Бројот на поединци кои истовремено пребаруваат по социјалните медиуми на паметен телефон или компјутер додека гледаат телевизија (медиумски мултитаскинг или истовремена употреба на повеќе медиуми) постојано расте.
Не е изненадувачки што инвестициите во дигиталното рекламирање растат од година во година, бидејќи бранот на забрзана дигитализација ги погоди дури и најтрадиционалните индустрии. Според прогнозите на основачот и партнер во iPROM, Симон Цетин, во 2021 година се најавуваат нови дигитални случувања. За тоа како словенечките компании се подготвуваат за нив, пишува Словенечката асоцијација за маркетинг.
Како што покажува годинешното истражување на iPROM и Valicon за односот на словенечките компании кон дигиталното огласување, некои огласувачи за овај облик на рекламирање во просек ќе потрошат повеќе од половина милион евра, а за закуп на огласен простор во дигиталните медиуми речиси 400.000 евра. Причините за ова во голема мера се наоѓаат во променетото однесување на корисниците за време на пандемијата кои се повеќе се насочуваа кон дигиталниот амбиент.
Меѓу облиците на дигитално огласување, повеќето инвестиции ќе бидат наменети за рекламирање и маркетинг преку е -пошта, што овозможува брзо прилагодување на огласувањето на промените во однесувањето, желбите и очекувањата на корисниците. Од друга страна, се намалуваат инвестициите во маркетингот на пребарувачи, на кој отпаѓа само 18 проценти од колачот наменет за дигитално огласување.
Како што заклучува Матјаж Робиншак од Valicon, зголемената употреба на дигитални медиуми, а со тоа и поголемите инвестиции во дигиталното огласување, беше значително под влијание на мултифункционалноста.
Бројот на поединци кои истовремено пребаруваат по социјалните медиуми на паметен телефон или компјутер додека гледаат телевизија (медиумски мултитаскинг или истовремена употреба на повеќе медиуми) постојано расте. Процентот на такви корисници на медиуми се зголеми за 84% во 2021 година, а уште поинтересно е што корисниците во просек на дигитални медиуми извршуваат 3,9 активности истовремено.
На слични показатели предупредува и Симон Цетин. Како што посочи, дигиталниот потрошувач е свесен дека неговите лични податоци се негова сопственост и затоа расте важноста на усогласеноста со законодавството. Според мислењето на Цетин, моќта на податоците, врз основа на кои се базира дигиталното рекламирање, користејќи напредни технолошки решенија (ad-tech), е немерлива.