• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

3 лаги кои ја убиваат вашата креативност

18/08/2016
in Extra 5, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

touch-of-life-fingers-on-plasma-ball-lamp-picjumbo-com

Се соочувате со празен екран, превиткани прсти врз тастатурата, подготвувајќи се да ставите нови зборови на страницата. Веќе сте на работ да направите нова креативна активност.

И одеднаш застанувате, дефокусирани од стандардните опции, традиционални активности, шаблони, стари практики кои сметате дека се најдобри. „ Секогаш сме го применувале тој начин“ – и тоа со добра причина, нели?

р е к л а м а

Копирате и лепите цели слајдови од една платформа на друга. Превземате содржини, ги преведувате на други јазици и ги прилагодувате за презентација во вашите пораки пред вашите клиенти и соработници.

Сметате дека ги следите наредбите на претпоставените, заштедувате време или пак ја демонстрирате својата интелигенција?

Всушност ја избегнувате креативноста и ја испуштате можноста да ја подобрите вашата комуникација, бизнис или професионална репутација.
Не сте сами.

Кога зборуваме со деловни луѓе на темата, што ја краде вашата креативност на работа, добиваме три одговори:
“Не сум креативен/а.”
“Немам доволно време.”
“Претпоставените не ми дозволуваат.”

Лаги, тоа се лаги.

1 Лага: Не сум креативен/а.
Зошто би лажеле за вашата креативност? Па, многу одамна можеби вашиот родител, наставник или тренер се посомневал во вас дека „не сте добри“ во пишување, танцување, пеење или боење надвор од линиите.
Поверојатно е дека никој од нив не ви рекол ништо околу тоа. Туку вас, во тоа време ви недостигала повратна информација од нив, па вие сте измислиле слика за себе дека не сте воопшто креативни. (Колку креативно од вас).
Вистината: Вие СТЕ креативни.
Секако дека сте. Сите ние сме. Да се биде креативен значи да се размислува или да се прави нешто ново. Вие размислувате, правите и испробувате секојдневно нови нешта. Прашањето е, колку далеку сакате да одите со вашата креативност?
– Thomas Edison ја измисли светилката.
– Julius Zillgitt и неговиот колега Hormel го направија SPAM (Месо/вкусен оброк во лименка, а не спам за вознемирувачки мејлови).
– Satoshi Tajiri го креира Покемон.
Ова се големи примери ширум светот за бизнисот. Можете да бидете креативни и на работното место, без разлика која е вашата позиција, порака или целна група. Размислувајте за:

  •  Сметководителот кој создаде табели за организација на податоците и буџетот во наредната година.
  • Адвокатот кој вработил еден куп луѓе за да ја научи политиката за управување и праќање мејлови.
  • Супервизорот на смена кој избегна традиционални состаноци во конференциска сала. Напротив, правеше брзи состаноци во фоаје секој петок. Луѓето се појавуваа, беа будни и поставуваа прашања.

Сите тројца пронајдоа начин за подобра комуникација и креираа бизнис бенефити како резултат.

2 Лага: Немам доволно време.
Зошто би лажеле за вашето време? Условно веруваме дека зафатените луѓе имаат поголема важност, се фалите за својот пополнет распоред, строги рокови итн. Нешто од ова е вистинито.
Колку пати сте рекле „ немам време“ како изговор, за да не си поставите некој нов предизвик над старите методи кои ги користите? Дали новиот пристап ќе ви заштеди време? Не знаете, зошто не сакате наводно да трошите време за да го пронајдете.

Вистина: Вие имате време.
Вршењето на активностите различно и на нов начин прави да станете креативни и побрзи во извршување на активностите. За да го докажам ова, кога имав работилница направив вежба со дефинирано кратко време за извршување на вежбите. На сите учесници им дадов задача да ја завршат за само три минути. Уклучив штоперица и им реков „сега“.
Без пропусти, секој од нив имаше нешто напишано на својата страна. Некои луѓе имаа неколку редови, некој цел параграф или два.
Повеќето од нив открија колку можат да бидат брзи и креативни.

Прекинете да ги уредувате старите документи и да кажувате дека немате време и сте уморни да изработите нов урнек за некој извештај, документ, предлог или било што друго.

Нареден пат кога ќе имате слободно време 15 минути меѓу состаноците, поставете тајмер од три минути. Во тоа време пробајте приказната за своја презентација да ја кажете на друг начин.
Кога тајмерот ќе заѕвони, размислете за момент и направете преглед на работата. Потоа почнете повторно. Пред да почне состанокот вие ќе имате нова идеа за говор и презентација на производите или услугите кои ги нудите.

3 Лага: Не ми дозволуваат.
Зошто би лажеле за она што е или не е можно? Порано, додека бевте доволно или повеќе храбри одевте и преку се. Предлагавте соодветни луѓе за соработка, говор, правевте телефонски повици наместо да чекате да ви одговорат на меил… И на крај сте биле искритикувани.
Можеби еднаш, можеби неколку пати, „тие“ го одбиле вашиот пристап. Па вие веднаш се откажавте и престанавте да пробувате нови методи. Зошто да правите нов креативен чекор, кога тие не се согласуваат со вашите идеи и добивате само статус кво?

Вистината: Тие ќе ви дозволат (дури можеби и посакуваат да го направите тоа).
Тука се веројатни повеќе од една вистина зад оваа лага.
Првата вистина е дека вие се плашите да се соочите со менаџерот или клиентот или надзорникот кој има тежок карактер. Тие можеби имаат искуство, податоци или полиси кои го поткрепуваат нивното знаење, стручност и позиција. Вие апсолутно треба да ги слушате нивните насоки – но не и да застанете таму каде што сте. Разберете ги нивните стравови, и бидете сигурни дека вашата идеа не е изложена на ризици. Обезбедете докази прво за себе. Презентирајте го бизнис случајот и пристапот.

Втората можност е дека „тие“ не се толку тврдоглави како што мислите. Можеби вашиот тим користи стандардни шаблони не бидејќи вашиот шеф сака, туку зошто никој друг не понудил подобра опција.
Можеби тинејџерите мислат дека нивниот извршен директор треба да размислува различно за социјалните медиуми. Можеби надреден од правен оддел никогаш не ја одобрил вашата порака, зошто не ја ни видел. Нема да знаете ако не се обидете.

Конечно, може да направите некоја креативна активност која немора „тие“ да ја „благословат“ или да ве пофалат. Разгледајте го речникот и збогатете го вокабуларот ако сметате дека вашите пораки не се добри.
Престанете да лажите.
И покрај се кажете: „Јас сум креативен/а. Имам време. Тие ќе ми дозволат.“

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.