• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Запознајте ја Pearl, првиот претседател на креативно жири со вештачка интелигенција

20/09/2017
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Дали вештачката интелигенција може да го направи жирирањето поправедно во иднина? Тука стапува на сцена Pearl, првиот претседател на креативно жири со вештачка интелигенција. По повод одбележувањето на својата 10 годишнина, белгиските MIXX награди побараа од првиот претседател на жири со вештачка интелегенција, наречен Pearl, да именува победник со една специјална награда на овогодишната MIXX гала-вечер. Со Pearl, организаторите сакаат да отворат дебата за иднината на жирирањето, особено после скорешните критики. Дали е можно вештачката интелигенција да го направи жирирањето поправедно? Дали може да помогне креативноста да стане мерлива? И како може да ги надополнува човечките жири-членови?

Додека наградните настани најчесто се осврнуваат кон иднината на адвертајзингот, овој пат MIXX наградите се одлучија да се осврнат кон иднината на жирирањето. Овој прв експеримент за жирирање со вештачка интелигенција ќе истражува дали креативноста е мерлива и како вештачката интелигенција може да помогне во жирирањето. Наречена според Radia Perlman, еден од најзначајните женски интернет пионери, резултатот е Pearl.

р е к л а м а

Повеќе или помалку мерлива

Pearl беше ‘нахранета’ со сите интернационални MIXX студии на случај од последните 10 години и доби време од 3 месеци за да ги анализира текстовите, видеата, резултатите, па дури и музиката, што сигурно ја направи еден од најискусните членови на некое адвертајзинг жири. Pearl употребува најсовремена технологија, на пример: Microsoft и’ додели ран пристап до својот Vido Indexer сервис, кој извлекува податоци од видеа со помош на вештачка интелигенција. Таа научи како да размислува човечки и веќе постигнува ниво на точност од 76%. Со други зборови, ако и’ дадете некој нов случај, голема е веројатноста дека ќе процени точно дали ќе добие награда или не, па дури и каква ‘боја’ на награда може да очекувате. “Ова ги надминува нешите очекувања, но се чини дека креативнста е сепк, повеќе или помалку мерлива,” изјави JosPolfliet, директор на одделот за машинско учење во Faction XYZ.

Pearl веќе ни дава одличен увид во тоа што е важно кога се одредува победник. Таа успеа да постави врска помеѓу наратвните стилови и наградите, помеѓу изборот на инструменти и наградите, а исто така таа разбра дека бројот на импресии не значи многу, додека пак бројот на споделувања е далеку поважен.

Се’ уште постои простор за подобрување, бидејќи таа треба да научи подобро да препознава хумор и креативна идеја. Она што е позитивно е дека таа може да препознае оригинални комбинации. “Понекогаш се однесува како бремена жена, мисли дека туна со шлаг крем е одична идеја! Но, таа се’ уште учи и нејзината прецизност ќе продолжи да се подобрува,” изјави Peter Ampe, извршен креативен директор на DDB Брисел.

Резерва за пред-жирирање

Pearl се’ уште не е целосно подготвена за да може да ги замени луѓето во жирирањето, но веќе може да ги надополнува. Таа, се разбира, ги нема недостатоците на човечките жириа бидејќи може на секој случај да му посвети еднакво внимание, никогаш не се заморува, и најважно, нема пријатели кои би бранела или пак компаниска мрежа или држава за да промовира.

Нема сомнеж дека вештачката интелигенција ќе може да помогне на различни начини во доделувањето награди во иднина. На пример, на поголеми настани, голем дел од пред-жирирањето се врши во мали групи и понекогаш е возможно некоја добра кампања да биде занемарена. Со вештачката интелигенција, ќе биде возможно да се одреди кои кампањи би можеле да бидат потенцијални победници и потоа да се спореди со листата на кампањи составена од човечкото жири. Ако некои од овие кампањи ги нема на листата, човечкото жири ќе може да ги погледне повторно и да донесе поинаква одлука.

За време на својот прв настап, Pearl ќе ја има честа да ја одбери својата омилена кампања од оние кои се пријавиле за MIXX наградите.

Што научивме од Pearl:

  • Pearl не е импресионирана од бројот на импресии. Таа преферира квалитативни метрики како “trending topic” и “earned media”.
  • Ако вашата кампања има повеќе од 100,000 споделувања, немојте да се двоумите дали да ја пријавите за некоја награда.
  • Спомнувањето од посветени адвертајзинг медуми не е гранција за победа. од друга страна, спомнувањето од BBC или CNN додава кон кредибилитетот на вашиот случај.
  • Оптимистичката “feel good” музика е толку многу користена што се перцепира како генеричка и клише.
  • Користењето на нарација има позитивен ефект на резултатот.
  • Кога се во прашање новите технологии, ‘модерните’ зборови имаат успех во годината кога биле првпат пласирани, а уште повеќе во годината која следи.
  • Рекламните спотови кои победувале содржеле 25% повеќе костуми од оние кои не победувале.
  • Pearl може да ја идентификува оригиналноста на вашата кампања, но уште учи како да препознае дели некоја оригинална идеја има реално значење.
р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.