• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 8, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

И покрај скандалот со злоупотреба на податоците, буџетите на маркетерите и понатаму остануваат со Фејсбук

26/03/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Сепак, многу играчи од огласувачката индустрија очекуваат дека може да дојде до значителни промени по ова прашање во буџетите за 2019 година

Најновиот скандал на злоупотреба на податоците на корисниците, кој овие денови го потресе Фејсбук, не ги поттикна огласувачите да избегаат од најпопуларната социјална мрежа на светот, но некои промени може да се случат со понатамошен развој на ситуацијата.

р е к л а м а

Имено, знаењето дека компанијата Кембриџ Аналитика му помогна на Трамп да стане претседател на САД, со неовластено користење на податоците на околу 50 милиони корисници на Фејсбук, веќе скапо ја чинеше оваа социјална мрежа, но последиците би можеле да бидат многу подлабоки сега кога заговорниците за построга регулатива во ЕУ и САД, добија дополнителен аргумент за своите барања.

Целата ситуација и маркетерите ја гледаат со претпазливост, но тие се уште не покажуваат никакви знаци дека имаат намера да ги пренасочат своите буџети на друго место. Основно прашање за кое повеќето сега размислуваат е всушност огромното влијание на Фејсбук, објави магазинот Adweek.

“Јас не би рекла дека ние сега ќе им кажеме на нашите клиенти да не се рекламираат на Фејсбук, освен ако не се појават повеќе загрижувачки информации“, изјави Џен Брејди, потпретседател за медиуми во Periscope. “Тоа не е како некој сексуален скандал. Но, е многу незгодна ситуација. “

И додека директорите веруваат дека Фејсбук ги заостри своите практики за следење на податоците и дека гигантот ја извршил својата должност така што им испратил мејлови на своите поголеми клиенти, информирајќи ги што точно направиле во врска со овие тврдења, маркетерите се уште се загрижени за длабочината на податоците до кои Кембриџ Аналитика имала пристап. Додека огласувачите страдаат за да извлечат статистика од оваа т.н. “заѕидана градина”, и се жалат на серија грешки со мерењата, некои раководители се прашуваат и колку податоци Фејсбук им нуди на креаторите на апликации во споредба со оние што им ги обезбедува на огласувачите.

„Обесхрабрувачки е да се слушне дека Фејсбук и` овозможува на една аналитичка компанија која ги помага политичките кампањи да ги користи сите овие податоци за корисниците, а кои не сака да им даде на моите клиенти“, вели директорот на една голема  холдинг-компанија.

Суштината на проблемот е дека податоците на Фејсбук се моќни, а нивните реклами делуваат со хипер прецизно таргетирање и неспоредлив досег во дигиталното рекламирање, бидејќи тие ги користат Facebook, Instagram, Messenger и Facebook Audience Network (или FAN). Според последниот извештај на компанијата eMarketer, Фејсбук оваа година ќе генерира 21 милијарда долари од дигиталното рекламирање во САД, што претставува зголемување од 16,9 проценти во споредба со минатата година. Со други зборови, влијанието на Фејсбук  е толку длабоко во дигиталното рекламирање, што речиси е невозможно брендовите да ја игнорираат оваа платформа.

Сепак, сè уште не е јасно дали новите сознанија за проблемите со податоците ќе ги заплашат потрошувачите и ќе ги оддалечат од платформата, со што би се променила големината на публиката за огласувачите.

Уште еден од изворите со кои зборуваше Adweek изјави дека буџетите за Facebook нема веднаш да се намалат, но ако платформата не воведе подобро саморегулирање на рекламите, би можеле да останат повеќе пари за други платформи. “Ако Фејсбук почне да ја губи својата способност за таргетирање, или ако движењето #deletefacebook продолжи со засилено темпо, вложувањата би се намалиле во согласност со намалениот досег за таргетирање”, изјави изворот.

Коментирајќи ја зголемената загриженост на потрошувачите, еден од анонимните извори изјави дека очекува концептот на доверба ќе биде еден од главните фактори за продажба во “upfront” преговорите оваа година, кога медиските компании им ги нудат на медиските агенции и огласувачи своите големи огласни пакети.

“Во контекст на последните настани, потенцијалното влијание GDPR на дигиталното огласување во Европа и повиците за зголемена регулација во САД, очекувам дека буџетите за 2019 година би можеле имаат потенцијално значајни промени”, вели овој извор.

извор: Adweek

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.