• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, June 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

4 Технолошки трендови кои ќе го променат начинот на кој купуваме

21/02/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Новите технологии донесуваат нови искуства. Евe што можеме да очекуваме во (не толку далечна) иднина

Технологијата го освои секој дел од нашите животи. Во некои делови е многу очигледна и видлива (на пример, кога користиме компјутери и паметни телефони во домот или на работа), додека во другите делови речиси и незабележлива (на пример, додека камерите не`следат во трговскиот центар и бележат во кои продавници поминуваме најмногу време ).

р е к л а м а

Она што мораме да го признаеме, сакаме или не, е фактот дека технологијата го промени начинот на купување. Доволно е да се каже дека од година во година се зголемува бројот на купувања преку интернет, се отвораат нови е-продавници и не е невообичаено ниту да се купи нешто и преку социјалните мрежи.

Ранди Цукерберг, сестра на основачот Фејсбук, Марк Цукерберг, со посебно внимание следи како технологијата влијае на нашите животи. Така, издвои неколку технологии кои веќе сега влијаат на нашето однесување при купувањето (и во реалниот живот и на интернет).

  1. Хипер индивидуализација

Повеќе не е исклучок доколку трговецот ви понуди посебна понуда ако му ги оставите свои лични податоци и му овозможите да ги следи вашите куповни навики. Различните картички и програми за верни купувачи, њуслетери, анкети, па дури и следење во самата продавница, им овозможуваат на трговците да создадат детални профили на своите купувачи. Иако персонализирано искуството на купувањето ќе биде овозможено во иднина (и тоа не толку далечна), голем број на податоци што трговците веќе ги имаат за своите купувачи, им даваат прилично добра слика, кога ќе влезете во нивната продавница (или кликнете на нивната интернет-продавница) и што ќе купите. Во целата таа персонализација на купувањето, купувачите некако забораваат на најважната работа – приватноста.

  1. Виртуелна (и проширена) реалност

Иако виртуелната реалност се уште е резервирана за светот на видео игрите и тестирањето, не би требало да нè изненади ако наскоро влезе и во светот на интернет-трговијата. Сетови за виртуелна (но и проширена) реалност кои ќе ни овозможат да видиме како некоја облека ни стои, дали ни одговара црвена или сина софа или какво е чувството да седиме во најновиот автомобил, не се толку далеку.

  1. Производи кои се осмислени од купувачите

Crowdsourcing, односно собирањето средства од поголем број луѓе, својот пат го пронајде и во дизајнот, поточно осмислувањена производите. Така купувачите активно се вклучени во целиот производствен процес – од осмислување на производот, неговото име, изгледот, (вкус или мирис), па до самото купување.

  1. Вештачката интелигенција е насекаде околу нас

Роботите и вештачката интелигенција речиси целосно ќе ги заменат трговците во продавниците. Речиси, затоа што секогаш ќе има потреба од доза на човештвото. Имено, роботот може да ви донесе облека во соблекувалната или виното што го барате, но тешко може да ви каже како ви стои фустанот или дали е тоа совршеното вино. Колку и да е вештачката интелигенција паметна, некои работи смо човекот ги познава и ги разбира.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.