Epica Awards е најголемиот креативен награден фестивал во светот во кој главниот збор го имаат новинарите кои ја следат индустријата. Некои од наградените кампањи добија на „глас“ во текот на изминатава година, но некои, и покрај својот квалитет, поминаа под „радарот“ на пошироката, глобална креативна публика.
Популарниот адвертајзинг магазин Adweek направи листа од 6 интересни реклами кои се закитија со вредни награди на Epica Awards, но можеби сте ги пропуштиле при нивното иницијално лансирање.
1. Bianco Footwear – “The Lift” (Данска)
Агенција: &Co.
Epica награда: Злато во категоријата „Мода, обувки и лични аксесоари“
2. Animalife – “Karma”(Португалија)
Агенција: Havas Worldwide
Epica награда: Злато во категоријата „Јавен интерес, социјала“
3. Copenhagen Metro – “Awkward Encounters”(Данска)
Агенција: Hjaltelin Stahl
Epica награда: Злато во категоријата „Транспорт и туризам“
4. Thai Health Promotion Foundation – “Bok Choy”(Тајланд)
Агенција: Leo Burnett Thailand
Epica награда: Злато во категоријата „Јавен интерес, здравје и безбедност“
5. REMA 1000 – “Smart Mill”(Норвешка)
Агенција: TRY
Epica награда: Злато во категоријата „Хумор во адвертајзинг“
6. China Airlines – “Souvenirs From Travel” (Кина)
Агенција: Leo Burnett Taiwan
Epica награда: Сребро во категоријата „Транспорт и туризам“