• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Во последните 3 месеци, Трамп потрошил 5,6 милиони долари за Фејсбук и за Гугл реклами

26/03/2019
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Само во последните три месеци се потрошени 5,6 милиони долари, според истражувањето спроведено од страна Bully Pulpit Interactive.

Иако до следните претседателски избори во САД има една и пол година, потенцијални кандидати се` повеќе се вклучуваат во трката. Некои привлекуваат внимание со своите идеи и ветуваат големи работи, други едноставно тврдат дека можат подобро да ја завршат работата од сегашниот претседател.

р е к л а м а

Но, ниту Доналд Трамп не седи со скрстени раце. Тој веќе го користи Твитер за да ги коментира актуелните политички, економски и други настани, но исто така и да се пресметува со своите противници.

Сепак, штабот на Трамп веќе започна сериозно во освојувањето на социјалните мрежи и привлекувањето на гласачите.

Исто како и во претходните избори, кога тој победи на претседателските избори, штабот на Трамп го насочи вниманието на таргетирани реклами кои ќе бидат прикажани на потенцијалните гласачи додека сурфаат на интернет или користат некои од социјалните мрежи.

Она што е особено интересно се всушност, износите кои тимот на Трамп веќе ги потрошил за вакви персонализирани реклами.

Само во последните три месеци потрошиле 5,6 милиони долари, според истражувањето спроведено од Bully Pulpit Interactive. Тоа е двојно повеќе од сите други кандидати на Демократската партија заедно.

За споредба, кандидатот Елизабет Ворен, во истиот период потрошила “само” 626.000 долари.

Уште е поинтересно да се погледне малку поблиску каде отишле парите на Трамп.

Дури 3,5 милиони долари биле потрошени на социјалната мрежа која на Трамп не му се допаѓа и која, секогаш кога е можно, ја споменува во негативен контекст – Фејсбук, но која пред две години беше искористена за привлекување на гласачи во неговиот табор.

Преостанатите 2 милиони долари биле потрошени на реклами на Google.

Зад оваа дигитална кампања стои Бред Парскал, маркетиншки и интернет експерт кој Трамп го доведе во Белата куќа и го назначи за раководител на неговата кампања.

Да се потсетиме, дигиталната кампања на Трамп минатите избори е поврзана со компанијата Кембриџ Аналитика и податоците кои биле неовластено собрани од корисниците на Фејсбук. Иако Парскал, на фестивалот Денови на комуникации во Ровињ минатата година, тврдеше дека нивните реклами биле ефикасни, бидејќи постојано се прилагодувале на потенцијални гласачи, многумина сеуште веруваат дека токму Кембриџ Аналитика помогнала во тоа.

Податоците од Bully Pulpit Interactive покажуваат дека кампањата на Трамп избра “дигитален пристап” за потенцијалните гласачи. Тие купуваат реклами таму каде што се наоѓаат гласачите – на Facebook, Instagram, WhatsApp и Messenger, и ги прилагодуваат на секоја сојузна држава.

Фактот дека штабот на Трамп уште сега троши големи средства за персонализирани реклами на социјалните мрежи, значи дека до крајот на кампањата тие износи ќе се мерат во десетици милиони долари.

Но, за разлика од претходните избори, социјалните мрежи (особено Фејсбук) ги променија правилата и ставовите во однос на политичките кампањи, па кампањата на Трамп (и сите други кампањи) ќе биде под посебен надзор.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.