• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју: Дејан Андонов – Висока школа за новинарство и за односи со јавноста

03/06/2013
in Интервјуа, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пред 2 недели во Белград, како што претходно објавив на блогов, се оддржа меѓународна конференција насловена како “Комуникации за 21 век – трендови и предизвици“ во организација на Здружението за односи со јавност на Србија.

Токму овој настан беше поводот што поразговарав со Дејан Андонов, кој беше единствен претставник од Македонија на овој настан наменет за ПР-професионалците од регионов.Повеќе за случувањата на конференцијата, како и за најновите детали од основањето на ЗОЈМ, во интервјуто кое го направив со него викендов.

р е к л а м а

Дејан Андонов е магистрант по комуникациина Институтот за социолошки и политичко-правни истражувања во Скопје.Од основањето на Високата школа, се грижи за планирањето, координирањето и евалвацијата на образовниот процес.Автор е на три документарни филмови – за жртвите на семејно насилство „Живот во сенка“ и два за Програмата на УСАИД за зајакнување на невладиниот сектор во Македонија.Во моментов го координира основањето на првото здружение за односи со јавноста на Република Македонија, што се формира на иницијатива на Високата школа. Повеќе…

Marketing365: Колку конференцијата „Комуникации за 21 век- трендови и предизвици“ ги оправда вашите очекувања? Вредеше ли да се присуствува?

Дејан Андонов : На конференцијата „Комуникации на 21 век – трендови и предизвици“ стручњаците за односи со јавноста од Србија имаа можност да ја скенираат ситуацијата во професијата во таа држава, да резимираат до каде е развојот на секторот и на кои сегменти треба здружено да работат во иднина. На собирот присуствуваа повеќе од 70 стручњаци од различни области и тоа беше одлична можност да се споделат искуства, информации и контакти, но и учесниците да се запознаат со состојбата во секторот за односи со јавноста во Македонија.

Како претставник на Високата школа за новинарство и за односи со јавноста, учествував на панел дискусијата за развојот на комуникациите во регионот, заедно со претседателите на српското, хрватското и словенското здруженија. Тоа што го забележав е дека стручњаците за односи со јавноста во Македонија се соочуваат со истите предизвици и не заостануваат во следењето на трендовите на професијата во регионот.

Меѓутоа, тоа што е предност во Србија, Хрватска и Словенија е што професионалците одамна се здружени и обединето се грижат за унапредување на професијата. Затоа и во моето излагање акцент ставив на основањето на првото Здружение за односи со јавноста во Македонија (ЗОЈМ), кое треба да ја има главната улога во позиционирањето и развојот на професијата.

Marketing365 : На кои теми им беше посветено поголемо внимание на конференцијата?

Дејан Андонов : Говорниците на сесиите главно зборуваа за реалните проблеми со кои се соочува професијата, но неизбежни беа и последните трендови во светот.

Највпечатлив пример за мене беше споредбата на град од 19-ти век со метропола во 21-от век и дилемата што се постави со оваа асоцијација. Дали стручњаците за односи со јавноста се уште треба да се служат со алатки од 19-от век како „превртената пирамида“ или треба да ги прифатат предизвиците од медиумскиот техонолошки развој во 21-от век и начинот на комуникација што тој го наметнува? Што поскоро треба да се сфати нужноста од онлајн односите со јавноста, преку користење на новите медиуми и социјалните мрежи кои се секојдневие на целните групи.

На конференцијата се зборуваше и за тоа како да се наметне потребата за внатрешна комуникација во организаиците, како односите со јавноста да го заземат вистинското место во управните органи, како да се убедат менаџерите дека овие професионалци се одговорни за вредноста и профитот на компанијата, како да се наметне општествената одговорност како начин на размислување и работење, до тоа каков имиџ на државата градат професионалците за односи со јавноста, генерално. Со оглед дека овие теми се актуелни и горливи и за секторот за односи со јавноста во Македонија, беше навистина корисно да се чуе како колегите од регионот се справуваат со нив.

На конференцијата беа презентирани и истражувањето на European Association of Communication Directors (EACD) за 2011 година, во кое не е опфатена Македонија, и книга со студии на случаи за односи со јавноста, во која се собрани искуствата на агенциите, компаниите и институциите од Србија.

Здружението треба да придонесе да се надминат моменталните бариери во секторот – да ја популаризира професијата и доближи до јавноста, да го штити интегритиетот и угледот на струката, да ги подобри професионалните и етичките принципи, да ја подигне свеста за значењето и улогата на професионалните односи со јавноста, да ја зголеми транспарентноста и отчетноста на институциите и компаниите кон јавноста, да ја подобри комуникацијата и соработката со медиумите и да ја поттикне соработката на локално и регионално ниво.

Marketing365 :  Дали можеме да очекуваме вакви настани наскоро и во Македонија?

Дејан Андонов : Токму ваквите настани даваат можност да се погледнеме во огледало за да видиме што сме сториле и да се договориме како да ја позиционираме професијата во иднина.

Основањето на првото Здружението за односи со јавноста ќе се случи во сабота (3 декември) во 12 часот на Скопски саем. Оттука, се надевам дека конференција за односи со јавноста би била реална наредната година, но и организирање на различни едукативни програми, издавање на стручни публикации и слично.

Здружението се основа по неколку месечна работа на Иницијативниот одбор, составен од 20-тина стручњаци за односи со јавноста, кои ги поставија главните постулати на функционирање и организациската структура на ЗОЈМ.

Иницијатор за здружување на стручњаците за односи со јавноста е Високата школа за новинарство и за односи со јавноста која за првпат во Македонија акредитираше студиска програма за корпоративни комуникации и односи со јавноста.

**********************************************

Ако Ви се допадна оваа статија, споделете ја со вашите пријатели на социјалните мрежи !

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.