Лесно беше да се претпостави.
Американскиот технолошки гигант, Apple, втора година по ред е на врвот од листата која секоја година ја подготвува Interbrand за 100-те највредни глобални брендови на денешницата.Проценката завредноста на овој бренд изнесува 118,9 милијарди долари.
Уште минатата година, Apple го презеде првото место од Кока-Кола, американскиот лидер во индустријата на безалкохолни пијалоци, кој тогаш падна на третото место – кое впрочем го задржа и годинава. Вредноста на брендот Кока-Кола изнесува 81,5 милијарди долари.
Гугл, “мастерот на интернетот“ е втор највреден бренд (107,4 милијарди долари), исто како и минатата година.
Во продолжение погледнете ги топ 10-те највредни брендови на денешницата:
Целата листа на 100 највредни брендови за 2014 можете да ја погледнете на следниов ЛИНК.