На “Деновите на комуникциите“ во Ровињ, Хрватска, беа доделени Effie наградите за најдобрите агенции и огласувачи за нивното ефективно пазарно комуницирање во сегментите креативност, стратегија и постигнати пазарни резултати.
Овогодинешниот добитник на Grand Prix и златната награда на Croatia Effie 2018 беше Загрепска Пивара и најзините агенции BBDO Zagreb, Universal McCann, Degorian и Pragma komunikacije за кампањата „Žuja je zakon“ (2015-2017) која се натпреваруваше во категоријата долгорочна ефективност.
Златна награда од Ровињ понесоа и Dalmacijavino Split и агенциите Imago reklamna agencija и Jedinica i nula за кампањата „Boli me Pipi“; Загрепска Пивара и агенциите BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian и Pragma komunikacije за кампањата „Budi hrabar – počeši s razlogom“; како и Mylan Hrvatska со агенциите Señor, Advans и Centralna jedinica за кампањата „Nemojte mučiti sami sebe“.
Сребрена награда освоија кампањите: „Mame i tate su zakon“ на Загрепска Пивара и агенциите BBDO Zagreb, Universal McCann и Degordian; и „Kako siješ tako ćeš i piti“ на Heineken Hrvatska со агенциите Bruketa&Žinić&Grey и Starcom/Publicis One.
Кампањите кои понесоа бронзена награда се: „Iskon Casting“ на Iskon и агенциите Señor, Pro Media Group, 404 и Centralna jedinica; кампањата „Croatia je Hrvatska – Povijest pišemo sami“ на Croatia osiguranje и агенциите Bruketa&Žinić&Grey, Brigade и Millenium promocije; кампањата „Pokućni internet“ на Tele2 и агенциите Imago reklamna agencija и Media Polis; и кампањата „Lansiranje Starog lisca – Kreni u lov i probudi u sebi Starog lisca“ на Heineken Hrvatska со агенциите Publicis и Starcom/Publicis One.
Како и минатата, така и оваа година е забележан пораст на бројот на пријавени кампањи за Effie наградите, натпреварување кое е познато по тоа што ја слави ефикасноста на маркетиншките комуникации. Веќе деветта година со ред се наградуваат огласувачите и агенциите кои со својот стратешки пристап, креативни комуникации и реализација на идеи, особено се истакнаа во сегментот на маркетиншките активности и постигнатите резултати на пазарот.