• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

4 тајни како да ги надминете блокадите што ја потиснуваат вашата креативност

25/08/2016
in Extra 5, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

getty_176640284_105734

Се чувствувате исцрпено, празно и без ниту една креативна мисла? Си мислите, “што да правам“?

Сте пробале баш се. Да станете артист, автор, презентер, маркетинг консултант… Во моментот кога ви била потребна брилијантна идеја, концепт или вистински зборови со кои ќе ја “фатите“ публиката, вашиот мозок не работи и не може да размислува за ништо. Се форсирате и стоите во место, а секоја идеја што ќе произлезе чувствувате дека не е доволно добра или пак е смешна.

р е к л а м а

Па, имаме добри вести. Ова се случува дури и на најкреативните умови. Уште подобро кажано, оние чии средства за живот или углед зависат од нивната следна успешна новелаи со идеја.

Еве како маркетинг умовите водат битка и се справуваат со овие блокади на креативноста и истовремено остануваат на врвот.

Пит Фават, главен креативен директор на Deutsch North America – со претставништва во Њујорк и Лос Анџелес
Негови клиенти се: Тако Бел (Taco Bell ) и Volkswagen
“Ајде да направам нешто што никогаш не сум го направи досега“. “Соочете се со нештата. Во моментов ние сме во трка со интернетот и опшата јавност која стана подобра и од маркетинг агенциите, а воедно и наша конкуренција. Не го користете само рекламирањето како средство за влијание врз публиката – ќе си поставите замка самите на себе. Бидете оригинални за нештата и новостите брзо да се споделуваат. Станете како сунѓер кој прима информации и бидете непрекинато љубопитни. На таков начин никогаш нема да се појават креативни блокади.“

Арон Санчез , Заменик креативен директор во Cutwater – Сан Франциско
Негови клиенти: Brawny, Peets Coffee & Tea, Jeep, Ray Ban,и LensCrafters
“Моите најголеми мотиви доаѓаат од љубопитноста. Кога бевме мали имавме безгранична имагинација. Но, правилата, стравовите и инхибициите ги потиснаа.
Со тоа што сум секојдневно љубопитен, собирам повеќе и повеќе информации кои се поттик за нови креативни идејни решенија.
“Љубопитноста ме води кон нови светови, и делува на потсвеста и мојата инспирација“. Само што завршив еден проект. Задолжен бев да дадам предлог за три различни реклами. Се сетив дека, од еден претходен проект имавме примерок во кој имаше нешто интригантно.. Комерцијалните директори беа многу заинтересирани баш за таа интригантност која не натера да го сработиме овој проект многу добро, за тој подоцна да испадне повеќе од очекуваното“.

Мајкл Харт,Основач и Креативен директор на маркетинг агенцијата “Мono“ – Сан Франциско
Негови клиенти се: Pepsico, Google, Walmart и Sperry
“Додека ние отсекогаш сме ја вреднувале вистинската работа и животниот баланс, пред 6 години преминавме на следно ниво и го креиравме она што ние го нарекуваме “Летниот сон на Моно“.
За период на една цела недела од 4ти јули комплетно ја затворивме целата компанија. Тоа беше период во средината на летото кога сите клиенти и соработници сакаат да се одморат, да поминат повеќе време со фамилијата, да се исклучат скрос од било какви активности и комуникација или да се наспијат. За разлика од повеќето одмори кои сме ги имале, кога во позадина останатите колеги ја работа вашата работа во отсуство и целокупната работа продолжува, овојпат беше сосема различно. Работата комплетно застана. И, прекрасно беше. Потоа се вративме назад на работа со наполнети батерии и идеи полни креативност. “

Кортни (Courtney Buechert), Извршен Директор на МА “Единаесет“
Негови клиенти се:Apple, Virgin America и Lyft
“Креативните блокови може да се појават заради премногу размислување или неможност да се најдат потребните соодветни информации. Во “Единаесет“ ги охрабруваме луѓето да направат “пауза“ кога вложуваат напор за нешто што не покажува ефект, и да најдат нова стимулација – без разлика дали вработениот на одредено време ќе се придружи на тим од друга маркетинг агенција за да научи новитети или да стекне друго искуство, можеби да одат на кино, концерт, настан и сл..
Едноставно кога сме на кафе и седиме во некој бар ги слушаме разговорите на останатите, па така можеме да дојдеме до наплив од идеи. Што значи, не треба да се фокусираме да станеме само маркетинг луѓе кои размислуваат и се посветени на реклами, туку да се вратиме некогаш во светот на антрополозите. Кој пристап сметате ќе функционира за вас? Дали имате некое друго решение?

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.