• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Зошто инвеститорите на Facebook, Google и Twitter стравуваат од Snapchat ?

21/09/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Snapchat ја подобрува својата технологија за реклами, а неговата растечка мрежа на корисници означува и значајна закана за конкурентските мрежи Facebook и Twitter.
Snapchat може да ги надмине своите интерни проекции за зголемен приход за оваа година со оглед на брзиот прогрес и проширувањето во бизнисот со рекламирање. На почетокот на оваа година , од извештаите на Re/code, Snapchat проектираше $300 – $350 милиони долари приход оваа година. TechCrunch објави инвеститорска проекција од $500 милиони до $1 милјарда долари приходи за следната година кои се базирани врз основа на таргетите за продажба.

 naslovna

eMarketer забележува високи остварувања на тие проекции, односно проценето е дека приходите на Snapchat за  2016 година ќе ги надминат интерните проценки кои ќе достигнат  приходи од 367 милиони долари оваа година. Се очекува надминување на тие приходи во текот на следната година. Проценетите приходи за 2017 се  935 милиони долари, а за 2018 се проценува нивно зголемување на 1.76 билиони долари.

р е к л а м а

Инвестирањето во новите технологии и реклами како и континуираниот раст на базата на корисници се само дел од индикаторите значајни за овој раст на Snapchat, кој започнува да станува закана за конкурентите како Facebook, Twitter, и YouTube кој е дел од Google ( Alphabet company).

Evan Spiegel, CEO на  Snapchat првично не се согласуваше со таргетираното рекламирање на Facebook и YouTube, но затоа пак своите изјави  дадени на American Magazine Media Conference, во февруари дека овој вид на таргетирање е ‘’морничаво’’ и полека ги повлекува.

‘’Постои морничаво рекламирање, а постојат и таков вид на реклами кои не те познаваат воопшто. Нашата цел е да обезбедиме секој од корисниците да се чувствува дека е доволно разбран. А кога ќе ги разберете своите корисници, направете ја секоја реклама релевантна за нив’’

Со други зборови, овој медиум презема нови чекори кон усовршување на таргетираното рекламирање без притоа да креира генерализирано рекламирање на брендовите. Snapchat прибира податоци од вашите приказни (Stories), од ‘’Live Stories’’ содржините кои ги гледате,каналите кои ги пребарувате како и другите активности кои ги правите во рамките на апликацијата.
Започнувајќи од овој квартал, адвертајзерите ќе имаат можност да користат податоци во согласност со генералните демографски информации (пол, локација, операциски систем) за да таргетираат реклами.
Во почетокот на оваа година Snapchat ги отвори своите интерфејси за реклами преку партнерската програма која вклучува акредитирани креативни агенции кои креираат понуди за рекламирање на оваа мрежа.

Инвентарот за реклами на Snapchat вклучува спонзорирани геофилтери кои се додаваат врз графика или фотографија врз основа на локацијата на корисникот како и спонзорирани леќи кои можат да се користат со цел манипулирање на фотографиите на корисниците.
Ваквиот тип на реклами се доста скапи, но затоа Snapchat стана партнер со 11 компании за анализа на мерењата кои ќе им овозможат на адвертајзерите да ги следат ROI индикаторите на своите инвестиции.

‘’Миленијалците поминуваат повеќе време на Snapchat’’

Покрај подобрувањето на функционалноста на рекламите, Snapchat се обидува да обезбеди поголема користеност, односно цели кон подолго време поминато од страна на корисниците на оваа мрежа. Најновиот извештај на  comScore дојде до податок дека единствената мрежа на која групата миленијаци поминува подолго време во користење е Facebook. Snapchat изјавува дека просечниот корисник на оваа мрежа дневно поминуваа 25 – 30 минути од своето време користејќи ја апликацијата. Просечниот корисник на Facebook во согласност со нивните податоци пак, поминува околу  50 минути дневно користејќи го Facebook, Instagram, и Messenger. Просечната сесија на  YouTube трае околу 40 минути во согласност со податоците на менаџментот на компанијата која стои зад овој гигант. Twitter пак не обезбедува податоци од време поминато на мрежата по просечен корисник, но во последните истражувања на агенциите тоа време е до 3 минути.

Како што се бележи се поголем раст на базата на корисници на Snapchat, како и бројот на адвертајзери, корисниците доаѓаат до поголеми содржини кои може да ги пребаруваат на апликацијата. Со претставувањето на опцијата Discover, филтерите и леќите, се обезбеди подолго време за интеракција со содржините на апликацијата што во основа е и една од потребите на растечката база на адвертајзери на оваа платформа. Twitter  сеуште цврсто се потпира на директна продажба на адвертајзери на брендови што во основа креира 50% од неговите приходи. Станува збор за истите брендови кои сега стануваат привлечени од страна на Snapchat што директно резултира со слабиот раст од само 5%  на Twitter за оваа година.

Facebook не е безбеден исто така, тој сеуште се обидува да привлече адвертајзери на неговата платформа Instagram кој брои околу 200,000 (во споредба со 3 милиони на Facebook). Во почетокот на ова лето, Instagram ги пушти во употреба “приказните“ кои се бледа копија на популарната особина на Snapchat – наречена stories. Целта на оваа имплементација не е спречување на корисниците да поминат повеќе време на Snapchat, туку целта е да превенираат корисниците да го напуштат Instagram поради конкурентската апликација на Snapchat.

YouTube,во меѓувреме се промовира себе си како дестинација за миленијалците. Во последното истражување на Google направено од ComScore, платформата ги искористи резултатите за да им покаже на адвертајзерите колку оваа целна група го сака овој канал.
Резултатите од истражувањето покажаа дека 35% од миленијалците го избираат Youtube пред TV, а 37% од нив на дневна основа постојано гледаат видеа на каналот.

Snapchat пак произнесе податоци дека 41% од миленијалците поминуваат одреден дел од своето време дневно. Адвертајззерите кои ја имаат оваа група во својот таргет потребно е да ги разгледаат бенефиците од користењето на оваа мрежа наспрема YouTube, што претставува голема закана за најголемиот бизнис на Google.

Со голем број на алатки и опции за рекламирање оваа мрежа започнува голем раст а со тоа го зголемува и својот приход. Додека дигиталното рекламирање расте побрзо од било кој друг вид, брзиот раст на Snapchat ќе креира амортизација на растот на големите социјални платформи како Twitter, Facebook и YouTube.

Извор: http://europe.newsweek.com/

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.