• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Марс креираше интерен инкубатор за развој на брендови

03/03/2020
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Марс, гигантот на FMCG индустријата, креираше свој интерен инкубатор за развој на брендови, по успешното тестирање на нови маркетинг идеи

Компанијата Марс реши да создаде интерен инкубатор, познат како New Venture Studio, за да обезбеди дека ќе остане релевантна и иновативна компанија во начинот на создавање и лансирање брендови.

р е к л а м а

„Се работи за интерен инкубатор кој гарантира дека сме агилни на начинот на кој лансираме брендови или нови иницијативи и дека тоа не се прави на стариот начин. Користиме пристап за тестирање и учење во сè“, вели Ана Кузовлева, раководител на одделот на дигитални брендови и иновации за Марс.

Лансирањето на овој инкубатор доаѓа по успехот на Платформата за иновации Launchpad на оваа компанија, основана во 2017 година, која им овозможува на сите менаџери на брендовите во рамките на Марс Групацијата да достават студии на случај за тестирање и проценка.

Во изминатите две години, Launchpad доведе до 46 пилот шеми со стартап компании низ целиот свет. Десет пилот-проекти доведоа до резултати што можат да се прошират понатаму.

„Ова значи дека тестираме, учиме и нашето враќање на инвестицијата е позитивно, што значи дека ние всушност можеме да го прошириме тоа на различни брендови и пазари“, им рече Кузовлева пред публиката на конференцијата Digital Food and Beverage 2020.

„Иако тоа не мора нужно да значи позитивна рентабилност за секој бренд што го користи ова знаење, сепак тоа значи дека тоа е функционална програма и ние сме подготвени да потрошиме поголеми буџети откако ќе заврши процесот на тестирање и учење“.

Наодите од секој Launchpad проект се споделуваат низ целата компанија и се достапни за студирање на персоналот преку интернет. До денес, повеќе од 1500 вработени во Марс се вклучени во процесот на развивање и се стекнати 250 партнери.

Компанијата вели дека проектот генерирал повеќе од 150 милјарди долари во процесот на тестирање и учење.

Марс, исто така, се здружи со трговците, вклучувајќи ги Волмарт и Карфур, на проекти што истражуваат случаи на „дарување“ и „забава во малопродажбата“. Прашања како што се прецизно препознавање на клиентите, предвидување на идните трендови и прогнозирање на проблемите со залихите беа меѓу предизвиците што требаше да се решат.

Launchpad предложи партнерство со Spotify за следење на расположението на потрошувачите преку видовите музика што се емитуваат во различни периоди од денот. Брендот, исто така, го следеше користењето на „гладни“ емотикони онлајн и во разговорите на Фејсбук, за да сервираат реклами врз основа на она што потрошувачите пишувале во пораките до своите пријатели.

„Тоа сè уште не е докажан пилот проект, но се работи за проект што може да се модифицира, што значи дека ќе го прилагодиме и повторно ќе го тестираме на друг пазар“, рече Кузовлева.

Брендовите за миленичиња на оваа компанија ги таргетираат сопствениците на миленичиња со тоа што дознаваат повеќе за нив и начинот на кој живеат.

Во Мексико беше спроведен проект за анализа на податоци кој ја фокусираше компанијата на кампања со купони, која користи игри за да започне со тестирање на брендови за храна за домашни миленици. Мексико е пазар каде повеќето сопственици на миленичиња ги хранат своите животни со остатоци од храна. Рекламите преку игри му помогнаа на Марс подобро да ги разбере и насочува клиентите. Всушност, колку повеќе мобилни игри играл сопственикот на миленичиња, толку повеќе купони добивал.

Кампањата за брендот Malteasers во Австралија користеше техника, слична на играта Pokemon Go, која бараше од клиентите да „бркаат“ виртуелни чоколадни зајаци низ целата земја. Кога ќе ги пронајдоа, потрошувачите биле наградени.

“Дел од целта на Launchpad е да се осигура дека Марс не само што работи на големи медиумски кампањи со големи агенции, туку разбира и како може да генерира порелевантни содржини за потрошувачите и да пронајде нови начини за нивно достигнување и тоа во поголеми размери и со повеќе насочени достигнувања“, додава Кузовлева.

За 2020 година, Марс подготви уште 50 пилот-шеми за тестирање преку Launchpad.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.