• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, July 6, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Фејсбук ќе им овозможи на медиумите да означуваат „ударни вести“

06/03/2018
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

На почетокот од годинава, Фесјбук објави соопштение во кое се заложи дека на корисниците ќе им овозможи да добиваат вести со повисок квалитет во нивниот News Feed. „Луѓето ни кажуваат дека сакаат да гледаат информативни вести за работи кои се случуваат околу нив во моментот кога тие се случуваат“, нагласија од Фејсбук.

Добивањето на јасен сигнал кои вести се „ударни“ може да помогне во таа цел. Фејсбук веќе спроведе еден таков тест во САД, овозможувајќи им на мала група на локални и национални медиуми да идентификуваат и обележуваат „ударни вести“. Почнувајќи од оваа недела, Фесјбук дополнително ќе го прошири тестот со повеќе од 50 медиуми од Северна Америка, Јужна Америка, Европа и Австралија кои ќе имаат можност да ги обележуваат своите вести како „ударни“ при објавувањето на Фесјбук. Ако проширувањето даде успешни резултати, веројатно е дека ќе бидат додадени и други медиуми.

р е к л а м а

Со овој тест, медиумите ќе имаат опција да означуваат инстантни артикли, мобилни и веб линкови и Фејсбук видео стримови како „ударни вести“. Тие ќе можат да ја користат опцијата само еднаш во текот на еден ден, со самостојно определување колку време веста ќе остане обележана како „ударна“, до максимум од 6 часа. Медиумите ќе имаат дополнителни 5 означувања месечно. Постовите ќе се појавуваат во News Feed, а нивните резултати и ефикасност ќе можат да се следат преку Page Insights. Публиката исто така ќе има можност да означи која од вестите всушност не ја смета за „ударна“ преку кликање на менито во горниот десен агол од постот. Сите овие резултати ќе бидат искористени од Фејсбук за да го подобрува системот.

Од иницијалниот тест биле забележани позитивни резултати. Луѓето во САД стапувале во интеракција повеќе со оние вести кои биле обележани како „ударни“. Од 8 декември до 14 јануари бил забележан пораст од 4% во кликови, 7% повеќе „лајкови“, 4% повеќе коментари и 11% повеќе споделувања.

Дејв Мерел од The Washington Post, еден од иницијалните партиципанти во тестот, изјави: „Задоволни сме што сорботуваме со Фејсбук во развојот на „ударни вести“ на нивната платформа и сме возбудени, но не и изненадени, од реакцијата на публиката. Испорачувањето на прецизни информации за брзо време отсекогаш било во центарот на нашата мисија и во еден огромен циклус на објавување вести, ние сакаме нашата публика да може лесно да идентификува кога има  некое ново известување.“

„Ставањето акцент кон „ударните вести“ на Фејсбук ќе помогне во мисијата луѓето да добиваат вредни информации кога тоа е најважно. Овој тест е сé уште во рана фаза и ќе продолжиме да работиме со медиумите преку проектот за Фесјсбук новинарство да го инкорпорираме и нивниот фидбек и да го подобруваме системот на функционирање“, истакнаа од Фесјбук.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.