• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, July 3, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како да заработите на YouTube

16/03/2018
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Далекусежните и различните предности на Интернет им овозможија на милиони луѓе да се заработат за живот монетизирајќи ја речиси секоја вештина, талент или прилика. Меѓутоа, како и со секој потфат кој генерира приходи, постојат многу заблуди околу одредени стратегии, како што е случајот со YouTube. Особено ќе го забележите името на оваа платформа на врвот на статиите кои зборуваат за  заработка на пари од дома. Сепак, иако сигурно може да заработите пари од YouTube, оваа цел обично не се постигнува на традиционален начин во кој секој сака да поверувате. Всушност, за да заработите пари од YouTube, треба да одите подлабоко во проблематиката и да воспоставите одржлива стратегија.

Предизвици при заработка на пари на YouTube

р е к л а м а

Митот за YouTube можеме да го спакуваме во една реченица, која гласи вака: “Објавете некоја видео снимка, привлечете гледачи и потоа претворете ги во пари приходите од рекламите“. Звучи едноставно и без напор, а претставува нешто што секој го повторува и користи за да продаде приказна за брзо збогатување. Сепак, поентата е дека не можете да остварите добри приходи базирани исклучиво на рекламирање на YouTube. “Дури и ако огласувачите плаќаат пристоен износ за промовирање на своите производи преку видео реклами, само дел од нивните трошоци оди во џебовите на креаторите на содржини“, вели претприемачот Мајкл Џонстон. “На пример, ако огласувачите плаќаат во просек 20 долари на 1.000 прикажувања на рекламата, видеата на кои се прикажуваат овие реклами можат да генерираат само 2 или 3 долари за 1.000 прикажувања.” Со други зборови, ќе направите неколку илјади долари за секој милион прикажувања и немојте да мислите дека е лесно, бидејќи постигнувањето на милионски прегледи е голем предизвик. Добрата вест е дека огласувањето на YouTube не е единствената можност за генерирање приходи за креативни луѓе кои сакаат да работат напорно и да развијат вистински бизнис планови.

Алтернативни решенија за генерирање приходи од YouTube

За да заработите приход од YouTube, не гледајте на таа платформа како на алатка за заработка, наместо тоа, размислувајте за YouTube како за катализатор. Вистинскиот начин да заработите пари од YouTube е да ја искористите неговата масивна мрежа. Еве како:

  1. Продажба на сопствени производи преку е-продавница

После Google, YouTube е втор по големина пребарувач во светот. Од гледна точка на пазарот, нема смисла да се игнорира овој голем ресурс. Еден од најдобрите начини да заработите пари е да го користите YouTube за да продавате свои сопствени производи. Претпоставувајќи дека веќе имате производ за продажба, можете да отворите продавница за електронска трговија користејќи ресурси како што се Shopify, а потоа да снимате видео записи кои се вклопуваат со вашиот производ. Ако имате добар производ и вашите видеа се едноставни и интересни, ова ќе функционира скоро секогаш.

  1. Продажба на премиум видео снимки

Ако вашата крајна цел е навистина да заработите пари од видео записи, има многу подобра опција отколку едноставно да се потпирате на распределбата на приходите од реклами. Наместо тоа, креирајте канал на YouTube и изградете публика. Примарната цел е да се ангажира оваа публика. Потоа, откако ќе воспоставите репутација, почнете да го насочувате сообраќајот кон целните страници на кои можете да им продавате премиум видео содржини на гледачите. Еден од начините за тоа е да користите решение како што е Yondo, кое ви овозможува да креирате своја сопствена продавница која продава видео содржини на барање со ваш сопствен домен. Можете да продавате pay-per-view, месечни претплати или нешто помеѓу нив. Најдоброто од сè, е тоа што можете да ја поставите вашата цена и нема потреба да го делите приходот на половина со YouTube.

  1. Директен сообраќај кон поврзани линкови

Партнерскиот маркетинг е очигледно многу популарна онлајн можност за профит. Проблемот е што многу трговци на пазарот не ги превземаат напорите кои се потребни за да генерираат значајни приходи. Наместо да се потпрете на статични блогови за да ги привлечете луѓето на поврзани линкови, обидете се да создадете YouTube канал и користите го како примарен катализатор. Бидејќи интернетот продолжува да се движи кон видеата како примарен облик на содржина, можете да ја искористите оваа прилика уште веднаш.

  1. Привлекување спонзорства

Ако ги проучувате најуспешните Јутјубери, ќе забележите спонзорства и реклами кои ги имаат во видеата. Овие соработки се можности кои самите креатори на видеата ги откриле. Покрај тоа, можете да преговарате за сите договори што ги сакате врз основа на големината на вашата публика, на пример. Во повеќето случаи, износот на приходите што го генерирате од спонзорството е значително повисок од приходите од реклами на YouTube. Едната работа не ја исклучува другата, па покрај приходот за спонзорство, сеуште можете да генерирате приходи од рекламирање. Значи, како да имате два извори на приходи од исто видео.

  1. Предавања и гостувања

На крајот, искористете ја својата репутација на YouTube за предавања и разни гостувања каде што ќе имате можност да зборувате во живо. Ако каналот на YouTube кој го креирате е фокусиран на одредена област или публика, направете некои истражувања за годишни конференции или други настани во индустријата.  Потоа, искористете ги вашите статистики на YouTube и некои од вашите најдобри снимки за да создадете некој вид промотивен пакет и испратете го до директорите на овие настани. Гостувањата и држењето предавања или говори во живо можат да бидат многу профитабилни. Можно е да заработите многу со само еден час презентација и никогаш не ја занемарувате шансата да ја проширите вашата публика.

Размислувајте пошироко

Дали навистина може да заработите пари од YouTube? Апсолутно. Дали ќе генерирате големи приходи, потпирајќи се само на приходите од реклами? Веројатно не. Наместо тоа, мора да ги идентификувате начините на кои можете да ја користите мрежата на YouTube за да генерирате значителен приход и на тој начин навистина можете да заработите пари на YouTube.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.