• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Клучот за добитна стратегија за огласување на Амазон?

09/02/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Извор: Adweek; Пишува: Brian Sheehan

Почитувани директори на маркетинг одделите: Ако сеуште не сте ја добиле оваа вест, една од првите три задачи за осигурување опстанок во 2018 година и понатаму, е да развиете стратегија за Амазон. Да почнеме со она што го знаеме:

р е к л а м а

Дигиталниот дуопол Гугл и Фејсбук, кој според Group M на WPP ја завршија 2017 година со околу 84% од дигиталните инвестиции во светот (минус Кина) во нивните џебови, наскоро ќе стане триопол. Амазон влегува во сцена. Иако Амазон моментално е само број 5 на листата, тој силно расте. Колку брзо? Повеќе од 48% во 2017 година.

Иако на Амазон ќе му треба подолго време да се доближи до Гугл и Фејсбук, дури и со ваквите стапки на раст, нема да биде потребно долго време за да стигне до позицијата 3 (престигнувајќи ги “Мајкрософт” и “Јаху”). И покрај фактот што Амазон е значително помал на третата позиција, да имате добра стратегија за Амазон сега би можело да биде поважно на долг рок за вас, отколку да имате вистинска стратегија за Гугл или Фејсбук.

Гугл знае што пребарувате, Фејсбук што сакате, а Амазон знае што купувате

Една од причините е што она што Амазон го знае за потрошувачите е посупериорно во однос на она што го знаат Гугл и Фејсбук.

Иако сите тие знаат многу, силата на Гугл лежи во познавањето на она што го пребарувате. Силата на Фејсбук е во познавањето на она што го сакате (вие и вашите пријатели). Но, Амазон знае што вие всушност купувате.

Амазон го знае вашето вистинско однесување при купувањето. Една неодамнешна статија за индустријата на видео игри, покажа дека замерките на гејмерите заради одредени работи, како што се наградните пакети, немаат  премногу врска со начинот на кој гејмерите гласаат со нивните паричници. Во написот се вели: “Бизнисот е она што луѓето го прават, а не она што велат. Однесувањето на некој играч е поважно од говорот на играчот. “А тоа важи за секој бизнис. Она што луѓето го сакаат, зборуваат или се жалат е помалку важно за брендовите од тоа како всушност се однесуваат кога купуваат.

Подкастот на eMarketer, Behind the Numbers: How Digital is Transforming Business and Life, неодамна посвети една епизода на Амазон. Никол Перин, аналитичар од eMarketer, вели: “Публиката на Амазон е подготвена за купување, а тие купуваат многу и со текот на времето купуваат се повеќе и почесто … За корисниците на  Amazon Prime тоа важи уште повеќе. Освен тоа, и самата публика на Amazon Prime продолжува да расте. “Дали имате профил на Amazon Prime? Ако имате, знаете за што се работи.

Значи, светот на маркетингот се соочува со „совршена бура“: компанија која е на самото дно на потрошувачката инка, која расте со скокови и ги прескокнува границите. Тоа е исто така, компанија која станува платформа за купување на исклучително голема група на потрошувачи и која има турбо-погон во облик на Amazon Prime .

Еве неколку сериозни работи за кои треба да се размислува: месечниот досег на Амазон на нивната веб-страница е 183 милиони корисници. EBay и Walmart, кои се наоѓаат на второто и третото место, имаат околу половина од тој број. Според извештајот од 2016 година, 55% од интернет корисниците во САД, своите пребарување на производи ги почнуваат на Амазон, а не на Гугл или на други сајтови. Ова е статистика која ги менува правилата на игра.

Амазон, исто така, има еден од најголемите платформи за пребатување (DSP) со исклучително високи стапки на задоволство помеѓу купувачите. За пребарување производи, прикажување и таргетирање, Амазон е вистинската машина. И сето тоа пред воопшто да почнеме да зборуваме за можностите за рекламирање на забавната понуда на Amazon Prime (кој знае што сакате да гледате и нуди потенцијални реклами), или знаењето на Echo-vog за сè друго за вас. И да се разбереме, Амазон сака брзо и значително да го развие своето огласување. Време е Амазон да стане подеднакво успешен во профитот, колку што е успешен во производите и маркетингот, а огласувањето е клучен дел од решението.

Производители на производи за широка потрошувачка, како што се P&G и Unilever, сега се натпреваруваат за полиците во Амазон, исто како што се натпреваруваа за полиците на Walmart. Тие знаат дека ќе биде тешко да се променат навиките на луѓето кога ќе почнат да ги прават своите шопинг листи онлајн. Времето за овие брендови да победат на Амазон е токму сега. А временскиот прозорец за тој успех би можел да биде многу мал, можеби една година или две.

Контраинтуитивен предлог за стратегија

Тоа нè доведува до она што брендовите би требало да го направат. Интуитивен одговор е да почнеме да размислуваме за тоа како да се искористи платформата на Амазон за да успееме на “полицата на дигиталниот супермаркет”. Се разбира, брендовите треба да го направат тоа итно.

Но, еве и контраинтуитивен одговор: сега е и клучно време да создадете одлични бренд кампањи за врвот на потрошувачката инка и тоа на други платформи, вклучувајќи ги ТВ, YouTube, OOH, Facebook, принт, итн. Оние кои го прават тоа, ќе победат.

Причината за top-of-the-funnel работа е фактот што Амазон наскоро ќе го зацврсти купувањето од навика и тоа за милиони и милиони луѓе и во многу категории на производи. Производите, всушност, ќе се нарачуваат самите. Накратко, почетната предност денес, поттикната со брендирање на високо ниво, ќе помогне да се освои навиката за купување за во иднина. Така, клучот за освојување на дното на инката во иднина е освојувањето на врвот на инката денес. Ако сега можете да ги привлечете луѓето да го сакаат вашиот бренд уште повеќе, ќе ви биде полесно во иднина.

Еден добар начин на размислување за тоа е дека инката сега изгледа како тег кој стои на едниот крај. Голем на врвот и голем на дното. Она што е во средината се смета помалку од кога било досега. Големите можности за брендирање во 2018 и 2019 година, како што се на Супер Боул, на Оскарите, финалните епизоди на популарните серии и виралните видеа на YouTube, можеби ќе бидат поважни од кога било досега, и секако, многу поважни отколку што некогаш ќе бидат.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.