• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Зошто алатката ‘Audience Reach’ веќе не е најефективната метрика за дигиталните огласувачи

05/09/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Автор: Kiara Imani Williams / Текстот оригинално е објавен на овој ЛИНК

‘’Како дете, секоја вечер во петок седнував пред својот ТВ приемник и следев цел маратон на ABC “TGIF” (Thank God It’s Friday) најразлични шоу програми започнувајќи од  Boy Meets World па се до Sister Sister. А за време на рекламните паузи?
Па седев и за време на рекламните паузи. Не можев да стиснам на опција “fast forward,”
а не можев ниту пак да ги гледам серијалите подоцна на мојот лаптоп.’’

Рекламите беа неизоставен дел од нашето секојдневно искуство од областа на забавата, а не се ни осмелувавме ниту пак да го промениме каналот во текот на нивното времетраење. Што ако го променевме каналот и пропуштевме некој момент од нашето омилено шоу? Не се осмелувавме да ризикуваме. Но тоа беа 90-тите, а нештата денес се сосема поинакви.

Завршени се деновите кога гледачите беа ‘’заробени’’ во паузите за реклами во регуларната линеарна програма која течеше по свој редослед.
Со популарноста на VOD (видео по барање) , на гледачите им се овозможи избегнување на традиционалните реклами и методи. Епизодите од  шоуата ги снимавме наместо да брзаме да се враќаме од работа за да ги гледаме регуларно а со каналите како Netflix  можеме да ги гледаме епизодите на многу филмови со избор на омилените епизоди од понудената содржина.
Да земеме во обзир дека просечно човекот обрнува внимание околу 8 секунди ќе добиеме многу битен податок за компаниите кои е потребно да научат како да ги реорганизираат своите маркетинг стратегии кои треба да ја рефлектираат динамичната природа на медиумската потрошувачка.

р е к л а м а

Дигиталниот маркетинг е еден од нај ефективните начини да се стигне до потрошувачите.
Во својата трета по ред годишна студија на 360 маркетинг и медиумски професионалци, наречена Video Ad Spend study, истражувачите на  Interactive Advertising Bureau , откриле дека на маркетинг и на реклами годишно се трошат $10 милиони, што е пораст од 85% од пред 2 години.  Во согласност со промената на платформите за маркетинг се променија и очекувањата на потрошувачите.

Internet –от успеа да креира пазар за идеи како никогаш порано.
Започнувајќи од вирални видеа со мачиња, па се до ‘’мемиња’’, луѓето на овој медиум очекуваат да се забавувани цело време. Маркетинг и рекламните агенции сега се натпреваруваат со традиционалните компании за забавна програма, и содржината која ја креираат самите потрошувачи за привлекување на вниманието на другите потрошувачи.
Што ова треба да значи на рекламните агенции?
Креирањето на содржина која алудира на вклученост сега е најбитна од кога и да е!

Во текот на последните неколку години чув како многу мали бизниси се жалат на истиот проблем – тие трошат многу пари и време на дигитален маркетинг без повраток на инвестициите (ROI) .
Иако направиле  бројни истражувања и ги зеле во предвид предностите кои ги нудат алатките како Google AdWords и платените  Facebook реклами , овие фирми не успеале да направат директна корелација помеѓу нивните вложени напори и бенефициите.
Проблемот не се состои во нивните вложени напори за маркетинг, туку во самата содржина. Бизнисите е потребно да научат како да се здобијат со капитал преку кажување на нивната приказна. Но тие не треба да кажуваат било каква приказна, тие е потребно да раскажат добра приказна. Оваа приказна треба да добие емоционален одговор и да успее да креира персонална врска помеѓу бизнисот и публиката. Кога емоциите и приказната ќе го допрат срцето  на публиката следува и самата акција.

storytelling vs reach
Извор: www.huffingtonpost.com

“Audience Reach”  не е веќе најефективната метрика за дигиталните рекламери. Таа нуди само преглед на напорите кои ги правите во рамките на самата кампања.

Еве и една претпоставка, да речеме,  5000 луѓе успеале да го видат вашето видео онлајн. Што со тоа?

Доколку тоа видео вашата публика не успее да ја инспирира да има некаков фидбек, тогаш вие само го трошите своето време и своите пари.
За разлика од традиционалното телевизиско рекламирање, дигиталните платформи овозможуваат да погледнеме низ KPI (key performance indicators) –како социјалната интеракција и вклученоста на корисниците. Со популарноста на дигиталниот начин на рекламирање и платените реклами, органската интеракција и метриката која вклучува мерење на корисничката вклученост се оние кои ја валидизираат популарноста на вашиот бренд и се подобри индикатори за успехот на вашите вложени напори за рекламирање на Интернет.

Графикот погоре покажува како маркетингот за раскажување на приказна влијае врз напорите кои бизнисите ги вложуваат во маркетинг. Многу е едноставно. “Customer Response” (одговор на потрошувачите) е индикатор кој ја означива веројатноста клиентот да стане дел од вашата маркетинг кампања. На мерна скала од 1-100 , каде 100 се однесува на најквалитетните приказни, – колку е подобра самата приказна толку ќе биде повисок и овој индекс. Конвезриите нема да се случат се додека приказната не достигне и соодветно ниво на квалитет  (означено на графиконот како ‘’Customer Response level of 50’’ – 50то ниво на одговор на потрошувачите).

Доколку квалитетот на вашата приказна не е доволно висок, инвестирањето во маркетинг, платени реклами и видео дистрибуција е сосема бесцелно.
На овој начин може да добиете само неколку посети на вашиот веб сајт, а доколку имате среќа може посетителите да ги прегледаат и вашите услуги, но вклученост на клиенти е малку веројатно дека ќе се случи. Во спротива на ова, доколку вашата приказна е доволно ефективна за да ги инспирира посетителите да одговорат на вашата кампања ќе има потенцијал за промени и раст.

Како се креираат одлични маркетинг приказни?

Потребно е да научите како да креирате приказни со земање во обѕир на вашата крајна цел .Ова се нарекува и метод: “Outcome Driven Narration.” (Раскажување за постигнување на крајната цел).
Ваша цел е луѓето да станат ваши потрошувачи и да го купат вашиот производ?
Не им кажувајте за вашиот производ, покажете им како купувањето на вашиот производ ќе направи тие да се чувствуваат. Кога ќе научите како да започнете со вашата крајна цел на ум, ќе ви помогне да имате најдобри шанси во натпреварот со бројната конкуренција на пазарот на дигитални комуникации.
А доколку имате среќа, можеби ќе станете и следната дигитална маркетинг сензација.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.