M365: Што е она што ќе Ви остане во сеќавање од 2018 година а е поврзано со работата на Вашата агенција?
Нов член на креативниот сектор, кој внесе нова енергија и ентузијазам.
M365:Како ја оценувате работата на домашните креативни агенции? Кои кампањи од конкурентските агенции ви оставија позитивен впечаток?
Две кампањи кои пријатно ме изненадија минатата година, од истата агенција, “Глич“, за филмот “Исцелител“ на Ѓорче Ставрески и за “Бикини Мун“ на Манчевски.
M365: Кои светски кампањи од 2018 година го привлекоа Вашето внимание?
Кампањата “Noblex CEO”, заради оригиналниот пристап и храброста сериозно да се ризикува.
M365: Кои се Вашите желби за нашата креативна индустрија во годината што претстои….што би им порачале на Вашите колеги?
Повторно да го заслужиме зборот “креативна“.