• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

62% од огласувачкиот приход на Фејсбук им доаѓа од нивната мобилна верзија.Што значат овие бројки?

29/07/2014
in Во фокусот, Истражувања
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

“Социјалната мрежа забележа приход од 2.68 милијарди долари од огласување во вториот квартал годинава“

Grafikon 1

Еден ден, доколку тоа го сака, Фејсбук може слободно да го затвори својот десктоп сајт и да стане исклучиво мобилна компанија.

р е к л а м а

Мнозинството од огласувачкиот приход на социјалната мрежа, односно 62% од вкупните 2.68 милијарди долари кои Фејсбук ги оствари од огласување во вториот квартал оваа година, според резултатите објавиени минатата среда, доаѓаат од неговата мобилна верзија. И се’ поголем процент од своите дневни и месечни активни корисници го употребуваат Фејсбук на нивните таблети или паметни телефони. Во овој момент, 30% од месечните корисници го користат Фејсбук само на нивните таблети или паметни телефони.

Grafikon 2

Две години откако Фејсбук ги воведе своите први мобилни реклами и како примарна ја усвои мобилната стратегија, очигледно е дека Фејсбук воглавно стана мобилна компанија. Две од најголемите аквизиции на социјалната мрежа изминатиов период – Instagram и WhatsApp, исто така се мобилни апликации.

Но, Фејсбук не мора да биде исклучиво мобилна компанија, како што покажуваат неговите резултати од вториот квартал. Тој сеуште прави еден куп пари од десктоп огласување. Конвертирањето на мобилниот дел на огласувачкиот приход во вистински долари нуди поглед како се движеле приходите од мобилното и десктоп огласувањето во изминатите седум квартали.

grafikon 3

Како што графиконот покажува, приходот од мобилното огласување на Фејсбук има огромен раст. Приходите од десктоп огласувањето исто така се зголемуваат, но не како порано.

Еве графикон кој го покажува растот на двата типа на огласување во последните три квартали.

grafikon 4

За да го катализираат растежот на приходите од десктоп огласувањето, Фејсбук бараше начини како да ги убеди огласувачите да плаќаат повеќе за огласување на социјалната мрежа. Тој додаде видео реклами и нов начин за таргетирање на корисниците врз база на сајтовите кои тие ги прегледуваат и надвор од Фејсбук.

Фејсбук го намали бројот на реклами кои им ги прикажува на корисниците, а ги покачи нивните цени се со цел намалениот број на реклами да не се одрази врз огласувачкиот приход. Просечната цена на една поединечна реклама на Фејсбук пораснала за 123% на годишно ниво, додека вкупниот број на реклами се намалил за 25%, истакна Дејвид Вехнер, CFO на Фејсбук, за време на презентацијата на приходите на компанијата во средата.

Голема улога во покачувањето на цените на огласување и намалувањето на квантитетот на огласување има локацијата каде корисниците се среќаваат со рекламите – news feed-от, особено на мобилен. Се’ повеќе од рекламите на Фејсбук се појавуваат во news feed-от на корисниците, за разлика од десната страна на екранот, бидејќи не постои таков дел при мобилната верзија на Фејсбук.

News feed-от е и местото каде што се наоѓаат поскапите и попопуларни реклами на Фејсбук – новите видео клипови и сеприсутните инсталациони реклами за мобилни апликации. Фејсбук сеуште не ги има целосно отворено вратите за видео рекламирањето. COO Шерил Сандберг изјави дека само мал број на кампањи ги гористат новите видео реклами.

Г-ѓа Сандберг во изјава пренесена од AdAge се обиде да ги намали тврдењата дека Фејсбук премногу се потпира врз мобилните реклами промовирајќи инсталација  на други апликации. “Рекламите за инсталација на мобилни реклами сочинуваат добар дел од нашиот мибилен огласувачки приход, но не целосно или во големо мнозинство”, изјави таа.

Рекламите кои промовираат инсталација на други мобилни апликации на Фејсбук сигурно му носат повеќе пари отколку видео рекламите, рекламите на Instagram и компаниската мобилна ad мрежа. Придонесот кон приходот на секој од тие три продукти се очекува да остане мал во скоро време, изјави Вехнер.

Фејсбук го зголеми приходот од огласување по корисник на 2.06 долари во вториот квартал, додека пред една година таа бројка изнесуваше 1.41 долари. Со оглед на тоа, и имајќи во предвид дека бројот на активни корисници на Фејсбук оди во нагорна линија без знаци на успорување, истото треба да важи и за неговите огласувачки приходи.

grafikon 5

Но, еден ден корисничкиот раст на Фејсбук може да го достигне својот врв, или огласувачите повеќе да не го отвораат својот паричник многу широко. За да се заштитат од тоа (или да не бидат принудени да ги преплават своите корисници со повеќе реклами), компанијата треба да започен да гледа надвор од Фејсбук. Тоа и го прави.

Претходно годинава, Фејсбук ја воскресна својата мобилна огласувачка мрежа. Така Фејсбук се отвори за огласувачи кои сакаат да купуваат реклами таргетирани од моќната корисничка база на Фејсбук, без притоа да се ограничуваат тие реклами да се вратат само на Фејсбук.

Потоа, овој месец компанијата прифати да ја купи видео огласувачката мрежа LiveRail, која опслужува видео реклами на други сајтови. Тие видеа се типично поскапи од обични банери, и тој дел ќе му припаѓа на Фејсбук штом ќе се заврши купопродажниот договор.

Мобилните и видео огласувачки мрежи во сопственост на Фејсбук се начини како компанијата може да го осигура растежот од огласувачкиот приход да не зависи премногу од растежот на корисници. Евентуално Фејсбук може да ја прошири својата огласувачка мрежа на кој било вид на дигитално рекламирање, со што би го следел начинот на игра на дигитал-медија џиновите како Google, Yahoo и AOL, кои, како и Фејсбук, зависат од огласување.

grafikon 6

Извор: Ad Age

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.