• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

10-то издание на Викенд Медиа Фестивал од 21-ви до 24-ти Септември

12/07/2017
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Нa панелите ќе се дискутира како Гугл (Google) и Фејсбук (Facebook) влијаат врз рекламниот пазар и како комуникациски се решава кризата во Агрокор (Agrokor) 

Градот Ровињ и неговата стара фабрика за тутун оваа година јубилејно по десетти пат ќе ги здружи љубопитните луѓе желни за нови знаења и искуства во комуникациската индустрија. Од 21.  до 24. Септември во салите на Викенд Медиа Фестивал (Weekend Media Festival) ќе се водат дискусии и ќе се презентираат новите трендови, но пред сè ќе се создаде релаксирана атмосфера за креативно слободно време, по која Ровињскиот фестивал веќе цела деценија се издвојува над сите други слични собири.


“Во времето кога почнавме, десеттиот роденден не го ни сонувавме, а ниту пак замислувавме како ќе го одбележиме. Овој јубилеј го доживуваме како почеток на една нова ера, како нова епизода на некоја возбудлива серија која ќе трае уште многу сезони. Не се чувствуваме десет години стари туку десет години покреативни, а се надевам дека ова чувство го делат и сите која оваа година ќе се дружат со нас во Ровињ. ” – изјави Томо Рицов (Tomo Ricov), Директор на Викенд Медиа Фестивалот.

р е к л а м а

Сите овие десет години, покровител на Викенд Медија Фестивалот (Weekend Media Festivala) е Адрис Групацијата (Adris Grupa), чиј Директор за Корпоративни Комуникации, Предраг Грубиќ (Predrag Grubić), смета дека тајната на успехот е во креативното слободно време, но исто така и во изборот на место и време на одржување на фестивалот.

„Кога еден општествен настан или процес може да издржи десет или повеќе години тој се претвора во своевиден културен факт, а културните факти во уредените општества обврзуваат на учење. Не треба да се сомневаме дека и Викенд Медиа Фестивал, после десет години од своето постоење ќе ги поттикне љубопитните на истражување на овој општествен и медиумски феномен, но и на похрабри чекори во медиумската комуникациска индустрија и пошироко.“ – изјави Предраг Грубиќ.

Никола Врдољак

Претставувајќи ги предавачите и панелистите на десеттиот Викенд Медиа Фестивал, Директорот за програма, Никола Врдољак (Nikola Vrdoljak) истакна: „Со изборот на предавачи и теми оваа година сакаме да испратиме порака дека во светот постојат примери на кои можеме и треба да се угледаме. Секогаш се трудевме, а верувам дека и во голем дел успевавме, да информираме за новите трендови, поттикнавме соработка меѓу креативците, но и во целото општество. И оваа година отвораме теми со многу релевантни соговорници, кои се од голема важност како за комуникациската индустрија, така и за сите останати учесници на пазарот“.

Еден од панелите е посветен на феноменот на креативното слободно време и примена на тој концепт на Викенд Медиа Фестивалот, додека другите панели ќе се занимаваат со сè поизразениот тренд на повлекување на американската продукција од телевизиската програма на “on demand” телевизијата. Сè поголемото влијание на Гугл (Google) и Фејсбук (Facebook) на глобалниот пазар на огласувањето исто така ќе биде предмет на панел дискусиите, како и иднината на транспортот и влијанието на новите дигитални платформи како Убер (Uber). Интересна ќе биде и дискусијата за состојбата за слободата на медиумите во Регионот, влијанието на политиката и бизнисот, на кои добро ќе се надоврзе панелот за комуникацискиот аспект на Агрокор (Agrokor).

Дел од програмата на јубилејниот Викенд Медиа Фестивал ќе биде посветен на нордиските земји кои по многу нешта се сметаат за пример за развој на нови технологии, но и за регионална соработка. Основата на таа соработка е поставена уште во 1952, кога е основано Нордиското Собрание, кое во Ровињ ќе ни го претстави неговата Раководителка за Комуникации – Мери Гестрин (Mary Gestrin). Најголемиот музички настан на северот на Европа, Роскилд Фестивалот (Roskilde Festival), ќе го престават Денис Киркебек (Dennis Kirkebæk) и Мартин Хјорт Фредериксен (Martin Hjorth Frederiksen) со богати видео и фото материјали, статистика и интересни податоци.

Петра Теман (Petra Theman), Директорката на Јавната Дипломатија во финското Министерство за Надворешни Работи, ќе презентира многу успешен комуникациски проект на првиот збир на службени емотикони на една држава. Они Еиког (Onny Eikhaug) од Норвешкиот Центар за Дизајн и Архитектура, заедно со Џејмијем Брукером (Jamiejem Brookerom), основачот на  Норвешкиот старт-ап Кахут! (Kahoot!), ќе прикаже како Кахут! го искористи инклузивниот дизајн заради подобрување на образованието, а посетителите на нивното предавање ќе можат да изиграат по некоја Кахут! игричка.

Кога ќе поставите селфи на Фејсбук (Facebook) во Берлин или напишете пост во Загреб, многу веројатно ќе завршат во градот Луле на северот во Шведска, каде се наоѓа центарот за податоци на Фејсбук (Facebook) надвор од САД. Андрес Гренберг (Anders Granberg), Директор на Локалната Регионална Агенција Нод  Пол (Node Pole), ќе ги објасни причините зошто Фејсбук (Facebook) го избрал токму северот во Шведска и зошто тој Регион сега се вика Нод Пол (Node Pole). Томас Рејмекерс (Thomas Raeymaekers), Спортски Директор и Амбасадор на Јуниорскиот Момчешки Тим Ново Нордиск (Team Novo Nordisk) ќе открие како може да се биде врвен спортист и со дијабетес. На Томас на 17 години му бил дијагностициран дијабетес тип 1, но тоа не го спречило да го оствари својот сон и да заврши на професионалната трка Тур оф Туркеи (Tour of Turkey).

Во рамки на Викенд Медиа Фестивалот повторно ќе се одржи Регионална ревија БалКан (BalCannes) и доделувањето на наградата СоМо Борац (SoMo Borac). На овогодинешниот БалКан (BalCannes)  кој се одржува шести пат, најдобрите 25 проекти од регионот ќе ги бира најголемото жири досега. Ќе се состои од 25 претставници на клиенти, агенции и новинари кои ја следат индустријата, па од тука ќе биде интересно да се види како размислува и заеднички работи жири составено од стручни лица од различни области. Пријавите на трудови за БалКан (BalCannes) е отворена за сите заинтересирани агенции сè до 1. Септември. Дигиталната наградна страница и СоМо Ап (SoMo App) во која се наградува најдобрата мобилна апликација. Проширено е и регионалното жири, а новина е дека пријавата се наплаќа. Повеќе информации може да дознаете на веб страната: www.somoborac.com.

Музичката програма од секогаш е еден од најсилните адути на Викенд Медиа Фестивалот, а оваа година околу 4500 учесници на фестивалот ќе може да очекуваат изненадувања прилагодени на големиот јубилеј. Пријавите за 10-от Викенд Медиа Фестивал се во полн ек, а бројот на местата е ограничен. Повеќе информации на: http://2017.weekendmediafestival.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.