• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, July 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Порака од Direct Media Академијата: Луѓето се поважни од машините во новата ера на комуникации

31/05/2019
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Иако четвртата индустриска револуција донесе уверување дека технологијата ќе преовладува, фокусот и понатаму останува на луѓето, нивните емоции и вредности, додека технолошките решенија забрзано го менуваат светот – но по мерка на човекот. Ова е пораката на десеттото издание на Direct Media Академија, која во Мадленианум собра повеќе од 500 највлијателни маркетинг и медиумски експерти од регионот.

Маркетинг настанот на сезоната беше домаќин на светски рениомирани и домашни експерти во областа на брендирање и комуникации, иновации и имплементација на најновите технологии во медиумите, менаџмент на новата ера и филмска индустрија.

р е к л а м а

Поздравувајќи ги присутните, директорот на  DIRECT MEDIA United Solutions, Јован Стојановиќ изјави дека системот подготвено влегува во една нова технолошка ера во која за решавање на деловните предизвици ќе биде неопходен сеопфатен пристап.

“Ваквиот пристап подразбира ширина во креативно решавање на проблемите во комбинација со употреба на технологија во длабочина, а се` во служба поефикасен и поквалитетен одговор на брендовите на потребите на потрошувачите”, изјави Јован Стојановиќ.

Јован Стојановиќ, CEO DIRECT MEDIA United Solutions

Дури 84% од учесниците на Академијата веруваат дека човекот во новата ера на комуникации и понатаму треба подобро да ги познава луѓето отколку машините и покрај тоа што сосема извесна и корисна ја гледа поголемата употреба на технологијата, како што се машинското учење и вештачката интелигенција во маркетинг и медиумите. Во фокусот на огласувачките кампањи во новата ера на комуникација ќе бидат емоциите на потрошувачите, сметаат 65% од испитаниците, со што се согласува и еден од најкреативните умови на денешницата и предавач на Direct Media Академијата, Равид Куперберг од агенцијата Mindscapes.

“Како и секогаш, клучната вештина е разбирање на луѓето, нивните животи и драмата која ја доживуваат, како и креативните, нови начини на нивно решавање, кои се релевантни за брендот и неговиот живот. Технологијата никогаш не треба да биде суштината на една приказна, таа треба да помогне при нејзино заживување “, рече Равид.

Ravid Kuperberg, Partner and trainer Mindscapes

Кога станува збор за трансформација на медиумите, телевизијата како изворен, “оригинален” инфлуенсер ќе остане најдоминантен медиум, но во нова форма, порачаа на Direct Media Академија експертите од областа на ТВ иновациите.

“Преминот од аналогна во дигитална телевизија заедно со новите технологии овозможи корисничкото искуство и конзумирањето на содржината да станат повеќе персонализирани од кога било досега и прилагодени на индивидуалните потреби и вкусови. Сега, кога овие иновации се достапни во вашиот регион, квалитетот на искуството на гледање неизбежно ќе се подобри значително”, изјави Willem Janssen од Comcast компанијата FreeWheel, која е глобален лидер во технолошките решенија за огласување и телевизија.

Срѓан Ѓурѓевиќ, Research and Development Director United Group

Директорот на центарот за истражување и развој на United Group, Срѓан Ѓурѓевиќ, кој одржа предавање на тема иновации во телевизијата, изјави дека денешниот гледач бара содржината да му се “скрои по мерка“, затоа што со право очекува услуга во која ќе го поминува времето гледајќи го она што го сака, а не барајќи го она што го сака.

“Употребата на мобилните уреди рапидно расте, денешните гледачи се постојано во движење, живеат брзо и сакаат се` да им е на дофат на рацете. Телевизијата мораше да го следи овој тренд и на гледачте да им ја обезбеди посакуваната содржина во посакуваниот момент на посакуваниот уред. Меѓутоа, не е доволно да има само голема количина на содржина, туку и моќна технолошка платформа заснована на најновите технологии, како што се ML и AI, како и брз и лесен кориснички интерфејс. Ние се трудиме, преку нашиот центар за иновации, United Cloud, константно да ги следиме новите трендови и технологии, а со тоа да им го зголемиме задоволството на гледање телевизија на нашите корисници “, рече Срѓан.

Владимир Вулиќ,соосновач на Digitalizuj.Me и програмски директор на конференцијата Spark.me

Кога станува збор за новиот вмрежен организациски модел, коосновачот на Digitalizuj.Me и програмски директор на конференцијата Spark.me, Владимир Вулиќ, даде свое видување за процесот на дигиталната трансформација, како еден од најважните катализатори во еволуцијата на бизнисот.

“Најважниот чекор на патот на дигиталната трансформација е промена на начинот на размислување. Современите методи на работа бараат промена на парадигмата не само кога станува збор за технологијата, туку и во начинот на организирање на работата и процесите во рамките на компанијата. Вработените треба од улога на оние кои извршуваат наредби, да ја преземат улогата на рамноправни креатори на вредности, додека комуникацијата со сите заинтересирани страни треба да биде врз основа на слободниот проток на информации и колаборација “, вели Владимир.

Драган Бјелогрлиќ, актер, режисер и продуцент

Меѓу говорниците оваа година се најдоа и Џон Буркхарт, маркетинг консултант на TBC Global, стратег за содржина и ко-автор на книгата Newsjacking и познатиот уметник, Драган Бјелогрлиќ.

Во новата ера на комуникации, ќе биде речиси поеднакво важно поседувањето на мултидисциплинарни вештини, но и познавање на комплексните технологии, заклучија учесниците на ДМ Академија.

Токму стекнувањето на нови знаења и практични вештини беше темата на дводневната едукација во текот на која на учесниците во двата модули Медиуми и Брендинг, преку серија на предавања и работилници, им се презентирани најновите трендови во областа на медиумите и комуникациите. Овие предавања ги водеа експерти од системот на DIRECT MEDIA United Solutions.

Секоја година приходот од продажбата на котизациите од Direct Media Академијата одат во хуманитарни цели, а тоа ќе биде пракса и оваа година.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.