• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Дојче Телеком започна медиска ревизија во Европа вредна 450 милиони евра

21/02/2017
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Дојче Телеком започна питч за своето работење за закуп на медиумите, вредно 450 милиони евра, а целата работа е дел од радикалната ревизија за поширока комуникациска стратегија на оваа компанија во Европа, пренесе британскиот магазин Campaign.

Според изворите на магазинот, најголемата телеком компанија во Европа тврди дека обемот на оваа медиска ревизија е „супер- прогресивен“ и дека истата може да го промени начинот на работење, бидејќи брендот ќе бара партнери и надвор од строго агенциските решенија.

р е к л а м а

Дојче Телеком веќе почна да ги контактира агенциите, вклучувајќи ја и MediaCom на WPP, моменталниот партнер во Германија, каде што овај телекомуникациски бренд вложува годишен медиски буџет од 300 милиони евра. Магазинот Campaign исто така напоменува дека ревизијата ќе влијае и на десетици други земји во Европа.

Според наводите, ревизијата ќе се спроведува во неколку делови, а можно е и некоја голема традиционална мрежа на медиски агенции повторно да управува со медиа закупот, но би можела да има намалена улога, затоа што Дојче Телеком размислува и други радикални промени.

Се очекува дека сопственикот на T-Mobile мрежата би можел да контактира консултански куќи и други фирми надвор од секторот на медиските агенции по прашањето за процесот на управување со медиската стратегија и увид.  Исто така постојат индикации дека Дојче Телеком би можел да користи компании надвор од вообичаениот сектор на медиски агенции за управување со програматичен закуп, податоци и имплементација на огласувачките технологии.

Еден извор напоменува дека спремноста на Дојче Телеком да превземе поголема контрола и да ја промени или ограничи улогата на агенциите, со воведување на консултански фирми и други партнери е радикална промена, и би можела да постави нови трендови.  „Дојче Телеком има навистина јасна идеја за тоа како сака нивниот ланец на медиско работење да функционира,“ додава изворот, споредувајќи го потегот за начинот на кој Procter & Gamble е проактивен во разгледувањето на улогата на своите агенции.

„Ова е уште еден пример на огласувачи кои покажуваат мускули и ја превземаат контролата, велејќи им на своите агенции ‘Ние ја дефинираме визијата и сакаме вие да работите по нашиот модел’.“

Дојче Телеком ја потвдри ревизијата. „Сметаме дека е нормална пракса во работењето да спроведеме ревизија на нашите партнери и доставувачи, и моментално работиме во областа на медиумите“,ијзави портпаролот на компанијата, истакнувајќи дека претставува „голем огласувач во Европа“.

Компанијата додаде дека е уште рано да потврдат или негираат било какви детали, вклучувајќи и дали ревизијата ќе биде спроведена во повеќе делови и дали ќе бидат ангажирани консултански куќи и други соработници надвор од секторот на традиционалните медиски агенции.

Дојче Телеком би требало да ги објави резултатите од работењето во 2016 година на 2 март, последниот ден од Mobile World Congress, најголемиот настан за глобалната мобилна индустрија.

Според извештаите за 2015 година, глобалните вложувања во маркетинг на оваа телекомуникациска групација изнесувале 2,6 милијарди евра, вклучувајќи го и САД.

Во оваа цифра не се вклучени само кампањите за производите и брендот, затоа што овие маркетинг трошоци вклучуваат “истражувања на пазарот, анализа на пазарот, студиите за целните пазари, одредување на маркетинг стратегија, дизајнирање на маркетинг микс и објавување и водење на маркетинг иницијативи“ се наведува во годишниот извештај на компанијата. „Тоа исто така вклучува и трошоци кои произлегуваат од програмата за задржување на корисниците, планирање на пазарот и сагментација, како и прогноза напроизводите.“

Дојче Телеком е најголема европска телекомуникациска компанија спрема пазарната капитализација, и е пред компанијата Водафон во Велика Британија.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.