• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Зошто вашиот маркетинг буџет мора да вклучува и средства за аналитика и мерење

13/12/2016
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Со завршетокот на преостанатите неколку седмици од оваа година, компаниите веќе започнаа со креирањето на буџетите за 2017 година. Буџетот за маркетинг не само што ги дефинира очекувањата за следната година, тој исто така предвидува и начини за претставување на напорите како маркетингот ќе го поддржи бизнисот во достигнување на приоритетите и целите за следната година.

9676445357_c83ef5a8b1
Маркетинг индустријата има свои постоечки предлог стратегии и идеи за буџетирање на ваквите активности. Иако постојат бројни аспекти на маркетингот кои е потребно да се разгледаат во насока на растење на бизнисот, сепак многу од компаниите забораваат на најважниот елемент: мерењето и аналитика на ваквите напори како клучна компонента која е потребно да постои во ваквиот буџет.

Напредните компании кои имаат визии за иднината и размислуваат во овој правец веќе забележуваат колку витално е соодветното мерење за успехот.
Но за жал, често многу од компаниите предвидениот трошок за ваквиот тип на активности го гледаат и како нешто кое нема доволна вредност.

р е к л а м а
Извор: Megalytic
Извор: Megalytic

Вредноста на мерењето и анализата на крајните резултати е од голема важност. Можеби е потребно инвестирање во имплементацијата на ваквиот тип на мерки и најдобри алатки, меѓутоа на долг рок ваквиот тип на стратегии можат да придонесат кон заштеда на пари и ресурси на долг рок.
Маркетинг буџетот може да не биде соодветно искористен доколку не анализирате што функционира за вас, а што не функционира- доколку го распределувате овој буџет без соодветно мерење и анализа тогаш можете да се ‘’расфрлате’’ со своите пари сосема непотребно доколку притоа не го измерите успехот со кој резултирале  активностите во кои сте го вложиле својот буџет .

За да се припремите себе и својот тим време е да започнете да размислувате за имплементирањето на стандарди за мерење во 2017 година.
Размислете за следното: доколку вашата PR или маркетинг агенција не нуди автоматизирано решение за мерливост, добар дел од вашата инвестиција ја трошат одговорните кои наплаќаат за бројните часови поминати во покривање на новости на медиумите и социјалните канали. Вашите пари подобро ќе бидат потрошени доколку  тим работи за вас и обезбедува сигурни претходно добро анализирани резултати.

Со цел да добиете или да одржувате одреден сегмент од пазарот, одговорните за комуникации потребно е да разберат дека аналитиката е неопходен дел потребен за успешна маркетинг програма.
За брендовите, инвестирањето во PR или маркетинг, често доаѓа во форма на изнајмување на агенција или консултант кој наплаќа за времето кое го поминува во комуникација со новинарите, присуство на настани, награди, пребарување и одговарање на можности за медиумска покриеност и сестрана присутност на брендот.

Кои од овие инвестиции се важни за вашата организација и кои од овие активности едноставно го трошат вашиот буџет без поткрепа за мерење на ROI?
Брендовите и агенциите добро е да се запознаени со ваквиот тип на информации.
Дали зборувањето или добивањето на награди ја зголемува присутноста и свесноста за брендот на пазарот повеќе од било која друга активност?
Пред да го зголемувате својот буџет за маркетинг, размислете дека ваквиот тип на аналитика може да ви помогне при креирањето на бенчмаркови за очекуваниот перформанс на активностите. Ваквиот пристап може да идентификува шеми за успешна работа кои можете да ги употребувате наспроти стратегии кои не функционираат и кои треба да ги исфрлите или да го пренасочите својот фокус од истите.
Доколку инвестирате во  агенции, награди, медиуми, настани, говори, содржини, аналитика и сл- но не сакате да инвестирате во алатки за мерливост на истите, ви недостига најважниот елемент на една паметна стратегија и веројатно ги трошите во поголема мера од потребното своите финансии.

Не можете да го мерите она што не го следите.
Со напредокот на маркетинг и ПР аналитиката и технологијата, податоците се достапни на дофат на нашата рака, и инвестициите, аутпутите и резултатите можат да бидат подредени во една статистика. Шемите за успех може да бидат идентификувани и следливи, а помалку успешните иницијативи, може да предизвикаат промена на насоката. Буџетот може да биде следен паметно и притоа истиот да осигура подобро следење на инвестициите од кога и да е.
Не заостанувајте зад другите, мерењето е важно за успехот и технологијата е подостапна од кога и да е.
Не секоја PR кампања, буџет или клиент може да се стават на едно рамниште.
Трошоците за мониторинг, мерење и анализа зависат од големината на брендот или клиентот и PR активностите кои ќе се прилагодат за истите.
Поголемите компании на пример, имаат поголем број на податоци за прибирање и анализа за разлика од помалите компании, тие можеби имаат и повеќе PR настани, награди и јавни говори за разлика од еден помал бренд.

Поголемите PR агенции ќе имаат поголем број на клиенти и конкуренти кои е потребно да ги мониторираат или пак клиенти кои имаат потреба од извештаи со поголем број на ставки.
Со дефинирањето на оваа потреба, наша препорака е за индивидуален бренд или еден клиент, просечната инвестиција за PR/мар анакетинглитика потребно е да изнесува 5-10% од вкупниот буџет за активноста или стратегијата.

Потребно е да се земат во предвид неколку прашања кога станува збор за изборот на пакетот за аналитика вклучувајќи:

  • Колкав процент од вашиот маркетинг буџет е алоциран во специфичните програми? Дали ваквиот тип на алатки се преклопуваат со други области на маркетингот?
  • Кои алатки ќе продолжат да се користат за мониторинг, автоматизација на маркетингот и технички алатки? Дали сите овие се вклучени во буџетот за аналитика?
  • Како ќе се користат податоците? Осигурувањето дека инвестицијата не е само за да се потсетиме што се случило, но и да се анализираат шемите за успех кои е потребно да се повторуваат и да се издвојат од оние кои не функционираат
  • Како ќе бидеме сигурни дека податоците ќе ни обезбедат да задржиме и добиеме нови клиенти и да ја зголемиме нашата ефективност за PR интерно?
  • За една агенција, дали планот за мерење и извештајот соодветствува со очекувањата на клиентот?

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.