- Warner Bros. Discovery го прослави лансирањето на устриминг сервисот Max
- Назначениот извршен директор на Хрватски Телеком сподели увид за развојот на телекомуникациите и забавата
- IDTV (компанија на All3Media) ја одржа својата презентација на содржини
- Експертите споделија стратегии за ефективно стекнување содржина и светски успех, како и демистифицирање на вештачката интелигенција
Телевизискиот пазар со добар поглед, NEM Dubrovnik 2024, стартуваше вчера во хотел Дубровник Палас, фокусирајќи се на синергијата на содржината, телекомуникациите и технологијата, особено вештачката интелигенција. На настанот се собраа претставници од повеќе од 260 компании од целиот свет, вклучително и повеќе од 150 купувачи, рекорден број на изложувачи, спонзори и други учесници. За време на четиридневниот настан, тие ќе се поврзуваат, учат и прават бизнис фокусиран на европскиот пазар.
Публиката со нетрпение ја дочека првата главна сесија за прашања и одговори со Наташа Рапаиќ, член на Управниот одбор и генерален оперативен директор на Хрватски Телеком, која ја презема функцијата генерален извршен директор на компанијата од 1 јули. Сања Божиќ-Љубичиќ, извршен директор на Pickbox, Mediatranslations, Mediavision и NEM, го модерираше интервјуто со Наташа и ја истражи нејзината визија за иднината на телекомуникациската индустрија. Рапаиќ ги сподели своите искуства, согледувања и нејзиниот кариерен пат до новата клучна улога: „Дојдов во Хрватска и во Хрватски Телеком пред 20 години. Никогаш не мислев дека ќе останам толку долго, но навистина ми се допаѓа овде. Беше убаво патешествие – имав привилегија да работам со одлични луѓе и да правам работи што навистина ја подобрија компанијата“.
Таа ја нагласи и улогата на емоциите во индустријата која, како што рече, не е баш емотивна: „Денес телевизијата е нашата основна работа. Телевизијата очигледно се заснова на содржина, а содржината е клучна за диференцијација. Но, не се работи само за содржината; исто така е клучно да се изгради емотивна врска. ТВ, IPTV и OTT го носат овој емотивен ангажман на нашите клиенти“.
Ексклузивни нови содржини, проникливи панели и презентации
Програмата продолжи со презентација на содржините на IDTV (компанија на All3Media) на која беа претставени примери како глобалниот хит „The Traitors“, долгогодишни формати како „Lingo“ и нивниот најнов формат „The Unknown“.
Кога станува збор за едукацијата, 11-то издание на NEM Dubrovnik започна со проникливи презентации од Omdia, PlumResearch и Марија Валензуела за жешката тема на вештачката интелигенција и нејзината улога во медиумите, како и нејзината употреба за создавање содржини, ангажирање на публиката и меѓународна дистрибуција на содржина. „Веќе нема да се сеќаваме како работевме без неа“, рече Марија Валензуела.
„Очекуваме дека инвестициите што ќе ги направат медиумските компании во вештачка интелигенција ќе биде повеќе од 13 милијарди до 2028 година“, рече Марија Руа Агуете од Omdia, и додаде: „Кога ги прашуваме компаниите кој е вашиот приоритет понатаму, што мислите дека ќе го трансформира светот напред? Тоа не е 5G, не е клауд технологијата… тоа е всушност вештачката интелигенција“. Таа, исто така, објасни дека многу работи можат да се направат со вештачката интелигенција во спортот: „Предвидување на игрите, динамични моменти… Исто така, некои презентери од некои земји не треба да бидат лично таму, тие можат да ги преведат главните моменти на кој било јазик на светот без потреба ни да се биде на терен“.
Првиот панел на овогодинешниот настан беше за „Стратегии за светски успех на содржините од Централна и Источна Европа“, спонзориран од NEM Zagreb. Панелистите од RTL Унгарија и Warner Bros. Discovery заедно со Дана Стерн, извршен директор за глобални содржини, и Наталија Горшчак, вршител на должноста претседател, во бордот на RTV Словенија споделија увиди за партнерствата, владината поддршка, механизмите за финансирање и стратешките сојузи.
За време на панелот „Уметноста на стекнување содржини“, спонзориран од Prva TV, дискусијата беше насочена кон иновативни пристапи и практични совети прилагодени на одредени земји. Панелистите беа од Ampere Analysis, Чешката телевизија, Mediawan Rights и Латвиската телевизија.
Додека ТВ-пазарот беше исполнет со повеќе од 260 компании, OIV Digital Signals and Networks обезбеди кафе и вмрежување на терасата на NEM, позната по удобниот амбиент и инспиративниот поглед кон морето.
Забава за лансирањето на Max во организација на Warner Bros. Discovery
Тренд тема на индустријата низ Централна и Источна Европа, но и низ цела Европа, беше неодамнешното лансирање на стриминг сервисот Max. Warner Bros. Discovery организираше забава за добредојде прославувајќи ја платформата што сега е достапна во 25 земји во Европа и 65 земји и територии на глобално ниво.
Терасата на покривот на NEM беше полна со присутни кои се загреваа за сесијата со прашања и одговори со Џејми Кук, потпретседател на групацијата и генерален менаџер за Централна и Источна Европа, Блискиот Исток и Турција во Warner Bros. Discovery, закажана за вториот ден на настанот.
Повеќе информации за фестивалот можат да се најдат на официјалната веб-страница NEM Dubrovnik 2024.