• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

PR Voice: Магдалена Михајловска (Имиџ ПР)

10/12/2018
in #M365Voice, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn
Магдалена Михајловска

М365: Како ја оценувате 2018 за вашта ПР агенција? Што е она по што ќе ја паметите најмногу?

Неколку поголеми проекти на кои работевме во годинава што изминува дефинитивно ја одбележуваат годината што изминува. Иако се работи за нормален тек на работење, ги издвојувам овие проекти, бидејќи за нас беа добар пример на сѐ поголемите промени во комуникациската индустрија кои доаѓаат и ни дадоа можност да примениме и комбинираме различни пристапи, кои овозможија ефективна комуникација и успешна реализација на целите на еден малку поинаков начин од тоа што досега беше вообичаено. Комуникациите се менуваат и тоа е и нормално и позитивно, бидејќи се работи за жива материја, на која влијаат целокупните промени. Генерално, може да се каже дека комуникациската индустрија сѐ повеќе добива интегриран правец, што носи и свои добри и свои негативни страни, а динамиката со која се реализираат активностите игра клучна улога, повеќе од кога било.

Тоа што веќе станува евидентно е што начинот на кој луѓето добиваат информации, следат состојби и креираат мислења е далеку поразличен, не само од состојбата пред пет години, туку и од минатата година. Интернетот веќе го зазема доминантното место како извор за информирање, а тоа ги менува и луѓето и начинот на кој им се обраќаме.

р е к л а м а

Изворите на информации се сѐ побројни, а дел од нив се со дискутабилна релевантност, па за за нас во комуникациските индустрии тоа е нов предизвик – да се пронајде вистински начин како да се пренесе информацијата.  Ние живееме во емерфен свет, тоа што било актуелно утрово, најверојатно нема ни да се спомне на крајот на денот. Ваквата брзина на проток на информации, јас лично ја гледам како нов предизвик, кој дава многу можности. Зошто го велам ова? Професионалците во нашата област секогаш ги имаат предвид основите на добрата комуникација и можат да одредат добар стратешки пристап, тактики и канали за комуникација.  Денес имаме голема понуда, која може да донесе голем ефект, ако знаете правилно да ја искористите и комбинирате.

М365: Како гледате на симбиозата помеѓу ПР професионалците и новинарите во Македонија?

Ако земете предвид дека јас сум поранешен новинар, веројатно, гледано од мој аспект, оваа симбиоза доаѓа природно. Кога некому ќе му спомнете комуникации или односи со јавност или популарно познат како пи-ар, прва асоцијација се медиумите, затоа што тоа е највидлив дел од нашата работа во директна смисла на зборот. Но, од наш аспект, тоа е само еден мал дел на активностите кои ние ги реализираме. Како и со секој друг партнер или соработник, така и со медиумите, односите се градат на фер основа. Ние мора да го имаме предвид нивниот светоглед и методологија на работа ако сакаме да имаме добра соработка. Реални и точно дефинирани очекувања секогаш даваат добар резултат. Ако од двете страни имате професионалци тогаш, имате добра соработка, бидејќи ќе го најдете заедничкиот интерес. И медиумите како и комуникациската индустрија брзо се менуваат како резултат на новите технологии, а во Македонија дополнителен проблем е и големата хиперпродукција на медиуми на мал пазар, што во голема мерка ги детерминира односите.

М365: Што е она што најмногу Ви пречи како пракса на медиумите во Македонија?

Не би зборувала за пречки. Секој професионалец мора да ги антиципира состојбите и промените, и на истите да гледа како на нов предизвик. Промените се природна работа, непродуктивно е да говориме како било некогаш. Сега веќе владеат други принципи и односи, па вештината на нашата работа е во тоа во нив да ги најдеме можностите, а сите да бидат задоволни во тој процес.

М365:Која е Вашата желба за 2019 година за комуникациската индустрија во Македонија ?

Комуникацииите се стратешка индустрија која се бори да донесе промени и да изнајде решенија, понекогаш и за невозможни работи, користејќи креативни алатки и иновативни пристапи. Тоа се сложени процеси кои се невозможни без соодветни буџети. Искрено се надевам и се залагам тоа да биде разбрано од пазарот и да не се градат очекувања дека сѐ може да се направи, а притоа да не се инвестира во тој процес. Американците имаат едка добра кратка поговорка, која вели: There is no free lunch.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.