• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 31, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Македонците не љубат премногу да споделуваат содржина од брендовите на Фејсбук

03/11/2014
in Extra 5, Во фокусот
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Истражувањето на Рејтинг покажува дека објавите на локалните брендови се споделуваат нешто помалку од 5 пати во просек

Најуспешните македонски брендови на Фејсбук просечно добиваат по 62 лајка на едена објава, нешто повеќе од 5 коментари и 4,7 споделувања. Ова се резултатите од најновото истражување на Агенција Рејтинг, коешто ексклузивно ќе биде презентирано на овогодишната конференција AllWeb. Главна цел на истражувањето е анализа на ефективноста на македонските брендови и компании при користењето на Фејбук како канал за комуникација.

Според Никола Спасов, директор на Рејтинг, овие бројки не делуваат толку лошо, но мора да се има на ум дека просекот е постигнат благодарение на спонзорираните Фејсбук објави кои се неизбежен дел од онлајн маркетинг стратегиите на големите брендови. „Истражувањето има два дела, квантитативна и квалитативна анализа. Во првиот дел анализирани се видот на содржината и добиените интеракции на преку 3600 споделени постови од страна на 45 најактивни македонски компании и брендови на Фејсбук. При квалитативната анализа на преку 300 објави навлеговме длабоко во самата содржина, анализирајќи ги интензитетот и степенот на присутност на емоциите во самите постови, како и други фактори кои поттикнуваат на споделување и интеракција“- вели Спасов.

 spodeluvanje na facebook

р е к л а м а

Истражувањето покажува дека компаниите најчесто споделуваат фотографии, дури 69% од постовите, 14,6% од сите постови се линкови, 6% се текстуални објави, додека само 3,5% отпаѓа на видео содржина. Анализата покажува дека компаниите сѐ уште многу малку инвестираат во оригинална содржина наменета за социјалните медиуми. Најголем дел од постовите се во функција на промоција на производи или услуги, при што истите ретко содржат елементи и емоции кои поттикнуваат споделување или интеракција.

„Детални анализи и истражувања за тоа кои се основните предуслови за една содржина да стане вирална во светски рамки веќе одамна се прават. Такво нешто недостасуваше кај нас, заради што решивме фокусот на годинешново истражување да биде ставен на тоа каква содржина пласираат нашите компании и колку таа ги исполнува предусловите за виралност. Инаку, резултатите велат дека една содржина за да биде вирална, пред сѐ треба да буди силни емоции, но и да содржи низа други елементи“  додава Дарко Булдиоски, организатор на конференцијата.

На AllWeb учесниците ќе имаат можност ексклузивно да се запознаат со деталите од истражувањето и да слушнат препораки за подобрување на своите дигитални стратегии и презентација на Фејсбук.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.