• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

50 проценти од глобалното дигитално огласување се одвива на мобилните уреди

07/07/2017
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во последниот извештај за глобалниот огласувачки пазар, Магна – истражувачка агенција во рамките на IPG Mediabrands, предвидува раст на инвестициите во сферата на огласувањето за 3,7%, односно на 505 милијарди долари до крајот на 2017 год.

Дигиталните медиуми ја надминаа телевизијата и го превземаа приматот во приходите од огласување. Во најголем дел, за тоа е заслужна продажбата во сегментите на импресии и кликови на мобилните уреди (54%).  Самата продажба на телевизиските формати, до крајот на годината, за прв пат по 2009 год. ќе опадне за 1%.  

р е к л а м а

Клучни наоди од истражувањето

  1. На глобално ниво, инвестициите во сферата на огласувањето ќе се зголемат за 3,7% во 2017 год., и тоа на 505 милијарди долари, што е во согласност со претходните проценки кои МАГНА ги објави во декември минатата година. Во однос на растот остварен претходната година (5,9%), новите предвидувања претставуваат забележителен пад.
  2. Се очекува дека глобалниот раст на огласување ќе достигне 4,5% во 2018 год., со враќање на големите телевизиски случувања на годишно ниво (Светското првенство во фудбал во Русиија, изборите за претставничкиот дом во САД, Зимските олимписки игри во Јужна Кореја).
  3. 67 од 70 пазари кои МАГНА ги анализираше оваа година ќе доживеат одредено ниво на раст. Во рамките на 20 најголеми пазари, најмногу се очекува раст во Кина и Шпанија (двете за 7%), Индија (12%) и Русија (10%).
  4. Најбрзорастечки региони оваа година ќе бидат Централна и Источна Европа (7,2%), пред Јужна Америка (5,9%) и Азиско-пацифичкиот регион (5,6%). Успорувањето во однос на 2016 год. главно е концентрирано во Северна Америка (1,7% наспроти 7% минатата година) и Западна Европа (2,8% наспроти 4% минатата година).
  5. По растот за време на 2016 год. (3,3%), оваа година продажбата на телевизиските реклами ќе се намали за скоро 1% заради недостатокот на спортски случувања и ерозијата на гледачи и рејтинзи, и покрај инфлацијата на цените по минута емитување.
  6. Продажбата на онлајн реклами ќе се зголеми за 14% оваа година, додека продажбата на офлајн огласи (телевизија, печат, радио, надворешно рекламирање) ќе се намали за 2%. Онлајн огласувањето ќе надмине 200 милијарди долари (204 милијарди долари) и ќе стане категорија број 1 на глобално ниво, со 40% вкупна продажба на реклами, во однос на 36% колку што се одвојува за телевизија.
  7. Во рамките на дигиталната продажба, поголемиот дел од приходите (54%) ги генерира продажбата на импресии и кликови на мобилните уреди. Мобилното огласување оваа година за прв пат ќе го надмине досегашниот максимум од 100 милијарди долари (110 милијарди долари).
  8. Видео и форматите на социјалните мрежи ќе продолжат да го предводат растот на дигиталното огласување (30% или повеќе), додека пак платеното пребарување повторно ќе го удвои растот на приходите (13%) и ќе остане примарен формат (скоро половина од продажбата на дигиталните огласи).

Според зборовите на Винсент Летанг, Извршен потпретседател на глобалните истражувања на пазарот во рамките на МАГНА и автор на извештајот: „Рекордното ниво на раст во 2016 год. на глобално ниво, кој го надминува економскиот раст, во поголем обем е предизвикан од маркетарите кои, иако се обидуваат и понатаму да останат приврзани на телевизијата, и покрај порастот на цените за минута емитување, поспремни се да ги прифатат новите можности кои ги пружаат дигиталните медиуми (пребарувачи, социјални мрежи, видео формати и програматик). Во 2017 год. и дигиталниот и офлајн растот ќе се успорат. Продажбата на интернет реклами сепак ќе продолжи да го удвојува растот на повеќето пазари (глобално 13%), додека продажбата на телевизиските реклами ќе опадне за 1% заради порастот на цените, ерозијата на рејтинзите и недостатокот на глобални спортски случувања.“

Средна и Источна Европа достигнуваат раст од 7,2%, односно износ од 16,7 милијарди долари

Продажбата на огласи во Средна и Источна Европа оваа година ќе порасне за 7,2%, на 16,7 милијарди долари, што ги надминува претходните очекувања. Растот на потрошувачката полека ќе успори во 2018 год. на 5,3%.

Иако во последните неколку години регионите на Источна и Средна Европа беа карактеризирани како политички несигурни и економски нестабилни, може да се каже дека ситуацијата до некаде се нормализираше и стабилизираше во текот на 2016 и 2017 год. Приходот од огласување во Русија во 2016 год. порасна за 10,5%, а сличен раст се очекува и во 2017 год. Украина во текот на 2016 год. се опорави, враќајќи се на раст по две години пад и повторно ќе расте до крајот на 2017 год.

Конечно, турскиот пазар на огласување и оваа година го продолжува растот за скоро 8%, и покрај политичките немири и затворањето на многу публикации.

Зад Украина и рускиот раст на опоравување, најбрз раст доаѓа од Романија, Турција и Чешка, кај кои растот оваа година се зголемува повеќе од очекуваното.

Најспор раст во регионот се очекува во Хрватска, каде е актуелна потрошувачка дефлација. Се очекува и пазарите кои до оваа година се бореа, да покажат извесен раст или знаци на опоравување во 2017 год.

Погледнете краток видео преглед на извештајот:  https://player.vimeo.com/video/221425150

Комплетниот извештај е достапен на линкот: http://magnaglobal.com/wp-content/uploads/2017/06/MAGNA-Global-Ad-Forecast-Spring-Update-June-2017-PR-Executive-Summary.pdf

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.