• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Зошто македонските бизниси не го искористуваат маркетинг потенцијалот што го нуди Google?

27/05/2021
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Автор: Бранко Илишев, ко-основач и раководител на тимот за оптимизација во SmartClick

Живееме во чудно време. Технолошки многу напредно но, сепак чудно. Каква и да ти треба информација, го вклучуваш својот смартфон, отвараш Google пребарувач и го впишуваш клучниот збор за кој сакаш да дознаеш нешто повеќе. И понатаму, Google си ја знае работата – ти нуди многу резултати кои биле проценети дека ќе ти дадат одговор или насока за твоето пребарување.

р е к л а м а

Овој начин на пребарување во светот им овозможува на бизнисите онлајн да направат БУМ во својата индустрија. Колку пооптимизирани се нивните веб страни, толку повеќе органски лидови (луѓе кои пребаруваат со клучни зборови) ќе привлечат, колку повеќе оригинална и уникатна содржина нудат, толку повеќе посетители на веб страната ќе добијат, колку повеќе ќе се издигнат над своите онлајн конкуренти, толку повеќе заинтересирани странки ќе претворат во купувачи.

Но, што од сето тоа се имплементира на македонската интернет бизнис сцена?

За жал, многу малку.

Во Македонија бизнисите не ја користат можноста да допрат до органските лидови, и не знаат да го искористат потенцијалот од органското пребарување. Која е причината?

Игнорирање или несвесност за моќта на Google?

Голем дел од македонските бизниси не се свесни колку е важно да се биде позициониран на Google на правилен начин. Придонесите да се појавиш на првата страница од резултатите на Google се огромни. Еве зошто.

Факти за резултатите на првата страна на Google

  • Првите 5 органски резултати на Google заземаат 67.60% од вкупниот број на кликови.
  • Првиот позициниоран резултат на Google зазема 28.5% од вкупниот број кликови
  • Резултатите на втората страна од Google имаат помалу од 1% CTR (стапка на кликнување)
  • 1 од 3 пребарувања од мобилен се поврзани со локацијата

Иако овие статистички податоци се однесуваат на глобално ниво, начинот на кој функционираат пребарувањата е ист насекаде во светот. Тоа значи дека истите правила ќе важат и за македонските бизниси. Ако сопствениците посветат време, пари и енергија за нивните веб стани да бидат оптимизирани, несомнено е дека ќе добијат повеќе веб посетители, па и купувачи на нивните производи и услуги.

Што значи оптимизирана веб страна за интернет пребарувачи?

Оптимизирана веб страна за интернет пребарувачи значи веб страна што има одличен перформанс од техничка гледна точка и нуди интересна оригинална содржина полна со информации и е привлечна за да го задржи вниманието на посетителот.

Кога зборуваме за оптимизација од техничка гледна точка, ова се најважните работи кои треба да бидат оптимизирани:

  • Веб страната треба да биде брза – да се вчитува под 2 секунди би било оптимално
  • Веб страната треба да биде видлива за роботите на пребарувачите (Google, Bing, Yahoo)
  • Веб страната не треба да има непостоечки страни (404 страни)
  • Веб страната не треба да има дупликат содржина – ископирана од други страни
  • Веб страната треба да биде безбедна, да има SSL сертификат, особено ако преку неа се извршува наплата за добра и услуги.
  • Веб страната треба да има добро поставена структура на податоците и XML мапа на сајтот

Што се однесува до оптимизација на содржинските елементи на веб страната, ова треба да биде опфатено:

  • Оптимизација на содржината со внесување на целните клучни зборови и фрази, како низ целокупниот текст така и во насловте и поднасловите на страните (H1, H2, H3 наслови)
  • Оптимизација на насловот на страниците и мета описот (title tag и meta description) – тоа се краткиот наслов и опис за вашата страна што Google ги вади како резултат на страницата со резултати (види слика).

  • Воспоставување на внатрешно поврзување на линковите меѓу страниците на веб страната
  • Редовно објавување на нова содржина во вид на блогови кои ќе ги содржат целните клучни зборови како и ќе понудат информации на заинтересираните странки.

Кои чекори треба да ги превземат македонските бизниси?

Никогаш не е доцна да се почне со оптимизација на веб страната. Потребно е решение и желба за успех. За да се оптимизира една македонска веб страна потребен е тим кој ќе се погрижи за веб развојот на страната како и тим за оптимизација кој ќе ја анализира страната, ќе ги најде проблемите со онлајн видливоста и ќе предложи план како да се отсранат тие проблеми и да се подобри целокупниот перформанс. Понатаму, тимот од експерти ќе направи и план и стратегија за понатамошно оптимизирање кое ќе излезе од рамките на веб страната и ќе опфати тактики кои ќе се однесуваат на специфични аспекти директно на глобалната интернет мрежа.

Која е иднината на македонските бизниси онлајн?

Факт е дека интернетет е дел од животот на секоја личност без разлика на годините. Новите генерации растат со вртоглавиот развој на технологијата и за нив, интернетот не е само средство за прибирање информации, туку начин на живот кој е дел од нивното образование, социјален живот, пазарување, и општо земено, суштествување. Поради тоа, пребарувањето на Google со цел наоѓање на производот или услугата што сакаме да ја купиме ќе стане секојдневна навика и во Македонија. Во светот ова трае веќе три децении, a, полека но сигурно и Македонците ги прифаќаат овие начини на онлајн купување.

Со оптимизација на својата веб страна, македонските бизниси ќе го зголемат органскиот сообраќај – бројот на посетители директно преку интернет пребарувачите ќе биде значајно поголем, ќе имаат ефективен план за маркетинг кој природно и бесплатно ќе ги привлекува целните купувачи, ќе ја зголемат свесноста за својот бренд и, на крај, ќе го зголемат својот пазар и ќе ги надминат своите конкуренти.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.