Резултатите се добиени со користење на метрика под називот „Cultural Insights Impact Measure“ (CIIM) која е креирана од страна на Association of National Advertisers (ANA) и NBC Universal.
CIIM ја идентификува ефективноста на рекламите кога станува збор за културната релевантност, за да се покаже како инклузивноста во рекламирањето резонира со разновидна публика и го мери влијанието што го има врз лојалноста на брендот, намерата за купување и продажбата.
Повеќе од 30 000 испитаници со различни социодемографски карактеристики и различни определувања учествуваа во големото истражување, вклучувајќи и Латиноамериканци, Афроамериканци, Азијци, ЛГБТК +, лица со посебни потреби, белци. Испитаниците оцениле 150 реклами, во распон од 0 до 200, во различни креативни категории.
1.“Nothing Comes Easy”; агенција: Grey New York за клиент Procter & Gamble
https://www.youtube.com/watch?v=EdJ5TyaDBVc&feature=emb_logo
2.“Love Has No Labels”; агенција: R/GA за клиент Ad Council
https://www.youtube.com/watch?time_continue=84&v=VVBHwVBBB4g&feature=emb_logo
- “Building a Legacy”; агенција: Conill за клиент Nationwide
- “Enciende la Cocina — Summer Meals”; агенција: Negrete Communications за клиент Walmart
Spend less time shopping and more time grilling this summer with Walmart Grocery Pickup. Here’s our latest spot!
Gepostet von Lopez Negrete Communications am Dienstag, 25. Juni 2019
- “Mother’s Day”; агенција: Lopez Negrete Communications за клиент Walmart
- “Nos Vemos En Denny’s”; агенција: Conill за клиент Denny’s
Извор: AdWeek