Во петокот заврши 65 Кански фестивал, најголемиот адвертајзинг фестивал и се доделени наградите во уште 5 категории – Titanium, Glass, Sustainable Developmant, Creative Efectiveness и Film
Агенцијата HOST/HAVAS Сиднеј освои уште две Гранд При награди и тоа во категориите Sustainable Development Goals и Titanium за кампањата Palau Pledge,која е креирана за Palau Legacy Project, додека претходно ова признание го освои и во категоријата Direct.
Во категоријата Glass: The Lion for Change, Гранд При освои агенцијата AMV BBDO Лондон за кампањата Blood Normal која е креирана за компанијата ESSITY.
Во категоријата Creative Effectiveness, агенцијата Ogilvy Мумбаи освои Гранд При за проектот Savlon Healthy Hands Chalk Sticks кој е реализиран за организацијата ITC Foods.
Во категоријата Film се доделени две награди Гранд при, и тоа двете за компанијата Proctor&Gamble, првата за серијалот на видео реклами за брендот Tide под назив “It’s a Tide Ad“ кои ги креираше агенцијата Saatchi & Saatchi Њујорк, а втората за агенцијата BBDO Њујорк и проектот под назив “The Talk“.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=doP7xKdGOKs