• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

3 пазарни сили кои треба да се совладаат во потрагата по индивидуалниот потрошувач

15/09/2015
in Во фокусот, Колумни
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Економијата на 20 век беше исклучиво насочена кон масовноста. Масовно производство, масовни медиуми, масовна потрошувачка, масовен превоз. Од другата страна пак, 21 век е фокусиран на индивидуата. Потрошувачките сакаат newsfeed со одбрани информации, персонален простор за содржини, приватен возач преку апликација. Тоа е ‘Јас’ генерацијата.

Со декади, маркетерите беа насочени кон сегментација на публиката – сегментација на луѓето во групи базирани врз демографијата и однесувањето за да понудат потаргетирани комуникации. Денес, брзо напредуваме од мас-медиумите кон персонализираните медиуми, што значи дека сегментацијата на публиката се рафинира и рафинира додека не достигне еден. Тоа е она што се нарекува маркетиншкиот Law of One.

one in the crowd
Поединецот во толпата

Маркетерите знаат дека секоја една индивидуална интеракција со некоја личност е значајна. Според Gertner,  до 2016 годинина дури 89% од команиите планираат да си конкурираат примарно врз база на потрошувачкото искуство  – а сумата, збирот, на тие искуства е брендот. Сепак, внатрешната поделба направена во команиите помеѓу различните оддели како Односи со потрошувачите и Маркетинг создаваат поделби во бренд-патувањето на вашиот клиент. Луѓето денес очекуваа персонализирано искуство од компаниите со кои соработуваат и потребни се двајца, и брендот и потрошувачот, за да функционира Law of One.

р е к л а м а

Без разлика дали се работи за стартот од потрошувачкото искуство со генерирање на свест или бескрајниот фидбек-круг на интеракцијата и застапувањето, еве неколку примери за трансформирање на интеракцијата  со потрошувачите и имплементирањето на маркетиншкиот Law of One во реалниот свет.

Netflix и вашиот персонален content queue. Нетфликс не само што го ‘разнесе’ Blockbuster, туку и целосно го промени начинoт како секој еден од клиентите мисли за откривањето и гледањето на видеа – видео содржини кои Јас знам дека ги сакам, предлози за нови содржини, и можноста да ги гледам моите must-see телвизиски програми кога и каде што сакам. Секој ден е некаква телевизиски премиера за некој, некаде.

Facebook е вашиот персонален news feed. Фејсбук е врвниот израз на мене: што правам, кој го сакам, каде сум бил, моите слики, содржини кои сметам дека се интересни. Мисијата на Фејсбук е да го направи светот поотворен и конектиран, и скоро милијарда луѓе го користат секој ден. Мојот Фејсбук feed не е само како се претставувам пред дигиталниот свет, туку и како комуницирам со луѓето и брендовите кои сакам да ги поканам во мојата ‘соба’. Колку и да е отворен Фејсбук, сепак постои интимност во односите кои се издигнуваат на врвот (базирано врз алгоритми на што лајкувате, коментирате или споделувате).

Disney го прави забавниот парк персонален само за вас. Кога вашиот слоган е ‘Најсреќното место на светот’, не постои многу простор за разочарување. Кога ќе влезето во Магичното Кралство, вие станувате дел од Дизниевата визија додека ја продолжува својата декадно-долга патека на неверојатни иновации. Дизни направи начин како да го направи искуството од паркот и персонално и колективно со својата MagicBand технологија. Ги тргна сите негативни перцепции за еден забавен парк (долги редици, користење на кеш/кредитни картички, одвојување од групата) и му овозможува на секој клиент да ја персонализира својата посета однапред, отклучувајќи награди преку игри.

Activision создава гејминг за идивидуата. Компанијата позади најдобро продаваните игри како Call of Duty им олеснува на гејмерите да го персонализираат нивното искуство така што можат да ја прилагодуваат играта по нивните вкусови и да се поврзуваат со други играчи. Activision гледа на нивните активности за односи со потрошувачите како можност да се доближат до гејмерската заедница.

Компанијата лесно може да ги следи сите релеванти твитови и конверзации на социјалните медиуми, со цел да ја зголеми интеракцијата со играчите. Овој дијалог е поврзан назад со индивидуалните клиенти за следење на персонализираните препораки и одлуки. Activision откри дека нудењето на персонализирани односи со клиентите на социјалните канали и помалку од половина од трошокот за традиционални телфонски или чет поддршки.

Гледајќи напред, ова е тоа што брендовите и агенциите треба да го следат за да се спуштат на ‘еден на еден’ бизнисот:

Размер. Можеби изгледа како оксиморон штo за Law of One  е потребно размер, но без персонализирана содржина која ќе допре до индивидуите, вашиот прецизен маркетинг не опстојува. Создадете процеси кои ви овозможуваат да подредите пакети на персонализирани кретивни содржини со различни активирачки точки за да можите да го доловите вистинскиот ефект на ‘еден на еден’.

Big Data. Потребни ќе ви бидат податоци од крајните делови (како податоци за однесување на веб-сајтови) и канали насочени кон клиентите (како социјални медиуми, формилари и истражувања) за достигнете нови нивоа на персонализација. Поставете ги вашите технолошки планови во движење сега.

Cross-channel интеграција. Од десктоп до мобилен до малопродажба, секој канал треба да биде информиран за она што го знаете за секој потрошувач. Тие не треба да ти го објаснуваат истиот  проблем на емаил кој штотуку го кажале преку телефон. Интегрирајте ги каналите за посреќен и полојален клиент.

Денешната брзо-еволуирачка маркетинг околина може да ги остави дури и најискусните маркетери да се чувствуваат како да заостануваат. Дури и со многу нови медиа платформи кои излегуваат секој ден, немојта да заборавите дека веќе поставените дигитални канали – вашиот веб сајт, персонализирани дигитални реклами, апликации, големи социјални мрежи – се’ уште работаат.

Време е да се покани маркетингот кај продажбата и услугите, да се сретнат и да се усогласат на еден план за да го пренесат Law of One – до секој клиент.

Автор: Scott McCorkle
Првично објавено на : AdWeek

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.