• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Им се обраќаме на генералните менаџери на компаниите…..во врска со маркетингот е муабетов!

02/11/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Како генерален директор на компанијата, најверојатно добро ги познавате  вашите производи, понуда на услуги како и целокупните планови за  раст внатре и надвор од неа. Но, дали знаете колку добро приказната за вашиот бренд позитивно и прецизно е перципирана и пренесена?

Кога станува збор за она што навистина ја движи компанијата (маркетингот), важно е да одговорите на прашањето колку длабоко инволвирани сте во овој многу важен елемент за успехот на вашата компанија? Дали маркетингот на вашата компанија ја артикулира  вредноста која им ја пренесува на вашите клиенти? Дали тој комуницира за уникатноста на брендот на концизен и релевантен начин, и дали ја  опишува суштината на културата на основните вредности на компанијата?
Ова всушност претставува маркетингот, но пред ова многу извршни директори се уште ‘’замижуваат’’.

Извор: robertsoncooper.com
Извор: robertsoncooper.com

Доколку сте повеќе во тек со информациите околу спецификациите на вашиот производ, отколку со приказната за вашиот бренд, Вие се вбројувате во листата на извршни директори кои тие обврски и задачи ги пренеле на одделот за маркетинг. Но, дури и доколку сте ги вработиле најпрестижните,најдобрите и најпаметните експерти и креатори на содржини, Вие сеуште сте клучните играчи за остварување на комуникациските напори на вашата компанија.

р е к л а м а

Доколку сеуште се борите за да ги согледате моќите на добриот маркетинг, можеби се уште верувате во неколку чести заблуди за маркетингот.

Мит бр. #1: Маркетингот е одговорен за брендот на компанијата.

Доколку верувате дека маркетингот е одговорен за успехот или неуспехот на вашиот производ, тогаш сеуште не заете колку само се менува и сегментира овој концепт денес. Размислувајте за маркетингот од оваа перспектива: маркетингот е објективот преку кој клиентот ја гледа вашата фирма. Еден мал допирен дел од вашите напори за добар маркетинг  на пример може да биде и една обична Facebook реклама, и тоа да биде сè што вашите клиенти може да го видат за вашиот бренд.
Маркетингот е доста широко подрачје, тој е истражување кое ја дефинира вашата целна публика, тој е стратегија, тој е извршување на таа стратегија во форма на порака (или пораки). Маркетингот е се она што треба да и пренесете на  јавноста за тоа што го продавате.

Односи со јавноста и рекламирањето се вклопуваат во една севкупните маркетинг стратегии доколку одлучите истите да бидат вклучени. И двете стратегии  ќе користат содржини за да комуницираат на различни начини.
Но, бидејќи маркетингот е толку сеопфатен и репрезентативен за тоа кои сте вие како компанија,  невозможно е го управувате својот бизнис и да се дистанцирате од се она што маркетингот го може и го прави за компаниите. Без разлика дали ви се допаѓа или не, како извршен директор, Вие  сте дел од вашиот бизнис маркетинг план.

Мит бр. #2: Не е неопходно за извршните директори да бидат вклучени во активностите поврзани со социјалните медиуми на компанијата.

Кога станува збор за потребата да бидете дел од вашата маркетинг стратегија, преземањето на активно учество на социјалните медиуми како канали за комуникација не е само добра тактика, но е и знак на добро лидерство. Често на овие извршни директори се гледа како на сигурни и искрени луѓе.
Да, добро испланирани и релевантни твитови и ажурирања на статуси на редовна основа не само што обезбедуваат да се поврзете со клиенти, но и во поголемите компании, може да ви помогнат да го преминете културниот јаз меѓу вас, вашите вработени и вашите инвеститори. Во време на криза но и во време на добри вести, како лансирање на нови производи или вести за нови партнерства, луѓето сакаат да ја слушнат приказната директно од компаниските лидери.

Мит бр. #3: Добриот маркетинг значи дека продажбите ќе се остварат сами по себе

Без разлика колку стратешки и да звучи или пак колку  и креативно да е извршен, маркетингот не може да сам по себе да ги отстрани сите неуспеси од продажната инка –ниту пак тоа да се очекува од него да биде направено. Тој не ја диктира должината на процесот на купување. Тој не треба да се користи како изговор  за лошото корисничко искуство на Интернет на пример. Тој не може да го преземе местото и улогата на тимот за продажба.

Добар маркетинг може да го доведе процесот на продажба до моментот на продажната инка, може да продолжи онаму каде што завршува делот на тимот за продажба и преку пренесување на приказната на брендот да допринесе до затворање на продажбата.

Мит бр. #4: Маркетингот сам по себе може да му помогне на ‘’слабиот бренд’’

Потрошувачите станаа ‘’скептични експерти’’. Со толку многу слични производи кои се натпреваруваат во ист простор и пазар, најдобриот  слоган не победува. Вашиот маркетинг треба да рефлектира културата на вашата работна средина, а овој пристап започнува од самиот врв.
Незадоволство, нелагодноста и стерилноста на брендот не може да бидат покриени со среќен рекламен спот, банер или сингл. Денешните потрошувачи умеат да погледнат  и преку  целата таа среќна слика која се обидувате да ја презентирате. Доколку во моментот се борите со лоша репутација, прво поправете ја својата репутација па потоа утврдете ја својата маркетинг стратегија.

Маркетингот е суштински дел од сложувалката која го прави бизнисот  успешен. И покрај тоа што може да се ангажираат експерти, вие како генерален директор потребно е да го разберете целокупниот процес пред да зборувате за тактики и стратегии.

Одвојте време за да научите нешто ново од вашиот тим. Слушнете ги неговите потреби и помогнете му кога тоа му е потребно. Не бидете како и многумина кои слабоста и неуспесите на компанијата ги префрлате само на маркетингот.

Запомнете вие сте главниот дел од компанијата!

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.