• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Зошто новите генерации на потрошувачи имаат доверба во препораките на инфлуенсерите?

02/05/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Денешните потрошувачи можеби не знаат што точно сакаат, но кога ќе одлучат дека нешто им треба или “мора“ да го имаат, секако дека сериозно ќе се потрудат да истражат пред да купат.

Истражувањето кое го спровела компанијата GE Capital Rerail Bank, покажува дека 81% од купувачите ги истражува производите онлајн – пред да оди да ги погледне и купи во продавница. Исто така, се покажало дека потрошувачите во просек “трошат“ до 79 денови на собирање на информации пред да направат некое големо купување.

Но, без разлика дали станува збор за шампон, мобилен телефон или нешто трето, потрошувачите преферираат да ги послушаат мислењата на другите луѓе – отколку да слушнат што има за производот да каже самата продавница.

Seiko Pepsi&CocaCola

Кои се всушност потрошувачите на денешницата?

р е к л а м а

Пред се зборуваме за оние кои се родени помеѓу 1981 и 1995 година (Генерацијата Y) и личности родени помеѓу 1996 и 2001 (Генерацијата Z). Првите се деца на милениумот (отаму и зборот миленијалци), кои во моментов се најголема група на пазарот на трудот. Тие пораснаа во “светот на изборот“ и за нив работата не е се` што сакаат од животот. Важно им е слободното време, нивното хоби, патувањата а желни се и за предизвици и нови знаења. Исто така, имаат природна потреба за да го преиспитаат она што им е кажано, односно не им се доволни само убедувањата – туку сакаат и докази и факти!

Од друга страна, генерацијата Z – расте во вмрежениот свет кој им овозможува со еден клик да дојдат до информации. Токму поради достапноста на новите технологии, недостатокот на лична комуникација и динамичниот начин на живот – припадниците на оваа генерација се остамостојуваат побрзо од претходната генерација. Освен тоа што почнаа да учат многу порано, тие брзо преминуваат од една на друга задача и поголема важност често придаваат на брзината отколку на точноста. Затоа тие сакаат конкретни одговори на прецизни и директни прашања.

Веруваат на онлајн препораките скоро еднакво како и од своите блиски

Според психоаналитичарот Ерик Ериксон, развојот на чувството на доверба е еден од најважните аспекти на психосоцијалниот развој во првите две години од животот. Затоа, луѓето со кои сме биле опкружени во детството, со кои сме биле блиски, се оние на чие мислење најмногу веруваме. Ако од некого бараме препорака, во главата веќе имаме створено перцепција деали таа личност ќе биде искрена – кои се нејзините способности и вредности. Затоа психолозите твдат дека ако сакате некој да Ви верува, прво треба да ги импресионирате со вашето знаење и способности, а потоа да им покажете дека сте човечко битие баш како и тие.

Кога зборуваме за процесот за донесување на одлуки за купување, мнозинството потрошувачи, посебно Генерација Y и Генерација Z – се ослонуваат и на препораките на луѓето кои не ги познаваат приватно. Во динамичниот начин на живот, модерните потрошувачи немаат време да бараат мислење од пријателите и семејството, туку ги бараат онлајн. Податоците од NoGre.com, говорат дека дури 88% од корисниците им верува на препораките онлајн, скоро исто како и препораките од блиските луѓе. Речиси истите бројќи ги доби и истражувањето на Твитер и аналитичката компанија Annalect.

[box type=”shadow” ]40% од испитаниците рекле дека купиле производ откако виделе дека го користи инфлуенсер на Инстаграм, Твитер или Јутуб.[/box]

Студијата  за инфлуенсерите направена од маркетинг платформата gen.video и маркетинг агенцијата Geometry Global, открива дека повеќе од 90% од корисниците на социјалните мрежи изјавиле дека купуваат откако ќе видат определен прозивод или услуга онлајн, а 33% од нив велат дека инфлуенсерите им се доверлив извор при носењето одлука за купување. Студијата е објавена во минатата година и опфаќа одговори од над 1000 испитаници. Од целиот број на испитаници, само 17% рекле дека во моментот на донесување на одлука за купување го зема во обзир мислењето на пријателите и фамилијата. Тоа е речиси половина од оние кои рекле дека во предвид го земаат мислењето на инфлуенсерите.

Видео содржината на инфлуенсерите е победник

Што се однесува на улогата на видеозаписите, истражувањата потврдуваат дека тој формат е најефикасен за комуницирање на инфлуенсерите со потрошувачите. Околу 75% од испитаниците изјавиле дека видеозаписот е погоден, порелеевантен, поуверлив и поверодостоен од останатите типови на содржина. А во смисла на продажба, видеото е двапати поефикасно од останатите формати, посебно за категории како што се мода, храна, пијалоци, електроника, здравје и убавина.

“Начинот на кој донесуваме одлуки за купување доживеа огромен исчекор поради интернетот и моќта на социјалните медиуми“ – вели Џесика Торп од gen.video и додава: “Видеото како начин на промоција и инфлуенсер маркетингот се засебно многу силни тактики за огласување, но заедно можат да направат и силно влијание на одлуката за купување“

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.