• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

WARC го претстави новиот извештај The Future of Strategy 2018

27/07/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

WARC ги објави резултатите од своето неодамнешно глобално истражување помеѓу високи стратешки експерти, кои ги нагласуваат предизвиците со кои се соочуваат и влијанието што го имаат стратешките одделенија врз променливиот маркетинг простор.

Врз основа на анкетата на повеќе од 500 високи планери и стратези од целиот свет, вториот извештај на WARC за иднината на стратегијата, Future of Strategy, обезбедува квантитативни и квалитативни податоци за моменталната состојба и идните очекувања на индустријата, а клучните наоди се:

р е к л а м а
  • Стратешките тимови ќе продолжат да се прошируваат со континуираниот раст на нивното влијание

Повеќе од половина од стратезите и планерите очекуваат нивните тимови да растат во текот на следната година, а повеќето сметаат дека влијанието на планирањето е во пораст, како во рамките на нивните агенции, така и меѓу клиентите. И покрај овој оптимизам, постои чувство дека вештините на планерите не се применуваат секогаш најефикасно, што обично му се припишува на брзината на промените во индустријата и фокусот на клиентите на технологијата, наместо на одржлива стратегија.

  • Намалувањето на буџетите го загрозуваат “занаетот” на стратешките експерти

Буџетските притисоци се јасна пречка за планерите и стратезите на глобално ниво. Повеќето испитаници во сите региони велат дека намалувањето на буџетот кај клиентите влијае на стратешките тимови. Ова води кон краткорочно размислување од страна на клиентите. Од друга страна, тоа значи и помалку буџети за овие одделенија внатре во агенциите и за планерите.

Роб Кембел, директор за стратегија во агенцијата Deutsch, забележува: “Се` помалку и помалку планери го поминуваат своето време во реалниот свет и претпочитаат да го набљудуваат од удобноста на нивните истражувачки извештаи и пребарувања на Google.”

  • Конкуренцијата за стратешките услуги расте

Маркетинг стратегијата веќе не е само специјалност на агенциите: стратегиските услуги се повеќе се нудат од консултантски компании, технолошки и медиумски компании или in-house тимови кај клиенти. Ова значи поголема конкуренција за планерите во агенциите; но исто така може да значи и пошироки можности за развој на кариерата за индивидуалните планери.

Ден Бурдет, директор на маркетинг иновации за регионот ЕМЕА во eBay, го постави прашањето: “Во свет каде што сите на некој начин се натпреваруваат со момците во Сиетл, како да се формираат коалиции кои ќе донесат придобивки за сите на нашите компании и ќе помогнат во развојот на индустријата?”

  • „Upstream vs downstream” останува клучна разлика

Постои тензија во однос на областите во кои планери сакаат да работат – на проблемите во работењето – и реалноста на нивните секојдневни улоги, каде што во многу случаи им е ограничен пристапот до податоците за клиентите, а зголемен фокусот на тактичките елементи на кампањата. Повикувајќи се на различните визии за стратегијата во индустријата и потенцијалните потреби на новото дефинирање во маркетинг услугите, неколку испитаници тврдат дека врската помеѓу стратегијата и имплементацијата останува клучна.

Паула Блудворт, директор на стратегија на брендови во агенцијата Wieden + Kennedy, Лондон, коментира: “Кога потрошувачите се менуваат толку брзо, треба да бидеме поегзекутивни во начинот на кој планираме, и треба да бидеме повешти, пофлексибилни и повеќе прилагодливи.”

Сумирајќи ги наодите од извештајот, Дејвид Тилтман, директор за содржина во WARC, вели: “Извештајот WARC за иднината на стратегијата за 2018 година ја открива дисциплината во тек. Општо земено, постои чувство на оптимизам – поголемо влијание и растечки тимови. Сепак, тоа е поткопано од влијанието на буџетските кратења кај клиентите и пошироко, со чувството дека планерите и стратезите не растат, онака како би можеле во постојните структури во агенциите, во време кога расте конкуренцијата на стратешките услуги. “

Прегледот на извештајот Future of Strategy беше откриен за време на WARC Day на овогодинешниот Меѓународен фестивал на креативноста Cannes Lions, со сознанијата кои ги споделуваат високи светски стратези. Подолу е видеото со клучните моменти од оваа презентација:

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.