен за годишниот компаниски настан BrandCast.

Настанот беше исто толку прослава на културното влијание на дигиталната видео империја на YouTube, колку што беше и директна порака за да се земат уште повеќе долари од традиционалните ТВ буџети. Започнувајќи со долга монтажа на клипови на некои од најголемите ѕвезди на YouTube и завршувајќи со перформанс на австралиската пејачка и композиторка Sia, YouTube ги најми своите ѕвезди, своите адвертајзери, Big Bird и комесарот на НБА лигата за да го поттикнат онлајн огласувањето наместо на традиционалните мрежи.

 “Ние сме многу горди што YouTube им дава глас на сите, ги зближува и им го покажува светот,” изјави Сузан Војцицки, CEO на YouTube.

р е к л а м а

youtube-stars-brandcast-hed-2016

Сепак, вечерта се случија и некои непланирани работи. За време на говорот на Најџел Морис, CEO на Dentsu Aegis North America, се вклучи алармот за пожар, по што брзо беше исклучен. Но, потоа повторно се огласи, па предизвика мала паника кај луѓето, пред да биде истакнато официјално соопштение дека тоа беше грешка и дека објектот и присутните се сигурни.

Но, оние што не се сигурни се традиционалните телевизиски буџети, врз кои уште од стартот се наосочија Војцицки и други, со статистики за тоа зошто повеќе милиони луѓе ги пренасочуваат своите очи и своето внимание кон нивните телефони и други помали екрани. Според Војцицки, YouTube сега допира повеќе до лицата на возраст од 18 до 49 години преку мобилни уреди отколку која било ТВ мрежа, а само ден порано, Interpublic Group го најави својот план да пренамени 250 милиони долари од својот буџет за телевизија кон YouTube за периодот од октомври 2016 до октомври 2017.

“Поминаа деновите на тестирање на оваа платформа,” изјави јутуберот Лили Синг, 27 годишна комичарка од Канада која го водеше BrandCast 2016. “Тоа е толку 2013. YouTube е докажан и публиката е тука. Се надевам дека и вие сте тука.”

Ѕвездите на YouTube го направија скокот од интернет видеа до маркетинг кампањи. Андра Деј, 31-годишна пејачка која беше откриена на YouTube, изведе моќен перформанс на својот Греми номиниран хит “Rise Up.” Таа претставува една од многуте YouTube ѕвезди кои вадат корист и од гледаноста и од бренд спонзорствата – таа пред скоро време стана партнер со Coca-Cola за да се појават нејзините текстови на 40 милиони чаши во локалите на McDonals’s.

Еве што беше соопштено на настанот:

  1. Брендовите сега ќе можат да купуваат простор во “Breakout” виралните видеа.

Google соопшти дека ги лансира Google Breakout Videos, со што ќе им овозможи на огласувачите да вметнуваат спотови во “најжешките и најбрзо растечки” видеа на YouTube, овозможувајќи им на брендовите да бидат видени поскоро од гледачите кои ги гледаат виралните видеа и кои во други случаи би биле надвор од радарот на маркетерите.

  1. Програматскиот адвертајзинг сега е гарантиран на Google Preferred.

Купувачите однапред за скоро време ќе можат да купат Google Preferred програматско огласување преку DoubleClick Bid Manager, што ќе им овозможи на медиа купувачите да ги менаџираат сите свои маркетинг кампањи на едно исто место. За прв пат, на брендовите ќе им биде дозволено да пристапат кон нивните датабази за да им послужат за креатива која е релевантна за нивната најценета публика.

  1. НБА лигата лансира два виртуелно реални серијали на YouTube.

НБА наскоро ќе лансира два виртуелно реални серијали, кои ќе им овозможат на гледачите поглед зад сцената на кошаркарски легенди и други релеванти содржини. Исто така, YouTube соопшти дека целата НБА содржина сега ќе биде достапна преку Google Preferred, овозможувајќи сите game highlights да се појавуваат на Google Search и на YouTube, овозможувајќи им пристап на брендовите до фановите кои се ‘виновни’ за 700 милиони годишни прегледи.

НБА комесарот Адам Силвер се појави на сцената да зборува за тоа како кошаркарите низ цел свет го користат YouTube за да се во тек со натпреварите. Силвер рече дека 60 проценти од онлајн прегеледите сега доаѓаат надвор од САД, од кои најголем број на интернационални гледачи доаѓаат од Филипините.

  1. Sesame Street сега ќе има сопствен канал на YouTube Kids.

Sesame Street сега ќе има нов канал на YouTube Kids, каде што, според YouTube, сега се остваруваат повеќе од 10 милијарди прегледи годишно. Додатокот, наречен Sesame Studios, ќе има нови ликови и популарни YouTube ѕвезди, како во кратки серијали, така и во оригинални приказни.

Извор: AdWeek

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.