Моќни визуелни слики, креативни технолошки достигнувања, динамични анимации и импресивни звучни елементи – наградуваниот експерт за брендирање Јохан Ронестам пристигнува на главната фестивалска сцена на Денови на комуникациите.
Големите буџети и познатите продукциски имиња не секогаш гарантираат одлични идеи – а Денови на комуникациите, инспиративниот фестивал за пазарни комуникации, повторно ќе ги собере водечките светски и регионални експерти од индустријата за да разговараат за иновациите, креативноста и иднината на брендирањето. Овогодинешното издание ќе се одржи од 15 до 18 мај во Ровињ, а моќта на креативноста повторно ќе биде една од суштинските теми на фестивалот. Јохан Ронестам, глобален експерт за брендирање, сериски претприемач и креативен визионер зад кампањи на брендови како што се Volvo, Adidas, IKEA, MTV и Nike, исто така ќе ја сподели својата перспектива со учесниците, излегувајќи на главната фестивалска сцена.
Овој поранешен професионален сноубордер (еден од ретките луѓе во светот кој постигнал вртење од 1440°) и сурфер успешно ја претвора страста во иновација и добро знае како да ја искористи инспирацијата од секојдневниот живот за успешни креативни решенија за некои од најголемите светски брендови. Креативната филозофија на Ронестам не се потпира на големи буџети и продукциски компании, туку на моќта на брилијантните идеи и талентираните поединци, а неговата иновативна работа е препознаена и наградувана од бројни престижни фестивали, вклучувајќи ги Cannes Lions, D&AD, Epica и Clio.
На Денови на комуникациите, тој ќе одржи предавање насловено „The Frontier of Awesome – The Future of Brand Building in AI-Driven World’, во кое ќе објасни како вештачката интелигенција, социјалните медиуми, одржливоста и приватноста ги менуваат правилата на игра во светот на брендирањето. Учесниците ќе имаат можност да се нурнат во визуелно богата презентација полна со креативни технолошки решенија, анимации и звучни ефекти кои ќе ја евоцираат новата ера на комуникациите и развојот на производи. Во своето предавање, Ронестам ќе ѝ покаже на публиката како иновациите и креативната храброст можат да ги редефинираат брендовите во ерата на вештачката интелигенција, корисничката приватност и одржливоста.
На главната сцена на фестивалот, Ронестам ќе ѝ се придружи на познатата хуманоидна вештачка интелигенција Софија; најиновативниот маркетинг директор во светот според Business Insider и добитник на повеќе од 200 награди на Cannes Lions, Фернандо Мачадо; Карен Нелсон-Филд, водечки светски експерт за економија на вниманието и најобјавуван автор на WARC; Блер Енс, водечки авторитет во светот за продажба и цени на креативни услуги; Мајкл Коркоран, најитриот трол на интернетот и поранешен шеф на социјалните медиуми за Ryanair; како и Мариша Лакијани, експерт за вештачка интелигенција и автоматизација за раст на брендови и максимизирање на повратот на инвестиции за огласување (ROAS). Организаторите најавија моќен состав со лидери од регионот и светот кои ќе гостуваат како дел од програмата на еден од најважните настани во овој регион за сите кои се занимаваат со креативноста и комуникациите.
Сите кои сакаат да бидат дел од ова уникатно искуство од 15-ти до 18-ти мај во Ровињ, можат да најдат информации за учество на www.danikomunikacija.com.