Резултатите се добиени со користење на метрика под називот „Cultural Insights Impact Measure“ (CIIM) која е креирана од страна на Association of National Advertisers (ANA) и NBC Universal.
CIIM ја идентификува ефективноста на рекламите кога станува збор за културната релевантност, за да се покаже како инклузивноста во рекламирањето резонира со разновидна публика и го мери влијанието што го има врз лојалноста на брендот, намерата за купување и продажбата.
Повеќе од 30 000 испитаници со различни социодемографски карактеристики и различни определувања учествуваа во големото истражување, вклучувајќи и Латиноамериканци, Афроамериканци, Азијци, ЛГБТК +, лица со посебни потреби, белци. Испитаниците оцениле 150 реклами, во распон од 0 до 200, во различни креативни категории.
1.“Nothing Comes Easy”; агенција: Grey New York за клиент Procter & Gamble
https://www.youtube.com/watch?v=EdJ5TyaDBVc&feature=emb_logo
2.“Love Has No Labels”; агенција: R/GA за клиент Ad Council
https://www.youtube.com/watch?time_continue=84&v=VVBHwVBBB4g&feature=emb_logo
- “Building a Legacy”; агенција: Conill за клиент Nationwide
https://vimeo.com/235997290
- “Enciende la Cocina — Summer Meals”; агенција: Negrete Communications за клиент Walmart
https://www.facebook.com/LopezNegreteCommunications/videos/330849117830495/
- “Mother’s Day”; агенција: Lopez Negrete Communications за клиент Walmart
- “Nos Vemos En Denny’s”; агенција: Conill за клиент Denny’s
https://www.youtube.com/watch?v=EtZzSBSqABA&feature=emb_logo
Извор: AdWeek

















