• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Зошто креативните компании треба да размислуваат како консултанти?

19/01/2017
in Во фокусот, Колумни, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Како што маркетингот се менува со достапноста на податоците и технолошкиот напредок, рекламните агенции сега треба да се натпреваруваат за бизнисот со новиот ривал- консултантските фирми, како на пример Accenture и Deloitte.

Оваа тензија се создаваше во текот на изминатите неколку години за денес да добие голем размер. Deloitte направи аквизиција на неколку креативни агенции, додека пак Accenture Digital минатата година беше наименуван како најголемата и најбрзо-растечка дигитална агенциска мрежа.
Рекламните агенции треба да одговорат на предизвикот затоа што она што во минатото беше само потенцијална закана, сега е вистинска закана за нивниот бизнис модел.

р е к л а м а

Консултантите се натпреваруваат со традиционалните агенции, еве да го земеме примерот за Del Monte Food кој го изнајми  Epsilon, консултантска компанија.

CMO-ата денес добро разбираат дека стратегијата базирана на податоци, а  не само креативната стратегија е водечка сила за раст.
Податоците им овозможуваат на компаниите да ги откријат податоците за нивните потрошувачи и да водат кон соодветна иновација на производите. Податоците исто така се и клуч за креирање на одлично корисничко искуство кое е мерливо  сведено на индивидуално ниво.

Судир на бизнис модели

Бизнис моделите на креативните и консултантските компании се судираат. Како што консултантските агенции кои имаат силна позадина во бизнис стратегијата и технологијата на претпријатието, додаваат креативни агенции во својот арсенал на решенија, големите рекламни агенции ја зголемуваат и прошируваат својата понуда исто така.

Omnicom, на пример ја креираше  Hearts & Science, интегрирана дигитална агенција која ја користи технологијата за да ги мери врските создадени со потрошувачите.
Агенциските мрежи како Publicis Groupe и WPP исто така отвараат свои преставиштва веќе некое време што може да ја отвори вратата за дополнителен креативен профит и пошироки маргини. Агенциите кои немаат in-house консалтинг треба да покажат дека тие ја разбираат бизнис стратегијата и улогата на технологијата во маркетинготт со цел да бидат во тек во трката со другите консултантнски компании. Креативноста ќе продолжи да биде голем предуслов за успехот на маркетингот, но таа е само дел од решението кое им е потребно на бизнисите – но не и самото решение.

Прифаќање на податочен пристап

Податоците се клучна алатка за консултантите, а потребно е да се насочат и да станат и алатка за креативни стратегии. Во деновите кога маркетингот беше насочен на една стратегија која одговара за сите медиуми директорите за маркетинг го поставуваа само прашањето :
‘’Кој е најдобриот начин да се зголеме  продажбата? ’’. Зголемувањето на свеста околу постоењето на производот типично беше и одговорот на ова прашање, а најдобрата тактика -кеативна рекламна кампања.

Свесноста за брендовите денес не е доволна сама по себе. Потребно е да се создаде и одлично корисничко искуство. Маркетинг експертите ја сфатија оваа стратегија и сега користат податоците за да видат што ги стимулира потрошувачите а што не. За агенциите, ова значи и прифаќање на пристапот поттикнат од достапноста на податоците кој консултантите веќе долго го владеат.

Агенциите треба да ги пренесат не само вистинските пораки за производот туку и да ги користат вистинските алатки кои ќе ја пренесат успешно таа порака и притоа во исто време и да ги измерат добиените резултати.
Ова е причната зошто Razorfish, дивизија на  Publicis Groupe, стана партнер на Adobe со цел да изгради своја сопствена дигитална платформа за маркетинг.

Инвестирање во техички талент

Агенциите ја имаат можноста да ги променат своите понуди но за да го постигнат тоа потребно е да надминат одредени предизвици. Изнајмувањето на талентирани индивидуалци е тешка работа затоа што агенциите не секогаш имаат доволно средства за да најмат персонал кој ќе ‘’плива’’ успешно во дигиталните и податочните води затоа што ресурсите се ‘’врзани во инфраструктура’’ која и служела на ерата кога ТВ сеуште бил доминантен медиум.
Иако телевизијата сеуште има удел од 40% од агенциските буџети, многу агенции преминуваат од ТВ кон дигитално рекламирање што всушност би значело дека агенциите сега ќе треба да најмуваат софтверски инженери, дизајнери и аналитичари кои ќе користат алатки со кои ќе го подобрат корисничкото искуство и ќе се насочат кон она што го сакаат клиентите.

Оваа трансформација може да биде тешка за агенциите чии акции се тргуваат , кои всушност не можат да ги продадат така лесно старите бизнис единици и да започнат со креирање на нови.

2017 година ќе биде пресвртна година за агенциите. Оние кои не се фокусирани на технологијата може да се најдат под лупата на потрошувачите. Со оглед на искуството во делот на бизнис стратегиите, консултантите беа поуспешни во добивање на креативни таленти и купување на компании наместо маркетинг агенциите.
Но агенциите можат да се осмислат и насочат кон нови стратегии со цел да им се отворат нови врати во бизнисот.

За бизнисите кои ќе го преземат овој чекор, многу е битно да се истакне дека потребно е да размислуваат како консултанти и да понудат широка палета на технички решенија во согласност со потребата на денешниот пазар.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.