• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Дали Нетфликс ќе загуби дел од своите најпопуларни содржини?

03/05/2019
in Во фокусот, Медиуми, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Некои од содржините кои корисниците на Нетфликс ги гледаат најмногу, според податоците од извештаите на Нилсен, најверојатно ќе ја напуштат платформата и ќе се преселат на сопствени стриминг платформи

 

р е к л а м а

Извори: Nielsen, Wall Street Journal, Fast Company

Со најавите за нови платформи за видео стриминг, кои доаѓаат од голем број на големи играчи во филмската и телевизиската индустрија, многу е веројатно дека Нетфликс би можел да го изгуби својот сегашен статус како најдобро место каде што можете да се релаксирате гледајќи ги репризите на своите омилени серии, како што се The Office, пишува Волстрит журнал.

Имено, Нетфликс несомнено својата популарност ја изгради на неколку одлични оригинални серии и филмови, но нивната оригинална содржина не е всушност она што ја држи публиката залепена за екраните. Според податоците од извештаите на Нилсен, 72% од времето поминато на оваа платформа, всушност отпаѓа на не-оригинални наслови, а 8 од 10 најгледани серии на Нетфликс се всушност стари хитови, како што се The Office, Parks & Recreation, Friends и други.

Сите овие серии ќе бидат расфрлани со појавата на нови платформи кои ги отвараат нивните оригинални студија и издавачи. Дизни веќе го напушти Нетфликс, а редот на оние кои се подготвуваат да заминат станува се` подолг.

Сепак, во изјава за Вострит журнал, од Нетфликс изјавија: “Гледајќи го целокупното време на гледање, доминираат насловите со повеќе сезони. Повеќето оригинални наслови на Нетфликс имаат најмногу три или помалку сезони. Затоа се фокусираме на поединечни серии или филмови кои ги гледаат корисниците, за разлика од тоа колку време трошат со една серија во споредба со другите. И ако ги погледнете најчесто гледаните наслови, оригиналните Нетфликс содржини изнесуваат 10 од 10 во последниот квартал, а 21 од топ 25. “

Fast Company забележува дека Нетфликс веќе со години се подготвува за ваков тек на настаните, со значителни инвестиции во оригинални содржини како што се Stranger Things и The Crown. Само оваа година, компанијата ќе инвестира 12 милијарди долари во содржина, од кои дел ќе одат на оригинални наслови.

Но, додека раководителиите на Нетфликс ја фалат популарноста на овие серии во своите извештаи за инвеститорите и како што почнуваат да објавуваат податоци за гледаноста, статистиките покажуваат дека дури и кај популарните наслови како Stranger Things, гледаноста е помалку континуирана отколку кај репризираните наслови.

На пример, кога излезе втората сезона на оваа серија во есента 2017 година, гледаноста нагло се зголеми, но потоа бројките паднаа. Во период од 12 месеци, завршно со јули минатата година, Stranger Things е гледан вкупно 27,6 милијарди минути, според Нилсен. Во истиот временски период, корисниците потрошиле 45,8 милијарди минути со The Office на оваа платформа.

Како што стојат работите, 2019 ќе биде клучна година за Нетфликс, затоа што нивните три најголеми добавувачи подготвуваат лансирање на сопствени конкурентски платформи до крајот на годината, што всушност, може да биде добра вест за љубителите на оригинални наслови на Нетфликс, бидејќи компанијата ќе мора да пронајде начин да ги задоволи со нови понуди.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.