• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Петар Ацев – автор на емисијата “Кралеви на успехот“

19/06/2014
in Во фокусот, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Почитувани читатели, денеска на Маркетинг365  имаме задоволство да разговараме со Г-дин Петар Ацев, човекот кој во македонскиот ТВ етер, преку неговата авторска ТВ емисија “Кралеви на успехот“, ги донесе некои од најпознатите маркетинг имиња на денешницата.

Повеќе за самата идеја околу емисијата, соработката со ТВ станиците и “вечната борба“ за спонзори, во интервјуто во продолжение.

Петар Ацев

р е к л а м а

M365: Пеце, би можел ли накратко да се претставиш пред нашите читатели?

Петар Ацев: Секогаш ми е најтешко да се претставам сам себеси, не затоа што сум скромен туку затоа што секогаш мислам дека читателите сакаат да знаат се за личноста која читаат. Но, тука сме за бизнис и работа, односно да разговараме за последниот телевизиски проект кој воедно е и мој прв авторски проект, а тоа е емисијата „Кралеви на успехот“, емисија во која главна тема на разговор се животните приказни на големите имиња во маркетинг индустријата и нивната порака за мотивација на сите гледачи да се осмелат да ги остварат своите соништа.

M365: Твојата авторска емисија “Кралеви на успехот“ изминатиов период предизвика доста внимание во јавноста со ексклузивните гости кои ретко сме имале прилика да ги гледаме во македонскиот ТВ етер. Како се создаде идејата за емисијата?

 Петар Ацев: Да бидам искрен јас не очекував толку внимание. Во едно претходно интервју уште пред стартот на емисијата изјавив дека „Кралеви на успехот“ е емисија “која многумина ќе ја гледаат, но малкумина ќе ја разберат“, но ете сум направил грешка која ја гледам последниве седмици откако се повеќе луѓе започнаа и на улица, и на социјалните мрежи, преку мои пријатели итн., да поставуваат се повеќе и повеќе прашања за емисијата, да се интересираат за деталите позади камерите, да раскажуваат која приказна ги инспирирала и охрабрила, што мене навистина ме прави среќен. Сепак не залудно пред камера седнавме луѓе кои светот ги смета за бизнис елита како: Оливер Кемпкенс (Adapt or Die Ventures), Ексавиер Бургат (Airbus), Рикардо Веб (Nokia), Кејти Морс (Billboard), Џонатан Форстер (Spotify), личности кои во целост ја исполнија самата идеја на емисијата. А идејата дојде сосема случајно во еден спонтан разговор со Коста Петров и Горазд Смилевски при што имавме интересна дебата зошто младите денеска не се осмелуваат да сонуваат, а уште полошо зошто ако веќе сонуваат не се потрудат да ги исполнат своите соништа. Еден од моите соништа беше да имам авторски телевизиски проект со личности познати во светски рамки, и ете се осмелив да го исполнам својот сон, а покрај тоа со една ваква емисија да се обидам да ги мотивирам и другите да ги следат своите сни.

M365: Како си задоволен од комуникацијата со телевизиите околу соработката за емитување на емисијата?

Петар Ацев: Уште од самиот почеток од планирањето за оваа емисија моја желба беше таа да се емитува на телевизија 24 Вести. Тоа е медиумска куќа која јас лично ја чувствувам како моја матична, благодарение на претходниот телевизиски проект 24 Ексклузив, телевизија во која работат неверојатно посветени професионалци и луѓе кои едноставно живеат за новинарството и медиумите. Иако имаше понуди и од други телевизии за да ја емитуваат оваа емисија, јас си останав на својата желба. Со 24 Вести имам одлична соработка, немавме никаков проблем во преговорите за терминот на емитување на емисијата, за заедничкото учество во реализацијата на истата, а секако се надевам дека „Кралеви на успехот“ ги исполни и очекувањата на самата телевизија. А, кога веќе зборувам за телевизијата морам да му искажам огромна благодарност на снимателот Дамјан Чунихин кој се потруди секој момент да биде забележан.

M365: Дали успеа лесно да најдеш партнери кои ќе ја поддржат емисијата финансиски и како воопшто се одвиваше процесот на наоѓање спонзори?

Петар Ацев: Со оглед на тоа дека емисијата настана од спонтан разговор како што претходно споменав, првиот страв ми беше како ќе најдам спонзори кои ќе поддржат доста скап телевизиски проект кој не се снима во Македонија, а е нешто сосема ново во медиумите кај нас. Но, со добра идеја секогаш се наоѓаат и луѓе расположени да инвестираат во истата. Морам да им се заблагодарам пред се на двајца мои неверојатно добри пријатели, а потоа и соработници, Коста Петров и Горазд Смилевски, затоа што веруваа во овој проект и со своите компании застанаа зад него. PWorld како глобален бренд од Македонија и Бизнис академија Смилевски мислам дека беа вистинскиот избор за партнери во една бизнис емисија која постои за ве мотивира. PWorld пред се заради самиот Коста кој секогаш вели дека ќе се видиме на врвот, и секако Бизнис академија Смилевски како една модерна високо образовна стручна институција која на своите студенти покрај квалитетно образование им нуди и изучување на вештини и техники преку реална пракса, за да бидам современи менаџери кои ќе можат да одговорат на сите предизвици на пазарот кај нас. Мислам дека со нив ќе останам и до крај бидејќи се едни од ретките кои знаат да вреднуваат добра идеја.

M365:Дали се подготвува втора сезона на емисијата и дали би можел да ни откриеш дел од имињата кои би гостувале?

Петар Ацев: Е во моментов ова ми е главната обврска, што после првата сезона? Jавноста веќе ја запозна емисијата и нејзината цел, ја прифати и сака да ја следи, веќе започнаа да стигнуваат и први понуди од големи фирми кај нас за соработка во втората сезона од емисијата, а јас сеуште не можам да верувам дека се ова се случува. Пред десет години некој да ми го предвидуваше ова јас само ќе му се насмеев и ќе го наречев луд, но сепак никогаш не отстапив од мојата цел и еве денеска можам слободно да кажам дека она што започна од спонтан разговор веќе преминува во еден сериозен телевизиски проект. И да, веќе се започнати преговори за интервјуа во втората сезона, а единствено што можам сега да откријам е дека во втората сезона ќе не очекуваат уште поголеми имиња, најверојатно ќе биде снимана во две европски земји и на гледачите ќе им понудиме сосема нова слика за големите не само бизнис ориентирани личности, туку и за оние кои ја креираат поп културата во светот, а сепак таа креација ја разбрале како можност за солидна заработка. Единствено што можам да ветам е интересен период пред нас.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.