• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Ѕвездите на Јутјуб незадоволни од алгоритмот на сајтот

01/06/2018
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Тврдат дека Јутјуб манипулира со листите на видеа на кои се претплатиле корисниците

Некои од најголемите ѕвезди на Јутјуб ја критикуваат оваа страница заради “експериментирање” со начинот на кој видеата им се доставуваат на нивните следбеници.

р е к л а м а

Без најава, Јутјуб започна да тестира алгоритам кој го промени редоследот на видео клиповите на листите што ги гледаат корисниците.

Експериментот беше откриен кога корисниците почнаа да се жалат на социјалните мрежи.

Една од ѕвездите на Јутјуб вели дека тоа е најлошата одлука на сајтот во текот на изминатите неколку години. Сепак, Јутјуб не се откажува од експериментот.

На почетокот, листата на видеа кои ги добива најавениот корисник на Јутјуб беше хронолошка листа на снимки од сите канали на кои корисникот “се претплатил”. Системот им овозможувал на луѓето да креираат персонализирана листа на содржини кои ги прикачуваат нивните омилени налози.

Сепак, многу креатори на видеа се жалат дека некои од нивните снимки воопшто не се појавуваат на овие листи, поставувајќи го прашањето дали Јутјуб манипулира со редоследот на листата и на тој начин го продолжува времето на посета на сајтот и ги зголемува приходите од реклами.

Експериментот на Јутјуб, кој веб-страницата тврди дека се појавува само кај “мал број” на корисници, го менува редоследот на прикажување на видеата. Наместо да ги прикажува најновите поставени видеа, Јутјуб тврди дека ги реди по приоритет “што луѓето би сакале да гледаат”.

“Кога ќе се претплатам на некој канал на Јутјуб, тоа значи дека сакам повеќе слични содржини”, вели креаторот на видеа Џери К. “Не очекувам Јутјуб да ме присили да гледам она што мисли дека треба да го видам. Имам речиси 47.000 претплатници, но сѐ уште добивам прашања за тоа дали престанав да ги прикачувам видеата. “

Видео блогерот за модерна технологија Маркес Браунли, кој има повеќе од шест милиони претплатници, вели дека редењето на видеата по приоритет “што тие мислат дека сакаме да го гледаме”, е всушност, “бизнис одлука”. “Постои копче за претплата. Луѓето одлучуваат да се претплатат. Тие сакаат да видат сè од тој корисник. Ако не сакаат – тие ќе ја откажат претплатата”, додава тој.

“Луѓето го користат делот на претплатата токму со цел за да избегнат различни алгоритми на платформата”, вели Шон Меклафлин кој прави снимки за видео игри под корисничко име Jacksepticeye. “Зачувајте ги алгоритмите за насловната страница и страниците со препораки.”

Алфи Деј, моден видео блогер кој има повеќе од пет милиони претплатници, вели дека ова е “најлошата одлука на Јутјуб во последните девет години, колку што се занимава со креирање на видео снимки.”

Јутјуб тврди дека експериментот се појавува само кај “мал број” на корисници. Тие нагласуваат дека “персонализирана” листа е една од опциите и дека немаат планови целосно да ја отстранат хронолошката листа. Сепак, во Јутјуб за Би-Би-Си вели дека луѓето со “персонализирани” листи поминуваат повеќе време гледајќи видеа.

Јутјуб ги промени своите приоритети – од бројот на прегледи, на видео клиповите кои подолго ги задржуваат корисниците. Креаторите на видеа сега се охрабруваат да прават подолги снимки кои ќе ги задржат корисниците на сајтот. Оваа промена објаснува зошто поранешните кратки видеа, како оние од категоријата “направете сами” или “како да направите”, сега се подолги и од 10 минути.

“Тестираме подесување кое ќе им овозможи на корисниците да ги сортираат своите листи според содржината на која најмногу и` се посветуваат”, се вели во соопштението на компанијата. “Ова е само еден од многуте мали експерименти што постојано ги имаме на Јутјуб”.

Еден од авторите предлага Јутјуб да ја подобри својата комуникација во експериментите со алгоритамот. “Само кажете ни или испратете ни e-mail пред да започнете со експериментот”, вели Сет Браун. “Тоа не е толку тешко”.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.