• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Зошто Barbie сака да ни прикажува татковци кои си играат со своите ќеркички

16/03/2017
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Откако новиот изглед на Barbie беше прикажан во 2016, брендот започна нови планови за поамбициозен маркетинг проект: да им овозможи на потрошувачите да ја засакаат Barbie за нешта кои не се однесуваат само на нејзиниот изглед.

Тимот на Mattel, компанијата позади брендот, сака да го пренасочи фокусот на потрошувачите на целите на Barbie и да им обезбеди на родителите да ја вратат улогата на Barbie во светот на своите деца како начин за раскажување на приказни и покажување на имагинацијата’’- објаснува Michelle Chidoni, vp за глобални бренд комуникации во Mattel.

Barbie започна да работи со агенцијата BBDO во октомври  2015 со цел да ги прикаже имагинативните можности за играње со куклата сo што во светот на Barbie беа воведени 3 нови типа на тело, 7 тонови на боја на кожа, 22 бои на очи и 24 нови стилови на коса со што брендот покажа дека има одредена цел зад својот маркетинг.

р е к л а м а

Она што е следен чекор во 2017 : Barbie дебитира со својата кампања “#DadsWhoPlayBarbie” за време на  AFC Championship NFL игрите на 22 јануари со 30 секундниот спот наречен ‘’Доктор’’. Спотот креиран од BBDO – San Francisco, прикажува како таткото и ќерката играат со Barbiе, каде типичниот татко кој гледа фудбал за време на паузите си игра со својата ќерка.

Како се случи овој пресврт?
Зошто Barbie се рекламира за време на емитување на неделен меч на фудбал? Што мислеше публиката за овој смел чекор?

Да погледнеме друга перспектива.
“Barbie постои за да им помогне на девојките да го исполнат својот неограничен потенцијал’’ изјави Matt Miller, CCO на BBDO во  San Francisco. “ Откако ги погледнавме резултатите од истражувањата (од своите партнери од Wake Forest University] кои покажаа дека колку повеќе е таткото вклучен во имагинативната игра на ќерката, толку повеќе тој ќе придонесе за реалниот развој.’’

Предизвик

Barbie мораше да одлучи како да ги вклучи татковците во приказната и тоа да го направи на начин на кој се ќе изгледа природно за брендот и притоа да привлече нови потрошувачи. ‘’Сакавме оваа наша работа да го опише автентичното влијание на реалните татковци кои се вклучуваат во имагинативниот свет на нивните ќерки’’ рече Miller. “Она што го гледате во спотот е реално.”

Цели

Одржувајте го брендот релевантен со тоа што ќе им ги промените размислувањата на луѓето за  Barbie—и тоа не само со правење на промени, не само со емоционална креативност но и со анализа каде спотот треба да се прикаже. Поради оваа причина Mattel го прикажаа спотот за време на фудбалски натпревар.

Изведба

Креативата на BBDO вклучуваше 6 реални парови татковци и ќерки. Која беше целта? Целта беше да се долови емоцијата на играњето, раскажувањето на приказна и споделување на имагинацијата преку брендот. Ова е првата реклама на Barbie каде брендот се фокусира на градењето на врската на ќерката со својот татко.

Резултати

Иако кампањата се емитуваше во јануари, Barbie веќе ги согледува резултатите од испратената порака. 30 секундниот спот ‘’Доктор’’  резултираше со 48 милиони прегледи за време на спортскиот натпревар со што гледаноста за 20% ги надмина очекувањата на брендот.  Вториот спот ‘’Учител’’кој се емитуваше за време на ‘’Grammy’’ наградите доби 26 милиони прегледи додека пак со дигиталните медиуми добиени се 16.8 милиони прегледи.

https://www.youtube.com/watch?v=G_kF6MANL78

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.