• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, July 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Каква иднина не очекува? Дознајте во Ровињ од 22 до 25 септември

09/09/2016
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Две недели пред почетокот, познат е најголемиот дел од програмата на 9  Weekend Media Festival кој ќе се одржи од 22 до 25 септември во просториите на старата фабрика за тутун во Ровињ, под покровителство на Adris grupа. Најголемиот регионален собир на комуникациската индустрија доведува исклучително интересни предавачи од странство, ги претставува новите трендови и ги покренува најважните општествени прашања.

„Нашите први девет години неверојатно брзо поминаа, а ние уште се чувствуваме како првиот ден. Истиот ентузијазам, истата желба да се дружиме, да разменуваме знаење, да се запознаваме, па и да започнеме нови проекти од Ровињ. Weekend Media Festival настана од идејата за поврзување на луѓето од комуникациската индустрија во атмосфера на добра забава. Овај фестивал е комбинација на бизнис конференција и голем забавен парк, оваа година уште повеќе од претходните“, порачува директорот на фестивалот Tomo Ricov.

Weekend_Foto3

р е к л а м а

Колку овај настан е значаен за индустријата, но и за самиот Ровињ, во име на главниот спонзор на Weekend Media Festival, Adris grupа, раководителот на корпоративни комуникации Predrag Grubić истакна: „Weekend Media Festival е финале на една успешна туристичка сезона. Во текот на траењето на Weekend се разменуваат различни искуства од комуникациската индустрија, но и пошироко.  Таму се стекнуваат и разменуваат знаења и деловни искуства и се склучуваат бизниси. Weekend Media Festival е постојан пријател на инвестициските напори на Adris да го подигнеме квалитетот на понудата во Ровињ. Ова е секако пример на добра практика од класичната економија посилно да зачекориме во креативната економија.”

Во програмата на 9 Weekend посебно се истакнува предавањето на американскиот футурист Gary Whitehill кој  соработува со бизнис лидерите, владите и организациите во повеќе од 60 земји на светот. Иако живееме во немирни времиња, Whitehill во Ровињ ќе ја претстави својата оптимистичка визија на 21 век, водена од иновациите, обединетата култура и вдахновена правда. Наспроти сите опасности, тој верува дека моќта на човековата генијалност ќе ги надмине сите стравови и ќе го промени нашиот свет на подобро за сите.

“Во програмата на Weekend секогаш доминирале теми за новите трендови и технолошките промени, но оваа година тоа уште дополнително го зголемивме. Трендовите се забрзуваат, промените во многу сегменти на работењето и животот веќе настапиле, па е време да за зборува и за последиците. Посветивме неколку панели токму на иднината која веќе се одвива пред нашите очи, но сакаме да слушнеме и како помладите од нас гледаат на она што ќе следи”, истакна директорот на програмата Nikola Vrdoljak.

Така, на панелот наречен “Иднината е сега” главната тема е поефикано и попаметно живеење и работење. Кои се клучните трендови и колку технологијата ќе ги промени нашите животи? Како изгледа попаметното работење? На овие и слични прашања ќе се обидат да одговорат Krešimir Madunović од Iskon Internet, Sonja Popović од SAP, Vladimir Sabo од HEP и Anđelka Strajher од Megatrenda.

За иднината сепак најдобро можат да зборуваат оние на кои им припаѓа, а тоа се денешните тинејџери. Токму Lara, Nika, и Jan – на панелот со маркетинг стручњакот  Branimir Brkljač ќе зборуваат  за тоа како тие го користат интернетот и што очекуваат од него. Ќе ги слушнеме и искуствата на Milan Inić, еден од најуспешните Youtuber од овие простори, чиј канал Yasserstain има речиси 400 илијади претплатници и преку 100 милиони прегледи.

Клучна улога во формирањето на иднината има образованието, а сите се согласуваат дека системот на образование не одговара на потребите на општеството во 21 век. Реформата на образованието во Хрватска стана една од клучните теми на јавна расправа, а така ќе биде и во Ровињ, каде што за таа тема поренешниот раководител на наставните реформи  Boris Jokić ќе расправа заедно со Predrag Grubić од Adris grupа, Korad Korlević од Звездарницата Višnjan и Josip Tic од Економскиот факултет во Загреб.

Иднината веќе неповратно ја промени музичката индустрија, каде што завладеа “Дигитален хаос“, како што гласи насловот на панелот посветен на музиката како производ кој некогаш бил тешко достапен, а денес до неа се доаѓа одма. Дали тие промени се позитивни или негативни и како на тоа гледаат самите произведувачи на музика, ќе се обидат да одговорат музичарите Robert Pešut Magnifico и Ida Prester, како и Жарко Димитриоски од македонската маркетинг агенција Еден на Еден.

zarko eden na eden
Жарко Димитриоски, учесник на панелот “Дигитален хаос“

Покрај предавањата, панелите и презентациите, Weekend и оваа година донесува многу работилници кои паралелно ќе се одржат во пет сали. Учесниците на работилниците ќе можат на нив да стекнат бројни нови знаења, од тоа како да ја презентираат својата идеја, преку email маркетинг и Google Analytics, се до мобилно огласување и  copywriting.

Во организација на HURA, на Weekend сите маркетинг професионалци ги очекува петтиот по ред BalCannes на кој огласувачите оваа година ги избираат најдобрите проекти и агенции од регионот. Пријавите се во тек, а заинтересираните агенции кои сакаат да се претстават можат да ги предадат своите проекти до 9 септември. Најдобрите 25 ќе бидат претставени на главната сцена на Weekend во петок 23 септември. Четврта година по ред SoMo Borac на Weekend ги претставува најдобрите дигитални кампањи во неколку категории. Оваа година се примени рекорден број на пријави, иако самото пријавување трае до 9 септември точно напладне.

А после озбилните теми и бурните расправи, време е з добра забава која Weekend ја гарантира секоја година. Богатата програма ја започнува Hladno pivo powered by Laško, со настап во четврток 22 септември во Пеперминт клуб, а посетителите кои веќе првиот ден ќе дојдат во Ровињ до рано утро ќе ги забавува DJ Filip Jelaš. Во петок 23 септември  Lampshade Media ги претставува Who See, а после нив следи Tomo In Der Muhlen во салата Врт, додека викендашите во Пеперминт клубот ќе ги забавува Peppe & Sergej Trifunović. Музичката програма во сабота 24 септември завршува со голема забава со  Jagermeister и Ljetnog kina под назив “Jägermeister presents Somewhere Over the Region”.

Пријавите за 9 Weekend Media Festival сеуште се примаат, а како што интересот е голем, и оваа година во Ровињ се очекуваат околу 4000 учесници. Се гледаме во Ровињ!

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.