• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Дарко Лазаревски – извршен директор на Кајгана Медиа

18/02/2015
in Во фокусот, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Кајгана Медиа е една од најбрзорастечките дигитални агенции во Македонија која во изминатиов период ја доби довербата на повеќе домашни и странски клиенти. Пред десетина дена имавме прилика да пишуваме за нивната нова соработка со водечкиот домашен автомобилски бренд “Порше Македонија“, што го искористивме и како повод пошироко да поразговараме со Г-дин Дарко Лазаревски, извршен директор на агенцијата.

darko lazarevski
Дарко Лазаревски

M365: Кајгана Медиа е една од најбрзорастечките дигитални агенции во Република Македонија, кои се главните услуги кои им ги нудите на Вашите клиенти?

Дарко Лазаревски: Кајгана Медиа им помага на брендовите да дефинираат и развијат дигитални стратегии и да ги остварат своите цели. Ги користиме најновите техники, технологии и најдобри практики, а со нашето експертско знаење на клиентите им даваме додадена вредност во нивната поширока комуникациска стратегија и ги зајакнуваме нивните врски со потрошувачите. Нашиот широк опсег на услуги опфаќа развој на дигитални стратегии, интегрирани маркетинг кампањи, менаџирање со заедници на социјални медиуми, креирање на комуникациски планови и содржина, развој на апликации, фото и видео продукција, мониторинг на социјални медиуми, планирање и закуп на огласен простор на социјални медиуми, консалтинг и едукација. Нашиот пристап и организациска култура се водат од принципите на секоја успешна дигитална стратегија: чесност, отвореност и посветеност. Веруваме во креирање вредност за нашите клиенти.

р е к л а м а

 M365: Red Bull, Златен Даб, Горска вода, Виталиа, А.Д. Европа, Порше Македонија, Blizoo… Вашето портфолио на клиенти опфаќа интернационални и домашни клиенти. Со каков клиент е најдобро да се работи?

Дарко Лазаревски:Најдобро се работи со информиран клиент. Од оваа причина, оддвојуваме време за да ги едуцираме нашите клиенти за социјалните медиуми и како тие можат да влијаат на нивниот бизнис преку различен пристап.

M365: Колку, според твоите информации од клиентите за кои работите, присуството на социјалните медиуми – влијаело позитивно врз зголемување на продажбата на производот или услугата?

Дарко Лазаревски: Присуството на социјалните медиуми е само првиот чекор во улогата на дигиталниот маркетинг во денешниот свет на маркетингот. За да се претворат иновативните идеи во нешто што ќе оствари резултати, потребно е прво да се разберат целите кои сака да ги оствари клиентот, да се развие стратегија за дигитално присуство, да се идетификуваат алатките.

Тоа што не прави посебно горди на нашата работа е кога некој од нашите клиенти ќе сподели со нас бројки од раст на продажба или ќе ни каже: „Дечки, стопирајте ја кампањата, ја продадовме целата залиха” или „Леле луѓе, на настанот дојдоа повеќе луѓе отколку што можеше да собере просторот”.

Од друга страна, освен бројките од продажба, највеќе се радуваме кога гледаме како се менува имиџот на брендовите кои се наши клиенти и перцепцијата за нив. Од имиџ на бренд кој не се впуштал во конверзации до период кога доживеал трансформација во бренд за кој сите корисници на социјалните мрежи знаат дека е бренд кој е тука за да ги слушне и да оствари двонасочна комуникација, во секое време и во најкраток рок да им даде одговор за сериозни прашања па дури и за шеги, да им излезе во пресрет и да претставува прв избор за нив. Или, кога гледате дека луѓето зборуваат позитивно за брендот. Или, кога гледате дека перцепцијата на луѓето за одреден бренд и неговата комуникација на социјалните мрежи се позитивни до толку што на пример самата Твитер заедница ќе ви додели награда за Најкомпанија на #ТвитерНагради, како во случајот на Златен Даб годинава.

M365: Што е Вашиот главен совет за клиентите, зошто тие би требало да ангажираат агенција за менаџирање на нивното online присуство споредено со ангажирање на нов човек внатре во компанијата?

Дарко Лазаревски: Менаџирањето на дигиталното присуство на социјалните медиуми бара тимски пристап со константен ангажман. Повеќето бизниси немаат време или експертиза за самите да ги менаџираат нивните канали на социјалните медиуми. Потребен е голем напор за да се мониторираат активностите на конкуренцијата, активностите на фановите и да се креираат цврсти врски со потрошувачите. Тука настапуваме ние. Мониторираме што потрошувачите кажуваат за нив, го подобруваме нивното официјално присуство, ги идентификуваме и досегаме до клучните инфлуенсери. Потребно е време, ресурси и искусно око за да се погоди вистинскиот баланс кој ќе информира и забавува.

 Активностите кои се одвиваат на социјалните медиуми имаат големо влијание на перцепцијата на потрошувачите и одлуките за купување. Ниту еден бизнис не смее да ги игнорира конверзациите кои се случуваат тука. Комуникацискиот пејсаж доживеа целосна промена во последниве години, но добрата вест е што никогаш не било полесно за еден бренд да се впушти во комуникација. Напуштете го традиционалниот, корпоративен тон на комуникација. Луѓето комуницираат со брендови, но зад брендовите стојат луѓе, бидете луѓе.

M365: Како го гледате развојот на пазаров во наредниот период?

Дарко Лазаревски: Ако до пред 4-5 години можевме од луѓе на раководни позиции во компании да слушнеме „Абе тоа Фејсбук глупости, што ќе ни е, џабе ќе трошиме пари”, или „И што е тоа Твитер, не разбирам што прават таму и што би правеле ние”, во последниве две години речиси не постои бренд кој не е присутен на овие комуникациски канали. Некои од нив го прават тоа на правилниот начин, некои го прават погрешно, но сите се свесни дека мораат да бидат присутни. Во годината која е зад нас, многу брендови за прв пат реализираа дигитални или интегрирани кампањи. Оние кои и претходно имаа дигитално присуство, во измината година го интензивираа неколкукратно. Некои за прв пат алоцираа буџет за вакви активности, а некои го зголемуваа неколкукратно поради заклучокот базиран на факти дека е паметен потег кој носи резултати. Истото ќе се случува и оваа година на пазарот – брендови кои за прв пат ќе излезат на „бина” и ќе кажат „Тука сме, ве слушнавме”, а ќе имаме и брендови кои се тука од претходно, но оваа година ќе направат потези со кои ќе станат ѕвезди.  Сè додека публиката е присутна на дигиталните медиуми (а ова нема да се промени уште многу време), таму ќе бидат присутни и брендовите кои треба да го искористат ова, дигиталните агенции ќе имаат работа, а пазарот на дигитално огласување ќе расте.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.