Најпопуларната платформа за споделување на видео содржи со нови правила за заработување на YouTube каналите
Во претходната 2017 година, на платформата YouTube продолжи континуираниот раст на објавување видео содржини, но имаше и многу контроверзии, особено во однос на правилата за заработување на YouTube каналите. Огласниот простор е она од што живее Јутјуб, исто како и повеќето од оние кои објавуваат содржини на него. Покрај тоа, најпопуларните јутјубери во светот денес се вистински ѕвезди, на ист ранг, некои дури и скала погоре, како и филмските ѕвезди, спортисти, музичари … Тие заработуваат многу пари, имаат милиони следбеници и живеат луксузен живот.
Кон крајот на 2017 година, имаше многу расправи, во однос на некои од најпопуларните ликови на платформата на YouTube, бидејќи некои од нивните видео записи се оневозможени за рекламирање, или подобро речено, затоа што од нив нема да заработат ништо. YouTube и нивните алгоритми често не ја извршуваа работата како што треба, а поради тоа, бројни многу гледани видео записи автоматски се означени како несоодветни за рекламирање и нивните автори останаа без профит, заради што го повикаа YouTube и да ги проценат видео записите кои се во согласност со правилата.
Во април минатата година, YouTube објави нови правила за учество во Програмата за партнери на YouTube, што е прв предуслов за заработка. Така, поставена е долна граница од 10.000 прегледи на секој YouTube канал од почетокот на неговиот “живот” на таа платформа. Ако имате толку прегледи, автоматски можете да учествувате во Програмата за партнери на YouTube и да заработите од реклами на вашите видеа. Се разбира, под услов содржината на вашите видеа да ги задоволува сите останати критериуми и правила дефинирани од YouTube.
Сега, YouTube одлучи да се редефинира правилата и тие се сосема построги, па така каналите, кои немаат најмалку 4.000 часа вкупни прегледи во последните 12 месеци, но и најмалку 1000 претплатници на својот канал, нема да можат да учествуваат во Програмата за партнери на YouTube, ниту да заработуваат од реклами на нивните видеа.
Во деталната објава на официјалниот блог на YouTube, најпопуларната видео платформа на светот се обиде да објасни зошто се воведуваат нови правила, а веќе започнаа голем број на дискусии дали тоа е правилно и коректно, односно што тоа донедува за сите кои имаат YouTube канали, а не ги исполнуваат наведените критериуми.
Новите правила влегуваат во сила на 20 февруари 2018 година.