• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 8, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Четири лукави и измамнички трикови со мобилните огласи и што огласувачите можат да научат од нив

23/02/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Мобилното огласување е во пораст. (eMarketer предвидува дека мобилните реклами ќе генерираат 70 милијарди долари само во САД оваа година, споредено со 47 милијарди долари во 2016 година). Но, рекламите често пати се натрупани во мали кутии и формати на огласи кои се расфрлаат по веб-сајтовите, па во некои случаи, огласувачите се свртуваат кон лукави и измамнички трикови за да ги поттикнат луѓето да кликнат.

Десетина теми на Reddit се посветени на откривање такви тактики. Така, пред неколку недели, се појави слика од мобилен банер на Chatmost и почна да се шири на Twitter и Reddit, бидејќи рекламата вклучуваше мала точка која изгледаше како дамка на екранот, поттикнувајќи ги корисниците да го допрат екранот со прстот и на тој начин да кликнат на рекламата.

Chatmost, секако, не е единствениот бренд кој користи лукави мобилни реклами. Новинарите на магазинот Adweek го “прочешлаа“ Reddit и избира четири такви мобилни реклами, а потоа побараа од креативниот директор на BBDO Њујорк, Том Маркхам, да ги прокоментира рекламите и искрено да каже дали и него може да го излажат да кликне на рекламите.

р е к л а м а
  1. Банер рекламата за Chatmost

Трик: Поставување на кафеав пиксел на светло-розова позадина за да изгледа како прашинка на екранот.

Дали функционира: Да

“Изгледа навистина убедливо”, вели Маркхам. “Поради начинот на кој темната боја отскокнува од розовата позадина … тоа навистина изгледа како дамка на екранот. Во таа смисла, тоа е прилично генијално, но генијално зло. “

Сепак, треба да се забележи дека рекламата е ефикасна во тоа да ги наведе потрошувачите да кликнат на екранот, но не е толку ефикасна да ги наведе да направат нешто друго, вели Маркхам. “Ако ве плаќаат по остварен клик на ваков банер, одлично е да се направи нешто вакво, но, ако сте платени за да обезбедите продажба или некоја друга значајна интеракција со вашиот бренд, тогаш ова е многу негативна работа “.

  1. Instagram Stories рекламата за кинескиот производител на обувки Kaiwei Ni

Трик: Поставување крива линија во средината на сликата да изгледа како влакно. И тука целта е да се поттикнат потрошувачите да го допрат екранот и да кликнат.

Дали функционира: Да

“Ова е брилијантно на еден многу циничен начин, ако “кликнувањето“ е единственото за што се грижите”, вели Маркхам. Додава дека иако ова може да биде измамнички, рекламата не ги крши законите. “Сè друго е во ред – тие само додадоа крива линија, што не е нелегално”.

Без оглед на тоа, рекламата не ги поминала стандардите на Instagram. Според пишувањето на The Verge, рекламата ги прекршила политиките на Instagram и била отстранета, а Instagram го исклучи и профилот на овај бренд.

  1. Генерички рекламен банер кој прикажува икона со непрочитана порака

Трик: Користење на икона за нов е-маил со цел корисниците да кликнат на небрендирана реклама

Дали функционира: Не

“Тоа би требало да биде нелегално”, вели Маркхам. “Тоа се појавува веќе извесно време, поп-ап прозорци кои имитираат нотификација и се обидуваат да го копираат тој стил, па мислите дека вашиот компјутер ви кажува дека треба да дејствувате (кон нешто). Ова е истото … тоа е копирање (на корисничкото искуство), за кое сте навикнале да бидете возбудени и се обидува да ве измами “.

  1. Реклама во мобилната игра WWE Champions која води кон линк за превземање на апликацијата

Трик: Единствен начин да излезете од рекламата е да кликнете на лажниот  „X“ во горниот десен агол на екранот, кој е всушност линк за превземање на апликацијата

Дали функционира: Да

“Имам мали деца кои користат iPad-и и ова ме полудува. Со некои од рекламите е неизбежно да се соочите како би ги користиле игрите и самите апликации… “, вели Маркхам. “Има толку многу реклами со овие лажни копчиња за затворање. И тоа е проблемот: тие се ефективни само ако вашата единствена намера е да добиете еден клик. “

извор: Adweek

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.